Kurs "Doskonała Konsultacja i wizyta stomatologiczna"
21 Czerwca 2021, 09:00 (Poniedziałek) - 22 Czerwca 2021, 18:00 (Wtorek)
DOSKONAŁA KONSULTACJA I WIZYTA STOMATOLOGICZNA
To kurs pierwszego wyboru dla każdego lekarza dentysty, asystentki oraz higienistki stomatologicznej.
Jeżeli chcesz, aby Twoi pacjenci byli zadowoleni po każdej wizycie, czuli się komfortowo i decydowali się na kompleksowe leczenia lub kolejne wizyty higienizacyjne właśnie ten kurs Ci w tym pomoże.
Większość pierwszorazowych pacjentów zgłasza się tylko z jednym problem!
Kluczem i sztuką jest ich uświadomić i zmotywować do rozpoczęcia leczenia, tak aby zostali, leczyli się i polecali Ciebie lub Twoją praktykę swoim znajomym.
Jeżeli nieświadomie popełniasz błędy i nie chcesz zwiększyć satysfakcji Twoich pacjentów... to ten kurs nie jest dla Ciebie.
A jeżeli chcesz to zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestnicy:
Poznaj sprawdzony przez wielu doświadczonych lekarzy i higienistki system Doskonałej Konsultacji i Wizyty Stomatologicznej.
To na prawdę wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie w przewidywalny sposób, pomóc większej liczbie pacjentów.
O KURSIE
Ten kurs pomaga w 100% usystematyzować komunikację i obsługę pacjenta,
Praktyczna forma pozwala uczestnikom na proste wdrożenie sprawdzonych i skutecznych standardów następnego dnia po kursie.
Każdy pacjent, który ma problemy biologiczne, funkcjonalne i estetyczne wymaga uświadomienia go o tych problemach i zaproponowania mu adekwatnych rozwiązań w taki sposób aby go zachęcić i zmotywować.
Ten kurs Ci w tym pomoże!
PROFIL UCZESTNIKA
Szkolenie przeznaczone jest dla każdego lekarza dentysty, najlepiej z asystentką lub higienistką /niezależnie od doświadczenia/, którzy chcą zwiększyć efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać praktyczne standardy ułatwiające pracę zespołu stomatologicznego.
CELE
Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie:
Rozwój kompetencji komunikacyjnych oraz poznanie systemu 5 wzorcowych
kroków Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej i wizyty
Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie pacjentów do akceptacji
wstępnego i kompleksowego planu leczenia.
KORZYŚCI
Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:
Idealnie przeprowadzić każdą konsultację i wizytę
Optymalnie podzielić role w zespole - co i kiedy mówi i robi lekarz? a co asysta? higienistka?
Profesjonalnie budować autorytet i poznawać oczekiwania pacjenta
Przedstawić problem stomatologiczny, aby pacjent był zmotywowany do rozpoczęcia i kontynuowania leczenia
Skutecznie i zachęcająco zaprezentować plan leczenia, aby pacjent go rozumiał i zaakceptował
Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania
METODOLOGIA
Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, narzędzia komunikacyjne poparte licznymi praktycznymi przykładami, dyskusje prowadzone przez trenera, możliwość ustalenia indywidualnego celu szkolenia oraz zadawania wielu pytań.
REFERENCJE
O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.
MACIEJ DROSD
Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic
Szkolenie zamknięte dla mojego zespołu to zastrzyk ogromnej ilości energii. Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów. Poza wiedzą zawodową, bez której okazuje się w zasadzie nie można funkcjonować, największym skarbem szkolenia jest integracja. Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera wszyscy członkowie mojego zespołu zrozumieli swoje miejsca w szeregu, a poziom porozumienia i team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom. Jestem zachwycony!
ARKADIUSZ BUZIEWICZ
Właściciel Dentim Clinic w Katowicach
Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady z perfekcyjnie funkcjonującego gabinetu. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę na kolejne wydarzenia.
Informacje ogólne
PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
MIEJSCE:
Centrum konferencyjne Golden Floor
Al. Jerozolimskie 123 a
Warszawa
TERMIN:
21-22.06.2021
GODZINY:
9:00 - 18:00
ZAPEWNIAMY:
- materiały szkoleniowe,
Każdego dnia:
- przekąski,
- lunch w restauracji,
- przerwa kawowa
MICHAŁ KATARZYŃSKI
Autor pierwszego w Polsce praktycznego poradnika komunikacji dla lekarzy dentystów "Jak zaspokoić 7 podstawowych potrzeb pacjentów stomatologicznych"
"Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi."
Od 9 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest wykładowcą Akademii Digital Smille Design, Akademii Dawsona oraz autorem serii artykułów dla Medical Tribune Stomatologia.
Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów. Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.
Zrealizował kilkadziesiąt zamkniętych projektów szkoleniowych a podczas uroczystej gali uhonorował prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta" 22 praktyki stomatologiczne z całej Polski. W jego wykładach z komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 3000 uczestników.
Uwielbia egzotyczne podróże, na które poświęca każdy swój urlop.
Mówi o sobie z humorem, że nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie dzięki odniesionym sukcesom ma "Doktorat z rezultatów"
Zarejestruj się na ten kurs i poznaj doskonały standard konsultacji i wizyty stomatologicznej.
Miejsce
Al. Jerozolimskie 123 a, Warszawa