EBMASTERS Warszawa #24

10 Czerwca 2025, 18:00-21:00 (Wtorek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Rejestracja
Wyprzedane Brak wolnych miejsc

Masz świra na punkcie employer brandingu? Spotkaj się z nami 10 czerwca 2025 r. o 18:00 w H40S (uwaga :)) podczas EBMASTERS Warszawa #24!

Temat przewodni wydarzenia: Komunikacja wewnętrzna skierowana do blue collars

JAKI JEST PLAN POPOŁUDNIA:

18:00 - Zaopatrujemy się w napoje i zajmujemy miejsca.

18:15 - Oficjalny start i 3 prezentacje:

1. Aleksandra Zych, Company Recruiter, SYZYGY Warsaw

#EBnews

Subiektywny przegląd najciekawszych newsów z i dla branży employer branding. Newsy branżowe są stałym punktem naszych spotkań.

(25 min + dyskusja)

2. Patrycja Kozub & Joanna Piórkowska, Employer Branding Manager & Employer Branding Consultant, MJCC

Kawa na ławę, czyli skuteczna komunikacja wewnętrzna z pracownikami fizycznymi.

Komunikacja wewnętrzna powinna być jak dobra kawa: gorąca, świeża i podana w odpowiedni sposób. Podczas prelekcji opowiemy o tym, jak komunikować się z pracownikami magazynów czy produkcji w formie, która ma sens i trafia do grupy docelowej, czyli: prosto, konkretnie i bez zbędnych dodatków - kawa na ławę. Będzie o praktycznych rozwiązaniach, błędach, których warto unikać i sposobach, dzięki którym komunikacja do osób, które na co dzień nie korzystają z maili czy intranetu, może działać naprawdę dobrze.

(25 min + dyskusja)

3. Emila Badełek, People Experience Manager, Rohlig SUUS Logistics

"Halo, tu centrala…" - czyli jak nie rozmawiać z pracownikami fizycznymi

W trakcie wystąpienia, chciałabym odkryć przed Wami, proces kształtowania się naszej ścieżki komunikacji z pracownikami magazynów i terminali. Od początkowego podejścia "digital first" i założeń, że wszystko będzie w aplikacji po… inne rozwiązania, które zaprezentuję podczas wystąpienia :)
Opowiem, dlaczego nowoczesne rozwiązania, nie zawsze są tymi najskuteczniejszymi oraz jakie wnioski wyciągnęliśmy i czego nauczyliśmy się słuchając głosu pracowników. Pamiętajmy - skuteczna komunikacja to nie tylko narzędzia, ale przede wszystkim zrozumienie potrzeb i specyfiki odbiorców…

(25 min + dyskusja)

Po prezentacjach część nieoficjalna i integracja. Koniecznie zarezerwujcie sobie "trochę" czasu na rozmowy po evencie.

Kilka słów o prelegentach:

Aleksandra Zych, Company Recruiter, SYZYGY Warsaw

Od ponad 6 lat wspiera organizacje w przyciąganiu i zatrzymywaniu talentów - najpierw w IKEA, gdzie współtworzyła pierwsze na świecie Studio Pracy, a obecnie w SYZYGY Warsaw, gdzie odpowiada za rekrutacje end-to-end, onboarding oraz działania employer brandingowe. Jako EB Storyteller tworzy spójne i autentyczne narracje o turkusowej kulturze organizacyjnej, które realnie wspierają procesy rekrutacyjne. Ukończyła studia magisterskie z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie SWPS, gdzie rozwijała zainteresowania związane z komunikacją, motywacją i kulturą organizacyjną - dziś te obszary stanowią fundament jej podejścia do pracy z ludźmi. Angażuje się również w projekty wspierające rozwój kobiet w branży technologicznej - m.in. jako konsultantka HR w programie DareIT. Po godzinach piecze różne słodkości - ku uciesze zespołu, który chętnie testuje efekty tych eksperymentów.

Patrycja Kozub, Employer Branding Manager, MJCC

Doświadczona managerka kompleksowych projektów EB. W branży aktywna od 15 lat, w tym od blisko 7 - w agencji MJCC. Pracowała m.in. dla takich marek jak ING Bank Śląski, FM Logistic, Eko-Okna, TJX czy Coca-Cola HBC, planując i realizując kampanie zewnętrzne, w tym masowe kampanie rekrutacyjne, działania wizerunkowe, a także liczne działania z obszaru komunikacji wewnętrznej. Szczególnie bliska jest jej komunikacja do pracowników fizycznych - w MJCC żartują, że ma "niebieskie serce", bo właśnie dla tej grupy najchętniej i najczęściej projektuje kampanie. Jej projekty były wielokrotnie nagradzane, m.in. w takich konkursach jak Siła Przyciągania, EB Excellence Awards czy Złote Spinacze.

Joanna Piórkowska, Employer Branding Consultant, MJCC

Employer Branding Konsultantka w MJCC. Doświadczenie w obszarze marki pracodawcy zdobywała już na studiach jako ambasadorka Kaufland Polska. Od trzech lat pracuje w agencji MJCC, gdzie wspiera firmy w realizacji skutecznych działań EB-owych, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych. W pracy lubi szukać nowych i nieszablonowych rozwiązań, które trafiają do grupy docelowej i po prostu mają sens! Jej projekty zostały docenione w branżowych konkursach.: Złote Spinacze, HR Dream Team i PR Wings. Pracowała m.in. dla takich klientów jak: Corning, FM Logistic czy Euroclear.

Emila Badełek, People Experience Manager, Rohlig SUUS Logistics

W Rohlig SUUS Logistics pełni rolę People Experience Managerki i jest odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną, employer branding oraz działania związane z budowaniem pozytywnych doświadczeń pracowników.
Niezmiennie od lat pasjonuje się realizacją projektów w zakresie komunikacji oraz podnoszenia zaangażowania i satysfakcji pracowników. Na swoim koncie ma wdrożenia kampanii Employer Brandingowych i rekrutacyjnych, kierowanych do różnorodnych grup pracowników, od pracowników fizycznych po młodych ekspertów z obszaru technologicznego, a także przewoźników i kierowców. Prelegentka i organizatorka meet-upów technologicznych. Z sukcesem wdrożyła nowoczesne narzędzia komunikacyjne i systemy grywalizacyjne dla pracowników. W swojej codziennej pracy integruje cele HR z wyzwaniami biznesu, stawia na analitykę danych i szuka najlepszych rozwiązań.

Do zobaczenia na evencie oraz w naszej grupie na Facebooku!

https://www.facebook.com/groups/ebmasters.to.my/

Zobacz również:

inne wydarzenia Warszawa