Szkolenie "Wellbeing" z cyklu 9 Kompetencji Organizacji

4 Marca 2024, 09:00 (Poniedziałek) - 5 Marca 2024, 13:00 (Wtorek)

Platforma Teams - online na żywo,

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet normalny
już niedostępne 1 832,70 zł -
  Bilet Early Bird
już niedostępne 1 660,50 zł -

Termin: 4-5 marca 2024

Godziny: 9:00 - 13:00

Format: online na żywo (Platforma TEAMS)

Prowadząca: Ewa Stelmasiak

Szkolenie WELLBEING to jeden z dziewięciu kluczowych modułów obszernego programu szkoleniowego Dream Employer Hub o nazwie KOMPETENCJE ORGANIZACJI.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicząc w szkoleniu, zrozumiesz istotę dobrostanu w kontekście pracy i jego znaczenie dla strategii oraz kultury organizacji. Nauczysz się, jak skutecznie budować i mierzyć dobrostan w firmie, określać cele oraz zarządzać tym obszarem. Dowiesz się również o roli liderów w kształtowaniu kultury dobrostanu oraz o metodach sprawnego wdrażania strategii związanych z dobrostanem w codziennym funkcjonowaniu organizacji. Szkolenie dostarczy Ci kompleksowej wiedzy i narzędzi do efektywnego zarządzania dobrostanem w firmie.

Dla kogo?

  • Kierownicy i liderzy, którzy chcą tworzyć inspirujące środowiska pracy poprzez wzmacnianie kompetencji swoich zespołów.
  • Specjaliści z obszaru HR, EB, DE&I czy zarządzania talentami, aby przyciągać i utrzymać najlepszych pracowników.
  • Właściciele firm oraz przedsiębiorcy, poszukujący praktycznych metod budowania wyjątkowej kultury pracy.
  • Osoby, które chcą się rozwijać w obszarze kompetencji organizacyjnych i sposobów na budowanie wyjątkowych miejsc pracy.
  • Zespoły biznesowe oraz działy HR i EB, które chcą inwestować w swoje kompetencje.
  • Każdy, kto pragnie rozwijać swoją organizację.

Co otrzymasz?

  • Dostęp do nagrania szkolenia przez określony czas na stronie www.dreamemployer.pl Terminy udostępnień różnią się w zależności od ilości wykupionych modułów szkoleniowych.
  • Certyfikat ukończenia danego modułu
  • Materiały szkoleniowe: pigułka wiedzy ze szkoleń w formie pliku pdf

Dodatkowo, Dla uczestników biorących udział w całym programie "Kompetencje Organizacji" lub wybierających sześć modułów szkoleniowych:

  • Certyfikaty: Po ukończeniu dziewięciu modułów programu otrzymasz certyfikat Dream Employer
  • Dodatkowy moduł online: W ramach tego modułu przedstawiciele dużych firm zaprezentują inspirujące case studies swoich wyjątkowych działań.
  • Networking: Uczestnicy mają dostęp do grupy networkingowej Dream Employer, co pozwala na nawiązywanie cennych kontaktów zawodowych.
  • Plan działania: Program kończy się przygotowaniem indywidualnego planu działania przez uczestnika, który ma być wdrożony w jego organizacji.
  • Welcome pack: Specjalny pakiet powitalny zostanie dostarczony dla uczestników.
  • Książki: Masz również możliwość wyboru dwóch książek napisanych przez ekspertów prowadzących poszczególne moduły.
  • Spotkanie zamykające: Dla uczestników pełnego programu dziewięciu modułów przewidziane jest uroczyste spotkanie podsumowujące edycję całego programu.

Program szkolenia:

Blok 1 - Dobrostan w firmie - kluczowe pojęcia

  • Czym jest dobrostan w organizacji i dlaczego jest szczególnie ważny właśnie dziś?
  • Jakie są kluczowe modele dobrostanu organizacyjnego?
  • Jak dobrostan organizacyjny ma się do strategii i kultury firmy?
  • Jaka jest rola liderów organizacji w kontekście dobrostanu organizacyjnego?
  • Czym jest kultura dobrostanu?

Blok 2 - Dobrostan organizacyjny jako obszar zarządzania

  • Dlaczego dobrostan to obszar zarządzania?
  • Jak mierzyć dobrostan organizacyjny?
  • Jak wyznaczać cele i Kluczowe Wskaźniki Pomiaru?
  • Jak dobierać działania?
  • Jak zwinnie zarządzać tym obszarem w firmie?

Prowadząca:

Ewa Stelmasiak - Pionierka przywództwa i kultury dobrostanu w Polsce. Specjalizuje się w zagadnieniach dobrostanu osobistego i organizacyjnego, m.in. tworzeniu strategii i kultury dobrostanu oraz przywództwie go wspierającym. Szkoli, doradza i prowadzi webinaria.Trenerka zarządów i liderów. Autorka książki pt. Lider dobrostanu. Jak tworzyć wspierającą kulturę pracy w hybrydowym świecie oraz licznych publikacji medialnych i naukowych. Ma 25 lat doświadczenia w zarządzaniu HR, komunikacją i wellbeing, m.in z międzynarodowej korporacji. Od 2012 roku prowadzi firmę doradczo-szkoleniową WellCulture Institute by Ewa Stelmasiak.

Do Jej klientów należą grupa Allegro, Eurocash, Skanska, Veolia, Deutsche Bank, Allegro, Warta, Orlen, Citi, Medicover, Merck, Mazars, Nationale Nederlanden czy Wyborowa Pernod Ricard.

Certyfikowała się w USA menedżerka programów wellbeing dla firm oraz coach wellness. Ukończyła uniwersytety w Polsce i Stanach Zjednoczonych. Absolwentka Stanford Graduate School of Business.

Zasiada w radzie doradczej International Association for Worksite Health Promotion (IAWHP), Dream Employer Hub oraz Zdrowie i Benefity. Ceniona prelegentka zapraszana na polskie i światowe konferencje branżowe. Występowała m.in na Global Healthy Workplace Summit w Northampton, UK czy National Wellness Conference w Minneapolis, USA i wielu innych.

Dzieli się wiedzą w mediach biznesowych, informacyjnych i lifestylowych, jest obecna w telewizji, radiu oraz takich tytułach jak np. Forbes, Business Insider, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Wprost, Newsweek, TOK FM, Chilli Zet czy Manager Magazine, a także magazynie psychologicznym SENS.

Zobacz również:

szkolenia