Doskonała konsultacja i wizyta stomatologiczna - 04-05 grudnia 2017 Poznań Akademia Dawsona
4 Grudnia 2017, 09:00 (Poniedziałek) - 5 Grudnia 2017, 18:00 (Wtorek)

DOSKONAŁA KONSULTACJA I WIZYTA STOMATOLOGICZNA
Dla lekarzy dentystów, higienistek i asystentek stomatologicznych.
POZNAJ SYSTEM 5 KROKÓW
Czy wiesz dlaczego Twoi pacjenci po badaniu i diagnozie nie decydują się na leczenie? Powodów może być wiele...
Być może znasz mnie trochę z rekomendacji a być może ze szkoleń.
Zawsze dotrzymuję słowa i mam odwagę bez ogródek powiedzieć Ci co i jak zrobić, aby zwiększyć skuteczność konsultacji pierwszorazowych.
Jak wiesz jestem osobą zorientowaną na cele.
Dlatego ten kurs jest TYLKO dla zespołów stomatologicznych, które chcą przeprowadzać doskonałe konsultacje i wizyty stomatologiczne, implantologiczne, ortodontyczne itd.
Jeśli uważasz, że już to idealnie robisz to nie jest kurs dla Ciebie.
Jeśli jednak chcesz zwiększyć skuteczność konsultacji i pomóc większej ilości pacjentów, to to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
Dokładnie 4 grudnia o godzinie 9.00 w Poznaniu rozpocznie się praktyczny kurs, podczas którego rozwiniesz tę bardzo ważne i pożądane umiejętności.
Zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestnicy:
Poznaj najskuteczniejszy, sprawdzony w praktyce system Doskonałej Konsultacji i Wizyty Stomatologicznej.
Wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie w przewidywalny sposób, pomóc większej ilości pacjentów.
Poznaj bliżej kompletne systemy komunikacyjne, które tworzą wzorcowy model Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej.
O KURSIE
Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy przeprowadzania doskonałej wizyty oraz konsultacji pierwszorazowej. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji z pacjentem oraz w zespole stomatologicznym. Praktyczna forma pozwala uczestnikom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta i jego satysfakcji z leczenia.
PROFIL UCZESTNIKA
Szkolenie przeznaczone jest dla każdego lekarza dentysty /niezależnie od doświadczenia/, który chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem stomatologicznym.
CELE
Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie: Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez lekarzy oraz poznanie systemu 5 wzorcowych
kroków Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej
Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie pacjenta do akceptacji planu
leczenia.
KORZYŚCI
Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:
Idealnie przeprowadzić kolejność wizyty - 5 kroków Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej
Optymalnie podzielić role w zespole - co i kiedy mówi i robi lekarz? a co asysta?
Profesjonalnie budować autorytet i poznawać oczekiwania pacjenta
Przedstawić problem stomatologiczny, aby pacjent był zmotywowany do rozpoczęcia leczenia
Skutecznie prezentować plan leczenia, aby pacjent go rozumiał i zaakceptował
Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania
METODOLOGIA
Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, praktyczne narzędzia komunikacyjne poparte licznymi przykładami z życia, dyskusje prowadzone przez trenera, możliwość ustalenia własnego celu szkolenia oraz zadawania pytań.
REFERENCJE
O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.
MACIEJ DROSD
Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic
Szkolenie zamknięte dla mojego zespołu to zastrzyk ogromnej ilości energii. Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów. Poza wiedzą zawodową, bez której okazuje się w zasadzie nie można funkcjonować, największym skarbem szkolenia jest integracja. Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera wszyscy członkowie mojego zespołu zrozumieli swoje miejsca w szeregu, a poziom porozumienia i team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom. Jestem zachwycony!
ARKADIUSZ BUZIEWICZ
Właściciel Dentim Clinic w Katowicach
Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady z perfekcyjnie funkcjonującego gabinetu. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę na kolejne wydarzenia.
Informacje ogólne
PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
MIEJSCE:
Akademia Dawsona Polska
ul. Pilska 15
Poznań
TERMIN:
04-05.12.2017
GODZINY:
9:00 - 18:00
ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe,
catering, przekąski i lunch w restauracji,
przerwy kawowe i obiadową
MICHAŁ KATARZYŃSKI
Autor pierwszego w Polsce praktycznego poradnika komunikacji dla lekarzy dentystów
"Jak zaspokoić 7 podstawowych potrzeb pacjentów stomatologicznych"
Od 5 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest wykładowcą Akademii Digital Smile Design, Akademii Dawsona oraz autorem serii artykułów dla Medical Tribune Stomatologia.
Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów. Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.
Zrealizował kilkadziesiąt zamkniętych projektów szkoleniowych a podczas uroczystej gali uhonorował prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta" 22 praktyki stomatologiczne z całej Polski. W jego wykładach i kursach z zarządzania oraz komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 2000 uczestników.
Uwielbia egzotyczne podróże, na które poświęca każdy swój urlop.
Miejsce
Pilska 15, Poznań