Doskonała Rejestracja Stomatologiczna cz.1 i cz.2 - 24-25 czerwca - Warszawa

24 Czerwca 2017, 09:30 (Sobota) - 25 Czerwca 2017, 17:00 (Niedziela)

Mercure Warszawa Grand, Warszawa Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Ilość miejsc jest limitowana! Doskonała Rejestracja stomatologiczna - Wczesna rejestracja do 15.04

Ilość miejsc jest limitowana!

już niedostępne 1 890,00 zł -
  Doskonała Obsługa Pacjenta dla Personelu Rejestracji
już niedostępne 1 990,00 zł -


DOSKONAŁA OBSŁUGA PACJENTA - SZKOLENIE I WARSZTAT
Dla Personelu Rejestracji Stomatologicznej

Profesjonalnie działająca Rejestracja to strategiczne miejsce w każdej praktyce stomatologicznej. 

Odbieranie telefonów i zachęcające prezentowanie usług, ustalanie terminów wizyt i ich odwoływanie, przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o komfort Pacjentów, aby czuli się bardzo komfortowo.

To nie jest łatwe zadanie! 

Doskonała obsługa Pacjenta na dzisiejszym bardzo konkurencyjnym rynku, to idealna droga i filozofia, aby odnieść sukces zawodowy i osiągnąć maksymalną satysfakcję Pacjentów, którzy dzwonią lub przychodzą do praktyki. 

POZNAJ SYSTEM 3 KROKÓW

Wzorcowe modele postępowania, które pozwolą Tobie w przewidywalny  sposób wdrożyć DOSKONAŁĄ OBSŁUGĘ PACJENTA, dzięki czemu będziesz maksymalnie kompetentna i profesjonalna w swojej pracy.


O KURSIE

Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy prowadzenia rozmów telefonicznych, aby pacjent umówił się i przyszedł na wizytę. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji i obsługi pacjenta w rejestracji i poczekalni. Praktyczna forma pozwala uczestniczkom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta przez personel rejestracji.


PROFIL UCZESTNIKA

Szkolenie przeznaczone jest dla każdej rejestratorki /niezależnie od doświadczenia/, która chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem stomatologicznym.


CELE

Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie:

       Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez personel rejestracji oraz poznanie systemu 3 wzorcowych
          kroków Doskonałej Rejestracji Stomatologicznej

       Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających zachęcenie pacjenta do zapisania się na wizytę,
          akurat w Twojej praktyce.

       Poznanie najlepszych standardów i praktycznych wzorców ułatwiających pracę każdej rejestratorce.


KORZYŚCI

Po ukończonym szkoleniu uczestniczki potrafią:

       Idealnie przeprowadzić rozmowę telefoniczną z pacjentem pierwszorazowym - wybadać potrzeby
          i skutecznie zaprezentować ofertę praktyki.

       Optymalnie zarejestrować pacjenta - pomóc przy wypełnieniu ankiety, zaprezentować wszystkie
         udogodnienia i zadbać o miłą atmosferę w poczekalni

       Rozpoznawać 4 dominujące typy osobowości i dzięki temu profesjonalnie budować autorytet i
          relacje z pacjentami.

       Empatycznie obsłużyć "pacjenta bólowego" - skutecznie przeprowadzić wywiad oraz zaproponować
          adekwatny termin.

       W przypadku spóźnień zastosować w praktyce System Skutecznego Przepraszania

       Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania - ponieważ nie ma
          trudnych pacjentów, są tylko trudne sytuacje


REFERENCJE

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia.




Informacje ogólne


PROWADZĄCY:
Oskar Jankowiak


MIEJSCE:
Hotel Mercure Grand
ul.Krucza 28 

Warszawa


TERMIN:
24-25 czerwca


GODZINY:
24 czerwca - 9:30 - 18:00

25 czerwca - 9.00 -17.00


ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu
przerwy kawowe i obiadową, przekąski i lunch w restauracji,

UWAGA:
Ilość miejsc jest ograniczona



MICHAŁ KATARZYŃSKI
Przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem

Jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska. Od 16 lat zawodowo jest związany z psychologią komunikacji, sprzedaży oraz profesjonalnego zarządzania. Przez 4 lata podczas praktycznych kursów z profesjonalnej komunikacji z pacjentem, warsztatowo przeszkolił ponad 700 lekarzy dentystów, 150 rejestratorek oraz zrealizował 42 zamknięte projekty szkoleniowe praktyk stomatologicznych.

Przez 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów, realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.

Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy oraz personelu średniego jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu można lepiej pomagać swoim pacjentom.


W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.
e-mail: [email protected]
tel. 502 185 012


Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa