Eyetracking w UX

23 lipca 2020, 09:30-13:30 (czwartek)

Gdziekolwiek zechcesz, to sesja zdalna :),

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  EARLY BIRD
już niedostępne 490,77 zł -
  STANDARD
Jeszcze niedostępne
od 1 czerwca 2020 (poniedziałek)
552,27 zł -
  LAST MINUTE
Jeszcze niedostępne
od 1 lipca 2020 (środa)
613,77 zł -

Jak przeprowadzić badania z eyetrackerem - kiedy jego wykorzystanie ma sens?

W ramach szkolenia:

  • Nauczysz się, jak dokładnie działa eyetracker i ludzki układ wzrokowy
  • Dowiesz się, kiedy eyetracking w badaniu ma szansę dać wartościowe wyniki
  • Poznasz podstawy prowadzenia badań z użyciem eyetrackera i analizy jego wyników.

Na szkolenie szczególnie zapraszamy:

  • Badaczy UX,
  • Product Ownerów,
  • Product Managerów,
  • i wszystkich chcących rozwiać mity krążące w okół wykorzystania eyetrackingu.
Poruszane zagadnienia: #badaniajakościowe #moderacjabadań #eyetracker #analizadanych

Szczegółowa agenda:

9:30-10:15 Wprowadzenie - czym jest eyetracker i jak działa ludzki układ wzrokowy.
10:15-10:30 Co eyetracker wnosi do UX? Kilka przykładów informacji, które daje nam eyetracker (i kilka mitów do obalenia).
10:30-11:00 Jak badać z eyetrackerem? Dobre praktyki przy prowadzeniu sesji z użyciem eyetrackera.
11:00-11:30 Case study - co możemy powiedzieć o zachowaniu użytkownika, patrząc na te dane?
11:30-11:45 Przerwa
11:45-13:00 Ćwiczenie: analiza danych z eyetrackera - jake wnioski możemy z nich wyciągnąć?
13:00-13:30 Przedstawienie wniosków i podsumowanie


Po szkoleniu:

  • Potrafisz określić wartość użycia eyetrackera w twoich projektach
  • Rozumiesz i interpretujesz wyniki z badań z użyciem eyetrackera
  • Umiesz przeprowadzić badanie z użyciem eyetrackingu


Trener:

Joanna Grzelak - Symetria

Joanna specjalizuje się w jakościowych i ilościowych metodach badawczych ze szczególnym uwzględnieniem badań niedklaratywnych (eyetracking, badanie emocji). W swoich projektach wykorzystuje wiedzę z zakresu kognitywistyki i neurobiologii, co pozwala jej łączyć deklaratywne i niedeklaratywne metody pozyskiwania danych.

Poza realizacją projektów badawczych Joanna uczestniczy w rozwoju innowacyjnego oprogramowania do prowadzenia badań eyetrackingowych na mobile, pozwalających z niespotykaną dotąd dokładnością zbierać i mapować wzrok użytkownika na telefonie i w ruszającej się przestrzeni.



Co mówi trener na temat szkolenia?

Badania z wykorzystaniem eyetrackera owiane są w świecie UX wieloma mitami. Kiedy eyetracker dodaje wartość badaniom? Co możemy się za jego pomocą dowiedzieć? Jak go stosować? Na tym szkoleniu przekażę kilka faktów i wskażę, kiedy rzeczywiście użycie eyetrackera jest wartościowe - i dlaczego.


Wybrane projekty trenera:

ING Bank Śląski - Badania UX bankowości elektronicznej i mobilnej z wykorzystaniem eyetrackingu
BLIK - Badania UX z eyetrackingiem weryfikujące koncepcje nowych usług
Santander Bank Polska - Badanie eyetrackingowe koncepcji nowej wersji aplikacji mobilnej
T-mobile - Badania nowej odsłony kanału pomocy
Play - Audyt użyteczności serwisu
Bricomarche - Testy użyteczności serwisu e-commerce

Zobacz również:

szkolenia