Ekonomia behawioralna w UX

4 Lutego 2021, 09:30-13:30 (Czwartek)

Gdziekolwiek jesteś :) to sesja zdalna,

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  EARLY BIRD
już niedostępne 490,77 zł -
  STANDARD
już niedostępne 552,27 zł -
  LAST MINUTE
4 Lutego 2021, 08:00 613,77 zł

Skutecznie nakłaniaj do zakupu stosując ekonomię behawioralną.

W ramach szkolenia:

  • Wykorzystasz wiedzę o ekonomii behawioralnej w UX
  • Poznasz 6 skutecznych strategii stosowania ekonomii behawioralnej w UX
  • Poznasz dobre praktyki i przykłady zastosowania tych strategii

Na szkolenie szczególnie zapraszamy:

  • UX Writerów, 
  • Product Managerów,
  • Product Ownerów,
  • Junior UX Designerów,
  • UI Designerów,
  • Badaczy UX,
  • Marketing Managerów,
  • Graphic Designerów,
  • i wszystkich, którzy chcą tworzyć skuteczne treści oraz produkty.

Poruszane zagadnienia: #teoriaperspektywy, #danielkahnemann, #pułapkimyślenia, #domyślnewartości, #presjaczasu, #ekskluzywność, #językkorzyści i wiele więcej!


Szczegółowa agenda:

9:30 - 10:00 Jak myślimy, że myślimy? Wstęp

10:00 - 10:20 Strategia wzajemności

10:20 - 10:45 Społeczny dowód słuszności 

10:45 - 11:05 Strategia ograniczania

11:05 - 11:25 Przerwa

11:25 - 11:45 Strategia niedostępności 

11:45 - 12:05 Strategia dostępności

12:05 - 12:25 Strategia zaangażowania

12:25 - 13:30 Ćwiczenia podsumowujące


Po szkoleniu:

  • Podejmiesz lepsze decyzje w komunikowaniu swojej oferty klientom
  • Zrozumiesz jak strategie perswazji przenieść na konkretne działania lub narzędzia
  • Zaczniesz skuteczniej oddziaływać na klientów bez wprowadzania ich w błąd

Trener:

Piotr Kozłowski - Symetria

Ma 10 lat doświadczenia w agencjach i wewnętrznych działach UX. Specjalizuje się w strategii UX i projektowaniu produktów bankowych, e-commerce oraz mobile. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium Civitas, Collegium Da Vinci i SWPS Poznań. Trener certyfikatu UX-PM.





Co mówi trener na temat szkolenia?

Perswazja pozwala lepiej i trafniej komunikować się z klientem. W przeciwieństwie do manipulacji opiera się na szczerości i dlatego powinniśmy znać jej kluczowe mechanizmy. Poznaj proste, ale skuteczne metody oddziaływania na klientów.


Wybrane projekty trenera:


Santander - Projekt bankowości korporacyjnej

Netia - Projekt głównego serwisu marki (B2C,B2B i platforma e-commerce)

Tubądzin - Główny serwis e-commerce

T-Mobile - Przebudowa cyfrowego kanału pomocy

Orange - Projekt aplikacji mobilnej

Nokia - Projekt narzędzia business intelligence

Zobacz również:

szkolenia