To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Ilość miejsc jest limitowana. "Doskonała Konsultacja i wizyta stomatologiczna" wczesna rejestracja do 15 października

Ilość miejsc jest limitowana.

już niedostępne 2 390,00 zł -
Ilość miejsc jest limitowana! Doskonała Konsultacja i Wizyta Stomatologiczna - 2 miejsca 500 zł taniej do 15 października.

Ilość miejsc jest limitowana!

już niedostępne 4 490,00 zł -


DOSKONAŁA KONSULTACJA I WIZYTA STOMATOLOGICZNA
Dla lekarzy dentystów, higienistek i asystentek stomatologicznych.



POZNAJ SYSTEM 5 KROKÓW

Czy wiesz dlaczego Twoi pacjenci po badaniu i diagnozie nie decydują się na leczenie? Powodów może być wiele...

Być może znasz mnie trochę z rekomendacji a być może ze szkoleń.
Zawsze dotrzymuję słowa i mam odwagę bez ogródek powiedzieć Ci co i jak zrobić, aby zwiększyć skuteczność konsultacji pierwszorazowych.

Jak wiesz jestem osobą zorientowaną na cele.
Dlatego ten kurs jest TYLKO dla zespołów stomatologicznych, które chcą przeprowadzać doskonałe konsultacje i wizyty stomatologiczne, implantologiczne, ortodontyczne itd.

Jeśli uważasz, że już to idealnie robisz to nie jest kurs dla Ciebie.
Jeśli jednak chcesz zwiększyć skuteczność konsultacji i pomóc większej ilości pacjentów, to to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Dokładnie 4 grudnia o godzinie 9.00 w Poznaniu rozpocznie się praktyczny kurs, podczas którego rozwiniesz tę bardzo ważne i pożądane umiejętności.

Zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestnicy:



Poznaj najskuteczniejszy, sprawdzony w praktyce system Doskonałej Konsultacji i Wizyty Stomatologicznej.

Wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie w przewidywalny sposób, pomóc większej ilości pacjentów.



Poznaj bliżej kompletne systemy komunikacyjne, które tworzą wzorcowy model Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej.


O KURSIE

Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy przeprowadzania doskonałej wizyty oraz konsultacji pierwszorazowej. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji z pacjentem oraz w zespole stomatologicznym. Praktyczna forma pozwala uczestnikom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta i jego satysfakcji z leczenia.


PROFIL UCZESTNIKA

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego lekarza dentysty /niezależnie od doświadczenia/, który chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem stomatologicznym.


CELE

Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie:

     Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez lekarzy oraz poznanie systemu 5 wzorcowych 
     kroków Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej

     Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie pacjenta do akceptacji planu
     leczenia.


KORZYŚCI

Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:

     Idealnie przeprowadzić kolejność wizyty - 5 kroków Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej

     Optymalnie podzielić role w zespole - co i kiedy mówi i robi lekarz? a co asysta?

     Profesjonalnie budować autorytet i poznawać oczekiwania pacjenta

     Przedstawić problem stomatologiczny, aby pacjent był zmotywowany do rozpoczęcia leczenia

      Skutecznie prezentować plan leczenia, aby pacjent go rozumiał i zaakceptował

      Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania 


METODOLOGIA

Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, praktyczne narzędzia komunikacyjne poparte licznymi przykładami z życia, dyskusje prowadzone przez trenera, możliwość ustalenia własnego celu szkolenia oraz zadawania pytań.


REFERENCJE

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.




       
                                          MACIEJ DROSD
                                          Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic

Szkolenie zamknięte dla mojego zespołu to zastrzyk ogromnej ilości energii. Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów. Poza wiedzą zawodową, bez której okazuje się w zasadzie nie można funkcjonować, największym skarbem szkolenia jest integracja. Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera wszyscy członkowie mojego zespołu zrozumieli swoje miejsca w szeregu, a poziom porozumienia i team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom. Jestem zachwycony!




ARKADIUSZ BUZIEWICZ
Właściciel Dentim Clinic w Katowicach

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady z perfekcyjnie funkcjonującego gabinetu. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę na kolejne wydarzenia.



Informacje ogólne


PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński


MIEJSCE:
Akademia Dawsona Polska

ul. Pilska 15

Poznań


TERMIN:
04-05.12.2017


GODZINY:
9:00 - 18:00


ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe,
catering, przekąski i lunch w restauracji,
przerwy kawowe i obiadową


MICHAŁ KATARZYŃSKI

Autor pierwszego w Polsce praktycznego poradnika komunikacji dla lekarzy dentystów

"Jak zaspokoić 7 podstawowych potrzeb pacjentów stomatologicznych"

www.7potrzebpacjentow.pl

Od 5 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest wykładowcą Akademii Digital Smile Design, Akademii Dawsona oraz autorem serii artykułów dla Medical Tribune Stomatologia.
Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów. Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.

Zrealizował kilkadziesiąt zamkniętych projektów szkoleniowych a podczas uroczystej gali uhonorował prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta" 22 praktyki stomatologiczne z całej Polski. W jego wykładach i kursach z zarządzania oraz komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 2000 uczestników.

Uwielbia egzotyczne podróże, na które poświęca każdy swój urlop.




Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Poznań