Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Standardy rozmów telefonicznych oraz zalecenia wdrożeniowe są w pakiecie! Doskonała Rejestracja Ortodontyczna Invisalign

Standardy rozmów telefonicznych oraz zalecenia wdrożeniowe są w pakiecie!

15 Czerwca 2024, 23:59 1 690,00 zł


SZKOLENIE I WARSZTAT
Dla Personelu Rejestracji Ortodontycznej Invisalign

Profesjonalnie działająca Rejestracja to strategiczne miejsce w każdej praktyce ortodontycznej. 

Odbieranie telefonów i zachęcające prezentowanie metody i mówieniu o kosztach leczenia Invisalign, ustalanie terminów wizyt i ich odwoływanie, przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o komfort Pacjentów, aby czuli się bardzo komfortowo.

To nie jest łatwe zadanie! 

Doskonała obsługa Pacjenta na dzisiejszym bardzo konkurencyjnym rynku, to idealna droga i filozofia, aby odnieść sukces zawodowy i osiągnąć maksymalną satysfakcję Pacjentów, którzy dzwonią lub przychodzą do praktyki. 




Zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestniczki:





POZNAJ SYSTEM 3 KROKÓW

Wzorcowe modele postępowania, które pozwolą Tobie w przewidywalny  sposób wdrożyć DOSKONAŁĄ OBSŁUGĘ PACJENTA, dzięki czemu będziesz maksymalnie kompetentna i profesjonalna w swojej pracy.


O KURSIE

Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy prowadzenia rozmów telefonicznych, aby pacjent umówił się i przyszedł na wizytę. Praktyczna forma pozwala uczestniczkom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta przez personel rejestracji ortodontycznej.

W tym kursie szczególny nacisk będzie położony na rozmowy telefoniczne z pacjentem pytającym o leczenie ortodontyczne metodą Invisalign.


PROFIL UCZESTNIKA

Szkolenie przeznaczone jest dla każdej rejestratorki /niezależnie od doświadczenia/, która chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem ortodontycznym.


CELE

Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie:

       Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez personel rejestracji oraz poznanie systemu 3 wzorcowych
          kroków Doskonałej Rejestracji Stomatologicznej

       Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających zachęcenie pacjenta do zapisania się na wizytę,
          akurat w Twojej praktyce.

       Poznanie najlepszych standardów i praktycznych wzorców ułatwiających pracę każdej rejestratorce.


KORZYŚCI

Po ukończonym szkoleniu uczestniczki potrafią:

       Idealnie przeprowadzić rozmowę telefoniczną z pacjentem pierwszorazowym - wybadać potrzeby
          i skutecznie zaprezentować ofertę praktyki oraz metody Invisalign.

       Rozpoznawać 4 dominujące typy osobowości i dzięki temu profesjonalnie budować autorytet i
          relacje z pacjentami.

       Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania - ponieważ nie ma
          trudnych pacjentów, są tylko trudne sytuacje


REFERENCJE

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia.


DR N MED IZABELA WALAWANDER

Specjalista ortodoncji, właścicielka praktyki stomatologicznej

Doskonała obsługa pacjenta to wachlarz profesjonalnych szkoleń dla całego zespołu jak i jego liderów .

Sam Pan Michał jest osobą która w przejrzysty i przemyślany sposób wprowadza skuteczne metody obsługi pacjenta na najwyższym poziomie .

Osobiście wspólnie z Panem Michałem wprowadziliśmy procedury doskonałej konsultacji ortodontycznej wraz z przeszkoleniem opiekuna pacjenta .

Było to strzałem w dziesiątkę . Dziękuję Michał






Informacje ogólne


PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński


MIEJSCE:

Centrum Szkoleniowe Align
Bierutowska 57/59, 51-317 Wrocław


TERMIN:

16 czerwca 2024 
9.00-18.00

ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu
przerwy kawowe i obiadową, przekąski i lunch w restauracji,

UWAGA:
Liczba miejsc jest ograniczona




MICHAŁ KATARZYŃSKI

Od ponad 10 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.

Jest dyplomowanym trenerem biznesu, wykładowcą Invisalign, Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska. 

Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów.

Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.

Zrealizował kilkadziesiąt zamkniętych projektów szkoleniowych, podczas uroczystej gali uhonorował 22 praktyki stomatologiczne prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta"

W jego kursach i wykładach na temat zarządzania i komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 5000 uczestników.

Dzięki swojej praktycznej wiedzy oraz doświadczeniu skutecznie pomaga zespołom stomatologicznym, których misją jest maksymalna satysfakcja i pomoc pacjentom stomatologicznym.


Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy oraz personelu średniego jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu można lepiej pomagać swoim pacjentom.

Jest pasjonatem egzotycznych podróży, historii, antropologii i nowoczesnych technologii foto/video.


W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.
e-mail: [email protected]

Więcej kursów na stronie

www.doskonalaobslugapacjenta.pl

Jak masz pytania czy ten kurs może Ci pomóc zadzwoń tel. 502 185 012

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Wrocław