Doskonała Konsultacja i wizyta stomatologiczna - 10-11.10 2019 Warszawa

10 października 2019, 09:00 (czwartek) - 11 października 2019, 18:00 (piątek)

Mercure Warszawa Grand, Warszawa Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
Ilość miejsc jest limitowana. "Doskonała Konsultacja i wizyta stomatologiczna" wczesna rejestracja do 31 lipca

Ilość miejsc jest limitowana.

już niedostępne 2 390,00 zł -
Ilość miejsc jest limitowana! "Doskonała Konsultacja i wizyta stomatologiczna"

Ilość miejsc jest limitowana!

już niedostępne 2 690,00 zł -
Idealne rozwiązanie dla zespołu stomatologicznego! "Doskonała konsultacja i wizyta stomatologiczna' komplet- Lekarz + asysta za 50%

Idealne rozwiązanie dla zespołu stomatologicznego!

już niedostępne 3 690,00 zł -


DOSKONAŁA KONSULTACJA I WIZYTA STOMATOLOGICZNA
Dla lekarzy dentystów, higienistek i asystentek stomatologicznych.



POZNAJ SYSTEM 5 KROKÓW

Czy wiesz dlaczego Twoi pacjenci po badaniu i diagnozie nie decydują się na leczenie? Powodów może być wiele...

Być może znasz mnie z rekomendacji a być może ze szkoleń.
Zawsze dotrzymuję słowa i mam odwagę bez ogródek powiedzieć Ci co i jak zrobić, aby zwiększyć skuteczność konsultacji pierwszorazowych.

Jak wiesz jestem osobą zorientowaną na cele.
Dlatego ten kurs jest TYLKO dla zespołów stomatologicznych, które chcą przeprowadzać doskonałe konsultacje i wizyty stomatologiczne, implantologiczne, ortodontyczne itd.

Jeśli uważasz, że już to idealnie robisz to nie jest kurs dla Ciebie.
Jeśli jednak chcesz zwiększyć skuteczność konsultacji i pomóc większej ilości pacjentów, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Dokładnie 10 października o godzinie 9.00 w Warszawie rozpocznie się praktyczny kurs, podczas którego rozwiniesz te bardzo ważne i pożądane umiejętności.

Zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestnicy:




Poznaj najskuteczniejszy, sprawdzony w praktyce system Doskonałej Konsultacji i Wizyty Stomatologicznej.

Wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie w przewidywalny sposób, pomóc większej liczbie pacjentów.



Poznaj bliżej kompletne systemy komunikacyjne, które tworzą wzorcowy model Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej.


O KURSIE

Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy przeprowadzania doskonałej wizyty oraz konsultacji pierwszorazowej. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji z pacjentem oraz w zespole stomatologicznym. Praktyczna forma pozwala uczestnikom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta i jego satysfakcji z leczenia.


PROFIL UCZESTNIKA

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego lekarza dentysty /niezależnie od doświadczenia/, który chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem stomatologicznym.


CELE

Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie:

     Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez lekarzy oraz poznanie systemu 5 wzorcowych 
     kroków Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej

     Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie pacjenta do akceptacji planu
     leczenia.


KORZYŚCI

Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:

     Idealnie przeprowadzić kolejność wizyty - 5 kroków Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej

     Optymalnie podzielić role w zespole - co i kiedy mówi i robi lekarz? a co asysta?

     Profesjonalnie budować autorytet i poznawać oczekiwania pacjenta

     Przedstawić problem stomatologiczny, aby pacjent był zmotywowany do rozpoczęcia leczenia

      Skutecznie prezentować plan leczenia, aby pacjent go rozumiał i zaakceptował

      Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania 


METODOLOGIA

Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, praktyczne narzędzia komunikacyjne poparte licznymi przykładami z życia, dyskusje prowadzone przez trenera, możliwość ustalenia własnego celu szkolenia oraz zadawania pytań.


REFERENCJE

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.




       
                                          MACIEJ DROSD
                                          Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic

Szkolenie zamknięte dla mojego zespołu to zastrzyk ogromnej ilości energii. Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów. Poza wiedzą zawodową, bez której okazuje się w zasadzie nie można funkcjonować, największym skarbem szkolenia jest integracja. Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera wszyscy członkowie mojego zespołu zrozumieli swoje miejsca w szeregu, a poziom porozumienia i team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom. Jestem zachwycony!




ARKADIUSZ BUZIEWICZ
Właściciel Dentim Clinic w Katowicach

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady z perfekcyjnie funkcjonującego gabinetu. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę na kolejne wydarzenia.



Informacje ogólne


PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński


MIEJSCE:
Hotel Mercury Grand
ul. Krucza 28 

Warszawa


TERMIN:
10-11.10.2019


GODZINY:
9:00 - 18:00


ZAPEWNIAMY:

- materiały szkoleniowe,

Każdego dnia:

- przekąski, 

- lunch w restauracji,

- przerwa kawowa 


MICHAŁ KATARZYŃSKI

Autor pierwszego w Polsce praktycznego poradnika komunikacji dla lekarzy dentystów "Jak zaspokoić 7 podstawowych potrzeb pacjentów stomatologicznych"

"Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi."

Od 7 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest wykładowcą Akademii Digital Smille Design, Akademii Dawsona oraz autorem serii artykułów dla Medical Tribune Stomatologia.
Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów. Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.

Zrealizował kilkadziesiąt zamkniętych projektów szkoleniowych a podczas uroczystej gali uhonorował prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta" 22 praktyki stomatologiczne z całej Polski. W jego wykładach z komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 2000 uczestników.

Uwielbia egzotyczne podróże, na które poświęca każdy swój urlop.

Mówi o sobie z humorem, że nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie dzięki odniesionym sukcesom ma "Doktorat z rezultatów"

Zarejestruj się na ten kurs i poznaj doskonały standard konsultacji i wizyty stomatologicznej.

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa