To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Ilość miejsc jest limitowana. "Doskonała konsultacja i wizyta stomatologiczna" Krakdent 2020

Ilość miejsc jest limitowana.

już niedostępne 47,00 zł -


Wykład dla lekarzy dentystów, higienistek i asystentek stomatologicznych.



POZNAJ SYSTEM 5 KROKÓW DOSKONAŁEJ KONSULTACJI I WIZYTY STOMATOLOGICZNEJ.


Czy wiesz dlaczego Twoi pacjenci po badaniu i diagnozie nie decydują się na leczenie? Powodów może być wiele...

Poznaj najskuteczniejszy, sprawdzony w praktyce system Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej. 

Wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie w przewidywalny sposób, znacząco zwiększyć skuteczność akceptacji planów leczenia.



Poznaj bliżej kompletne systemy komunikacyjne, które tworzą wzorcowy model Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej.


O wykładzie

Ten wykład znakomicie systematyzuje standardy przeprowadzenia doskonałej wizyty oraz konsultacji stomatologicznej.
Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji z pacjentem oraz w zespole stomatologicznym, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta i jego satysfakcji z leczenia.


Profil uczestnika

Wykład przeznaczony jest dla każdego lekarza dentysty, asystentki i higienistki stomatologicznej, niezależnie od doświadczenia, którzy chcą zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem stomatologicznym.


Cele

  • Poznanie systemu 5 wzorcowych kroków Doskonałej wizyty i Konsultacji Pierwszorazowej
  • Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie Pacjenta do akceptacji planu leczenia.


Korzyści

  • Idealnie przeprowadzić kolejność wizyty - 5 kroków Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej
  • Optymalnie podzielić role w zespole - co i kiedy mówi i robi lekarz? a co asysta?
  • Przedstawić problem stomatologiczny, aby Pacjent był zmotywowany do rozpoczęcia leczenia



REFERENCJE

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.

       
                                          MACIEJ DROSD
                                          Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic

Szkolenie zamknięte dla mojego zespołu to zastrzyk ogromnej ilości energii. Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów. Poza wiedzą zawodową, bez której okazuje się w zasadzie nie można funkcjonować, największym skarbem szkolenia jest integracja. Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera wszyscy członkowie mojego zespołu zrozumieli swoje miejsca w szeregu, a poziom porozumienia i team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom. Jestem zachwycony!




ARKADIUSZ BUZIEWICZ
Właściciel Dentim Clinic w Katowicach

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady z perfekcyjnie funkcjonującego gabinetu. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę na kolejne wydarzenia.


Informacje ogólne

PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński

TERMIN
12.03.2020

GODZINA:
Sala Lwów A - 14.15 - 15.00

ZAPEWNIAMY:
Materiały dydaktyczne

MICHAŁ KATARZYŃSKI
Przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem

Jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska. Od 16 lat zawodowo jest związany z psychologią komunikacji, sprzedaży oraz profesjonalnego zarządzania. Przez 4 lata podczas praktycznych kursów z profesjonalnej komunikacji z pacjentem, warsztatowo przeszkolił ponad 1000 lekarzy dentystów, 200 rejestratorek oraz zrealizował 74 zamknięte projekty szkoleniowe praktyk stomatologicznych.

Przez 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów, realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.

Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu mogą lepiej pomagać swoim pacjentom. 

Nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie dzięki odniesionym sukcesom ma "doktorat z rezultatów"


W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.
e-mail: biuro@doskonalaobslugapacjenta.pl

tel. 502 185 012


Zobacz również:

szkolenia Komunikacja Motywacja Obsługa pacjenta Stomatologia Targi wydarzenia Kraków