Doskonała Rejestracja Stomatologiczna - sobota 13 listopada Warszawa
13 Listopada 2021, 09:00-18:00 (Sobota)
 
								DOSKONAŁA OBSŁUGA PACJENTA - SZKOLENIE I WARSZTAT
Dla Personelu Rejestracji Stomatologicznej
Profesjonalnie działająca Rejestracja to strategiczne miejsce w każdej praktyce stomatologicznej.
Odbieranie telefonów i zachęcające prezentowanie usług, ustalanie terminów wizyt i ich odwoływanie, przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o komfort Pacjentów, aby czuli się bardzo komfortowo.
To nie jest łatwe zadanie!
Doskonała obsługa Pacjenta na dzisiejszym bardzo konkurencyjnym rynku, to idealna droga i filozofia, aby odnieść sukces zawodowy i osiągnąć maksymalną satysfakcję Pacjentów, którzy dzwonią lub przychodzą do praktyki.
Zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestniczki: 
POZNAJ SYSTEM 3 KROKÓW
Wzorcowe modele postępowania, które pozwolą Tobie w przewidywalny  sposób wdrożyć DOSKONAŁĄ OBSŁUGĘ PACJENTA, dzięki czemu będziesz maksymalnie kompetentna i profesjonalna w swojej pracy.

O KURSIE
Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy prowadzenia rozmów telefonicznych, aby pacjent umówił się i przyszedł na wizytę. Praktyczna forma pozwala uczestniczkom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta przez personel rejestracji.
PROFIL UCZESTNIKA
Szkolenie przeznaczone jest dla każdej rejestratorki /niezależnie od doświadczenia/, która chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem stomatologicznym.
CELE
Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie: Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez personel rejestracji oraz poznanie systemu 3  wzorcowych
       Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez personel rejestracji oraz poznanie systemu 3  wzorcowych 
          kroków Doskonałej Rejestracji Stomatologicznej
 Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających zachęcenie pacjenta do zapisania się na  wizytę,
       Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających zachęcenie pacjenta do zapisania się na  wizytę, 
          akurat w Twojej praktyce.
 Poznanie najlepszych standardów i praktycznych wzorców ułatwiających pracę każdej  rejestratorce.
       Poznanie najlepszych standardów i praktycznych wzorców ułatwiających pracę każdej  rejestratorce.
KORZYŚCI
Po ukończonym szkoleniu uczestniczki potrafią:
 Idealnie przeprowadzić rozmowę telefoniczną z pacjentem pierwszorazowym - wybadać  potrzeby
       Idealnie przeprowadzić rozmowę telefoniczną z pacjentem pierwszorazowym - wybadać  potrzeby 
          i skutecznie zaprezentować ofertę praktyki.
 Rozpoznawać 4 dominujące typy osobowości i dzięki temu profesjonalnie budować autorytet  i
       Rozpoznawać 4 dominujące typy osobowości i dzięki temu profesjonalnie budować autorytet  i 
          relacje z pacjentami.
 Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania -  ponieważ nie ma
       Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania -  ponieważ nie ma 
          trudnych pacjentów, są tylko trudne sytuacje
REFERENCJE
O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia.
Informacje ogólne
PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
MIEJSCE:
Centrum konferencyjne Golden floor
Al. Jerozolimskie 123A
Warszawa
TERMIN:
13 listopada 2021
GODZINY:
9:00 - 18:00
ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu
przerwy kawowe i obiadową, przekąski i lunch w restauracji,
UWAGA:
Ilość miejsc jest ograniczona

MICHAŁ KATARZYŃSKI
Od 9 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest wykładowcą  Akademii Digital Smile Design, Akademii Dawsona oraz autorem serii artykułów dla Medical Tribune Stomatologia. 
 
 Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów. 
Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.
Zrealizował kilkadziesiąt zamkniętych projektów szkoleniowych, podczas uroczystej gali uhonorował 22 praktyki stomatologiczne prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta"
W jego kursach i wykładach na temat zarządzania i komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 2000 uczestników.
Dzięki swojej praktycznej wiedzy oraz doświadczeniu skutecznie pomaga zespołom stomatologicznym, których misją jest maksymalna satysfakcja i pomoc pacjentom stomatologicznym.
Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy oraz personelu średniego jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu można lepiej pomagać swoim pacjentom. 
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.
e-mail: [email protected]
tel. 791 787 872
Miejsce
Al. Jerozolimskie 123 a, Warszawa

 Google Calendar
Google Calendar Outlook
Outlook iCal
iCal