Kurs "Doskonała Konsultacja i wizyta stomatologiczna"

21 Czerwca 2021, 09:00 (Poniedziałek) - 22 Czerwca 2021, 18:00 (Wtorek)

Zobacz na mapie

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
300 zł taniej! Liczba miejsc jest limitowana. "Doskonała Konsultacja i wizyta stomatologiczna" wczesna rejestracja do 30 kwietnia

300 zł taniej! Liczba miejsc jest limitowana.

już niedostępne 2 390,00 zł -
To najlepsza inwestycja w zwiększenie akceptacji planów leczenia - ostatnie 3 miejsca! "Doskonała Konsultacja i wizyta stomatologiczna"

To najlepsza inwestycja w zwiększenie akceptacji planów leczenia - ostatnie 3 miejsca!

20 Czerwca 2021 2 690,00 zł
Idealne rozwiązanie dla zespołu stomatologicznego! "Doskonała konsultacja i wizyta stomatologiczna' - Lekarz + asysta za 50%

Idealne rozwiązanie dla zespołu stomatologicznego!

20 Czerwca 2021, 23:59 3 690,00 zł


DOSKONAŁA KONSULTACJA I WIZYTA STOMATOLOGICZNA
To kurs pierwszego wyboru dla każdego lekarza dentysty, koordynatora/opiekuna pacjenta, higienistki oraz asystentki stomatologicznej.


Jeżeli chcesz, aby Twoi pacjenci byli zadowoleni po każdej wizycie, czuli się komfortowo i decydowali się na kompleksowe leczenia to właśnie ten kurs Ci w tym pomoże. 


Większość pierwszorazowych pacjentów zgłasza się tylko z jednym problem!

Kluczem i sztuką jest ich uświadomić i zmotywować do rozpoczęcia leczenia, tak aby zostali, leczyli się i polecali Ciebie lub Twoją praktykę swoim znajomym. 


Jeżeli nieświadomie popełniasz  błędy i nie chcesz zwiększyć satysfakcji Twoich pacjentów... to ten kurs nie jest dla Ciebie. 


A jeżeli chcesz to zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestnicy:




Poznaj  sprawdzony przez wielu doświadczonych lekarzy i higienistek system Doskonałej Konsultacji i Wizyty Stomatologicznej.

To na prawdę wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie w przewidywalny sposób, pomóc większej liczbie pacjentów.




O KURSIE

Ten kurs pomaga w 100% usystematyzować komunikację i obsługę pacjenta, 

Praktyczna forma pozwala uczestnikom na proste wdrożenie sprawdzonych i skutecznych standardów następnego dnia po kursie. 

Każdy pacjent, który ma problemy biologiczne, funkcjonalne i estetyczne wymaga uświadomienia go o tych problemach i zaproponowania mu adekwatnych rozwiązań w taki sposób aby go zachęcić i zmotywować.

Ten kurs Ci w tym pomoże!


PROFIL UCZESTNIKA

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego lekarza dentysty, najlepiej z asystentką lub higienistką  /niezależnie od doświadczenia/, którzy chcą zwiększyć  efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać praktyczne standardy ułatwiające pracę zespołu stomatologicznego. 


CELE

Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie:

     Rozwój kompetencji komunikacyjnych oraz poznanie systemu 5 wzorcowych 
     kroków Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej i wizyty

     Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie pacjentów do akceptacji 
     wstępnego i kompleksowego planu leczenia.


KORZYŚCI

Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:

     Idealnie przeprowadzić  każdą  konsultację i wizytę 

     Optymalnie podzielić role w zespole - co i kiedy mówi i robi lekarz? a co asysta? higienistka?

     Profesjonalnie budować autorytet i poznawać oczekiwania pacjenta

     Przedstawić problem stomatologiczny, aby pacjent był zmotywowany do rozpoczęcia i kontynuowania leczenia

     Skutecznie i zachęcająco zaprezentować plan leczenia, aby pacjent go rozumiał i zaakceptował

     Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania 


METODOLOGIA

Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, narzędzia komunikacyjne poparte licznymi praktycznymi przykładami, dyskusje prowadzone przez trenera, możliwość ustalenia indywidualnego celu szkolenia oraz zadawania wielu pytań.


REFERENCJE

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.




       
                                          MACIEJ DROSD
                                          Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic

Szkolenie zamknięte dla mojego zespołu to zastrzyk ogromnej ilości energii. Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów. Poza wiedzą zawodową, bez której okazuje się w zasadzie nie można funkcjonować, największym skarbem szkolenia jest integracja. Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera wszyscy członkowie mojego zespołu zrozumieli swoje miejsca w szeregu, a poziom porozumienia i team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom. Jestem zachwycony!




ARKADIUSZ BUZIEWICZ
Właściciel Dentim Clinic w Katowicach

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady z perfekcyjnie funkcjonującego gabinetu. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę na kolejne wydarzenia.



Informacje ogólne


PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński


MIEJSCE:
Centrum konferencyjne Golden Floor

Al. Jerozolimskie 123 a

Warszawa


TERMIN:
21-22.06.2021


GODZINY:
9:00 - 18:00


ZAPEWNIAMY:

- materiały szkoleniowe,

Każdego dnia:

- przekąski, 

- lunch w restauracji,

- przerwa kawowa 


MICHAŁ KATARZYŃSKI

Autor pierwszego w Polsce praktycznego poradnika komunikacji dla lekarzy dentystów "Jak zaspokoić 7 podstawowych potrzeb pacjentów stomatologicznych"

"Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi."

Od 8 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest wykładowcą Akademii Digital Smille Design, Akademii Dawsona oraz autorem serii artykułów dla Medical Tribune Stomatologia.
Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów. Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.

Zrealizował kilkadziesiąt zamkniętych projektów szkoleniowych a podczas uroczystej gali uhonorował prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta" 22 praktyki stomatologiczne z całej Polski. W jego wykładach z komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 3000 uczestników.

Uwielbia egzotyczne podróże, na które poświęca każdy swój urlop.

Mówi o sobie z humorem, że nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie dzięki odniesionym sukcesom ma "Doktorat z rezultatów"

Zarejestruj się na ten kurs i poznaj doskonały standard konsultacji i wizyty stomatologicznej.

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa