To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Normalny
już niedostępne 300,00 zł -

Szkolenie skierowane do menedżerów średniego i wyższego szczebla, którzy reprezentują swoją organizację na zewnątrz, nawiązują relacje oficjalne z przedstawicielami instytucji lub firm zagranicznych, mają styczność z ważnymi klientami i realizują projekty we współpracy z innymi instytucjami, także zagranicznymi. Szkolenie ma na celu polepszenie umiejętności komunikacyjnych pracowników, zwiększenie ich profesjonalizmu w kontaktach z innymi i instytucjami oraz budowanie relacji towarzyskich i oficjalnych w zgodzie zasadami etykiety. 

Szkolenie jest prowadzone na platformie ZOOM, trwa 4 godziny wykładowe. Trwa od godziny 9.00 do 12.00 z krótką przerwą ok. 10.30. Szkoleniu towarzyszy prezentacja multimedialna, która zostanie wysłana w pdf do wszystkich uczestników szkolenia. Po szkoleniu uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodnego z zasadami VCC (Vocational Competence Certificate). Firma Paweł Grotowski Universal Training jest laureatem konkursu Orły Kształcenia 2019 i 2020.

Szkolenie prowadzi Paweł Grotowski MBA, były pracownik MSZ, KPRM, UKIE i Komisji Europejskiej, doświadczony trener z zakresu etykiety, komunikacji i protokołu dyplomatycznego. W ciągu ostatnich 12 lat zrealizował ponad 200 szkoleń dla instytucji państwowych, samorządowych, firm polskich i zagranicznych. Paweł Grotowski współpracuje na stałe z Polskim Instytutem Spraw Międzynarodowych, Krajową Izbą Gospodarczą, Krajową Szkołą Administracji Publicznej, Ernst & Young, Collegium Humanum oraz Okręgową Izbą Radców Prawnych w Warszawie. Oprócz szkoleń prowadzi zajęcia akademickie dla słuchaczy MBA oraz konsultacje z zakresu etykiety w biznesie i protokołu dyplomatycznego podczas organizacji dużych uroczystości z udziałem przedstawicieli instytucji rządowych, ambasad, organizacji międzynarodowych, branżowych i biznesowych. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.universaltraining.pl

9.00 - wstęp

  • czym jest etykieta i do czego jest nam potrzebna?
  • najważniejsze zasady etykiety menedżera
  • zasada dostosowania w relacjach biznesowych i międzynarodowych
  • wszystko, co robimy jest komunikacją...
  • feedback czyli informacja zwrotna

9.30 - część I - Etykieta w komunikacji 1

  • komunikacja werbalna, epistolarna i pozawerbalna
  • zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej
  • zasady sporządzania korespondencji służbowej
  • zasady sporządzania korespondencji elektronicznej
  • nowoczesne środki komunikacji, etykieta w internecie
  • natłok informacji i przeładowanie informacją 
  • 7 kroków etykiety wideo rozmowy o wideo konferencji - NOWOŚĆ
  • tworzenie pierwszego wrażenia i kreowanie pozytywnego wizerunku
  • elementy mowy ciała podczas autoprezentacji i udziału w spotkaniach

10.30 - przerwa kawowa (10 minut)

10.40 - Część II - Etykieta w komunikacji 2

  • zasada starszeństwa w relacjach oficjalnych i biznesowych
  • zasada pierwszeństwa prawej ręki w relacjach oficjalnych i biznesowych
  • powitanie w relacjach towarzyskich i oficjalnych
  • przedstawianie siebie oraz innych osób w relacjach oficjalnych i biznesowych
  • właściwy uścisk dłoni jako element budowania swojego wizerunku
  • inne metody powitania oraz czy całować się na powitanie...
  • elevator speech, czyli jak mówić zwięźle i przekonująco - NOWOŚĆ
  • zasady udziału w spotkaniach, naradach, prezentacjach
  • wymiana wizytówek, odpowiedni krój i zastosowanie biletów wizytowych
  • sztuka small talk w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów
12.00 - podsumowanie i zakończenie szkolenia 
Szkolenie odbędzie się przy udziale co najmniej 10 uczestników.

Zobacz również:

szkolenia