Doskonała Rejestracja Stomatologiczna - sobota 23 czerwca - Warszawa
23 Czerwca 2018, 09:00-18:00 (Sobota)

DOSKONAŁA OBSŁUGA PACJENTA - SZKOLENIE I WARSZTAT
Dla Personelu Rejestracji Stomatologicznej
Profesjonalnie działająca Rejestracja to strategiczne miejsce w każdej praktyce stomatologicznej.
Odbieranie telefonów i zachęcające prezentowanie usług, ustalanie terminów wizyt i ich odwoływanie, przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o komfort Pacjentów, aby czuli się bardzo komfortowo.
To nie jest łatwe zadanie!
Doskonała obsługa Pacjenta na dzisiejszym bardzo konkurencyjnym rynku, to idealna droga i filozofia, aby odnieść sukces zawodowy i osiągnąć maksymalną satysfakcję Pacjentów, którzy dzwonią lub przychodzą do praktyki.
Zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestniczki:
POZNAJ SYSTEM 3 KROKÓW
Wzorcowe modele postępowania, które pozwolą Tobie w przewidywalny sposób wdrożyć DOSKONAŁĄ OBSŁUGĘ PACJENTA, dzięki czemu będziesz maksymalnie kompetentna i profesjonalna w swojej pracy.
O KURSIE
Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy prowadzenia rozmów telefonicznych, aby pacjent umówił się i przyszedł na wizytę. Praktyczna forma pozwala uczestniczkom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta przez personel rejestracji.
PROFIL UCZESTNIKA
Szkolenie przeznaczone jest dla każdej rejestratorki /niezależnie od doświadczenia/, która chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem stomatologicznym.
CELE
Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie: Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez personel rejestracji oraz poznanie systemu 3 wzorcowych
kroków Doskonałej Rejestracji Stomatologicznej
Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających zachęcenie pacjenta do zapisania się na wizytę,
akurat w Twojej praktyce.
Poznanie najlepszych standardów i praktycznych wzorców ułatwiających pracę każdej rejestratorce.
KORZYŚCI
Po ukończonym szkoleniu uczestniczki potrafią:
Idealnie przeprowadzić rozmowę telefoniczną z pacjentem pierwszorazowym - wybadać potrzeby
i skutecznie zaprezentować ofertę praktyki.
Rozpoznawać 4 dominujące typy osobowości i dzięki temu profesjonalnie budować autorytet i
relacje z pacjentami.
Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania - ponieważ nie ma
trudnych pacjentów, są tylko trudne sytuacje
REFERENCJE
O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia.
Informacje ogólne
PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
Oskar Jankowiak
MIEJSCE:
Centrum konferencyjne Golden Floor Plaza
ul.Aleje Jezrozolimskie 123A
Warszawa
TERMIN:
23 czerwiec 2018 r
GODZINY:
9:00 - 18:00
ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu
przerwy kawowe i obiadową, przekąski i lunch w restauracji,
UWAGA:
Ilość miejsc jest ograniczona
Miejsce
Al. Jerozolimskie 123a, Warszawa