To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet NORMALNY
Wyprzedane 1 414,50 zł Wyprzedane
  Bilet FIRST MINUTE
Wyprzedane 1 168,50 zł Wyprzedane
  Bilet PARTNER
Wyprzedane 615,00 zł Wyprzedane

Zapraszamy na trening poświęcony efektywnej wirtualnej współpracy, która zapewne jest Twoim codziennym wyzwaniem. Podczas treningu odkryjesz różne aspekty wpływające na wirtualna współpracę. Dotrzesz do źródła problemów związanych z komunikacją telekonferencyjną, telefoniczna i mailową. Będziesz miał okazję do refleksji nad własnym doświadczeniem i do rozwijania umiejętności współpracy wirtualnej wraz z innymi Uczestnikami. Trening jest szczególnie wartościowy dla osób pracujących wirtualnie na co dzień lub przygotowujących się do zarządzania wirtualnym zespołem.


Podczas treningu:

  • Wypracujesz własne sposoby ułatwienia sobie pracy zdalnej oraz/i projektowej w wirtualnym kontakcie
  • Poznasz zasady przeprowadzenia efektywnego wirtualnego zebrania
  • Opanujesz zasady budowania klarownego przekazu słownego oraz pisemnego przydatne w wirtualnej współpracy
  • Wypracujesz sposób pisania skutecznych maili,
  • Poznasz sposoby radzenia sobie z konfliktami przydatne przy wirtualnej współpracy
Trening będzie prowadzony w języku polskim z wykorzystaniem fragmentów materiału filmowego "A World of Difference", który w intrygujący i zabawny sposób pokazuje wyzwania przed którymi staje lider wielonarodowego wirtualnego zespołu.

Niezbędna jest znajomość języka angielskiego, ponieważ w tym języku będzie prezentowany film oraz materiały szkoleniowe.

PROGRAM TRENINGU (9:00 - 17:00)

Wprowadzenie
  • Przedstawienie Trenera, Uczestników, agendy, celu szkolenia.
  • Zasady współpracy - kontraktu
  • Ćwiczenie rozgrzewkowe wprowadzające do tematyki międzynarodowej współpracy
Komunikacja i motywowanie w wirtualnych zespołach
  • Wpływ różnych stylów komunikacyjnych członków zespołu wirtualnego na jakość współpracy
  • Różnice kulturowe w pigułce - podstawowe informacje niezbędne w pracy wirtualnej
  • Sprawne decydowanie, delegowanie zadań, przekazywanie uprawnień,
  • Budowanie indywidualnego kontaktu z członkami wirtualnego zespołu
  • Praca nad konkretnymi przypadkami z praktyki uczestników i/lub trenera
Przerwa kawowa
Korespondencja mailowa
  • Jak dbać o relacje w wirtualnym kontakcie?
  • Budowanie relacji: przydatne sformułowania na otwarcie i na zamknięcie maila.
  • Symulacja komunikacji mailowej
  • Praca indywidualna: Najlepszy email do mojego wirtualnego partnera
  • Źródła nieporozumień w komunikacji mailowej i telefonicznej
  • Analiza przykładowych maili
Przerwa obiadowa
Rozwiązywanie konfliktów i trudnych sytuacji w pracy wirtualnej
  • Przyczyny konfliktów i trudnych sytuacji w pracy wirtualnej
  • Jak sygnalizować problemy w wirtualnym kontakcie - preferencje różnych narodów
  • Źródła nieporozumień w komunikacji mailowej, telefonicznej i wideokonferencyjne
  • Wprowadzenie nowego członka zespołu do już pracującego zespołu wirtualnego
  • Praca nad konkretnymi przypadkami z praktyki uczestników i/lub trenera
  • Pomysły na rozwiązania konfliktów
Przerwa kawowa
Podsumowanie szkolenia
  • Podsumowanie zasad efektywnej współpracy wirtualnej
  • Wnioski i najlepsze praktyki
  • Mój plan działania: Co potrafię? Czego mi brakuje? Nad czym chcę pracować?

Co zyskujesz?

  • Zdobędziesz wiedzę na temat specyfiki pracy wirtualnej
  • Będziesz potrafił dostrzec mechanizmy rządzące pracą wirtualną oraz zidentyfikować zachowania, które powodują, że współpraca jest bardziej lub mniej efektywna,
  • Będziesz potrafił świadomie rozpoznać swoje bariery komunikacyjne i je przełamać
  • Będziesz umiał świadomie radzić sobie z adaptacją do sytuacji konfliktowych występujących podczas komunikacji zdalnej oraz osobistej
  • Wzmocnisz pewność siebie i otwartość w stosunku do członków zespołów wirtualnych
  • Otrzymasz zestaw materiałów szkoleniowych do pracy w trakcie szkolenia oraz indywidualnie w domu, materiały poszkoleniowe w wersji elektronicznej oraz certyfikat uczestnictwa w trening

Co nieco o trenerze

Katarzyna Chrulska

Szkolenie będzie prowadzić Katarzyna Chrulska. Pracuje w środowisku międzynarodowym od 1995 roku. Prowadziła szkolenia nie tylko dla Polaków, ale również dla Portugalczyków i Rosjan. Specjalizacja Katarzyny to różnice międzykulturowe, negocjacje międzynarodowe, zarządzanie projektem, zarządzanie projektem w środowisku wielokulturowym i wirtualnym zespołem.

Zainteresowanie różnicami kulturowymi pojawiło się w czasie studiów w Wielkiej Brytanii w European Business Management School. W ramach pracy dyplomowej MBA Katarzyna prowadziła badania nad kulturą biznesu: "Różnice kulturowe w biznesie międzynarodowym. Porównanie polskiej kultury biznesu z kulturami wybranych partnerów handlowych", pod opieką amerykańskiego profesora Richarda Gestelanda.

W pracy zawodowej przede wszystkim szuka firm i zadań związanych ze środowiskiem międzynarodowym. Pracowała min. jako Import & Logistics Manager w firmie importującej kawę z Ameryki Południowej, jako Business Processes & Quality Manager oraz Chief Human Resources Officer w międzynarodowej firmie produkcyjnej. Odpowiedzialna była za opracowanie i wdrożenie systemu zarządzania procesami i Balanced Scorecard. Autorka strategii organizacji i zarządzania oraz strategii zarządzania zasobami ludzkimi w międzykulturowej korporacji. Pracowała również jako Dyrektor Zakupów i Logistyki w fabryce mebli. Najciekawszym zadaniem na tym stanowisku było budowanie efektywnych relacji z zagranicznymi dostawcami w Europie, Azji i Ameryce Środkowej.

Obecnie pracuje w OGP Gaz-System S.A. jako Manager ds. Strategii i Wsparcia Projektów. W codziennej pracy wykorzystuje wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu projektami międzynarodowymi. Pracuje w wirtualnych zespołach. Reprezentuje firmę w czasie spotkań i konferencji międzynarodowych jako panelistka lub moderator. 

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa