Doskonała Rejestracja Stomatologiczna cz.1 i cz.2 - 24-25 czerwca - Warszawa
24 Czerwca 2017, 09:30 (Sobota) - 25 Czerwca 2017, 17:00 (Niedziela)
Mercure Warszawa Grand, Warszawa Zobacz na mapie

DOSKONAŁA OBSŁUGA PACJENTA - SZKOLENIE I WARSZTAT
Dla Personelu Rejestracji Stomatologicznej
Profesjonalnie działająca Rejestracja to strategiczne miejsce w każdej praktyce stomatologicznej.
Odbieranie telefonów i zachęcające prezentowanie usług, ustalanie terminów wizyt i ich odwoływanie, przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o komfort Pacjentów, aby czuli się bardzo komfortowo.
To nie jest łatwe zadanie!
Doskonała obsługa Pacjenta na dzisiejszym bardzo konkurencyjnym rynku, to idealna droga i filozofia, aby odnieść sukces zawodowy i osiągnąć maksymalną satysfakcję Pacjentów, którzy dzwonią lub przychodzą do praktyki.
POZNAJ SYSTEM 3 KROKÓW
Wzorcowe modele postępowania, które pozwolą Tobie w przewidywalny sposób wdrożyć DOSKONAŁĄ OBSŁUGĘ PACJENTA, dzięki czemu będziesz maksymalnie kompetentna i profesjonalna w swojej pracy.
O KURSIE
Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy prowadzenia rozmów telefonicznych, aby pacjent umówił się i przyszedł na wizytę. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji i obsługi pacjenta w rejestracji i poczekalni. Praktyczna forma pozwala uczestniczkom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta przez personel rejestracji.
PROFIL UCZESTNIKA
Szkolenie przeznaczone jest dla każdej rejestratorki /niezależnie od doświadczenia/, która chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem stomatologicznym.
CELE
Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie: Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez personel rejestracji oraz poznanie systemu 3 wzorcowych
kroków Doskonałej Rejestracji Stomatologicznej
Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających zachęcenie pacjenta do zapisania się na wizytę,
akurat w Twojej praktyce.
Poznanie najlepszych standardów i praktycznych wzorców ułatwiających pracę każdej rejestratorce.
KORZYŚCI
Po ukończonym szkoleniu uczestniczki potrafią:
Idealnie przeprowadzić rozmowę telefoniczną z pacjentem pierwszorazowym - wybadać potrzeby
i skutecznie zaprezentować ofertę praktyki.
Optymalnie zarejestrować pacjenta - pomóc przy wypełnieniu ankiety, zaprezentować wszystkie
udogodnienia i zadbać o miłą atmosferę w poczekalni
Rozpoznawać 4 dominujące typy osobowości i dzięki temu profesjonalnie budować autorytet i
relacje z pacjentami.
Empatycznie obsłużyć "pacjenta bólowego" - skutecznie przeprowadzić wywiad oraz zaproponować
adekwatny termin.
W przypadku spóźnień zastosować w praktyce System Skutecznego Przepraszania
Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania - ponieważ nie ma
trudnych pacjentów, są tylko trudne sytuacje
REFERENCJE
O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia.
Informacje ogólne
PROWADZĄCY:
Oskar Jankowiak
MIEJSCE:
Hotel Mercure Grand
ul.Krucza 28
Warszawa
TERMIN:
24-25 czerwca
GODZINY:
24 czerwca - 9:30 - 18:00
25 czerwca - 9.00 -17.00
ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu
przerwy kawowe i obiadową, przekąski i lunch w restauracji,
UWAGA:
Ilość miejsc jest ograniczona
MICHAŁ KATARZYŃSKI
Przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem
Jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska. Od 16 lat zawodowo jest związany z psychologią komunikacji, sprzedaży oraz profesjonalnego zarządzania. Przez 4 lata podczas praktycznych kursów z profesjonalnej komunikacji z pacjentem, warsztatowo przeszkolił ponad 700 lekarzy dentystów, 150 rejestratorek oraz zrealizował 42 zamknięte projekty szkoleniowe praktyk stomatologicznych.
Przez 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów, realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.
Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy oraz personelu średniego jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu można lepiej pomagać swoim pacjentom.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.
e-mail: [email protected]
tel. 502 185 012
Miejsce
28 Krucza Street, Warszawa