
Flying Figma Advanced
Figma jest najważniejszym narzędziem do projektowania złożonych interfejsów. Podczas naszego kursu nauczysz się efektywnie wykorzystywać Figmę i dopasować zdobytą wiedzę do wymagań Twojego kolejnego projektu. Pokażemy Ci wszystkie wskazówki i sztuczki dotyczące pracy z gridami, kolorami, typografią, obrazami itp. Zyskasz także większą pewność siebie, korzystając z automatycznego układu, komponentów i prototypowania.Dlaczego warto?
- Dowiesz się, jak starannie skonstruować responsywny system siatek i zdefiniować strukturę treści Twojego projektu.
- Dowiesz się, jak pracować z czcionkami, rozmiarami i grubościami.
- Szlifując swoje umiejętności typograficzne, zrozumiesz, jak ustanowić wizualną hierarchię i włączyć odpowiednią równowagę wizualną do swojego projektu.
- Lepiej zrozumiesz kolory — jak z nimi pracować i wykorzystywać je w swoim projekcie bez naruszania standardów dostępności.
- Staniesz się bardziej biegły we wzbogacaniu swojego projektu za pomocą obrazów, trybów mieszania, masek, pokazywania i efektów rozmycia.Wspólnie rozwiążemy zagadkę automatycznego układu. Dowiesz się, kiedy i jak korzystać z tej funkcji, aby usprawnić przepływ pracy.
- Wyostrzysz swoje umiejętności, budując komponenty od prostych do bardziej złożonych przypadków.
- Dowiesz się więcej o komponentach atomowych, kiedy i jak używać wariantów i właściwości oraz jak organizować je w panelu zasobów.
- Nauczysz się prototypować jak profesjonalista, co pomoże Ci zaprezentować klientowi swoją pracę w najbardziej realistyczny sposób. W szczególności będziesz bardziej zaawansowany dzięki smart animations, easing i timing.
- Oprócz tego, o czym wspomniano powyżej, nauczysz się również korzystać z kilku wtyczek, które sprawią, że korzystanie z Figma będzie znacznie płynniejsze.
- Będziesz pracować w małej grupie 16 uczestników.
Ten kurs jest dla Ciebie jeśli…
- Właśnie rozpocząłeś_aś swoją przygodę z projektowaniem i chcesz kontynuować swój rozwój zawodowy.
- Zastanawiasz się nad zmianą branży i chcesz poprzeć swoje CV silnymi umiejętnościami Figmy.
- Chcesz lepiej posługiwać się Figmą i wykorzystywać cały jej potencjał.
- Chcesz lepiej zrozumieć złożone funkcje Figma, takie jak automatyczny układ, komponenty lub warianty i inne.
Wymagania wstępne
- Otwarty umysł 🧠
- Chęć do nauki 🔎
- Znajomość interfejsu Figmy 🤓
- Darmowe konto na Figmie
Dlaczego warto wybrać Flying Bisons Academy?
Korzystasz z aplikacji KFC lub robisz zakupy przez stronę Hebe? Jeśli tak, znasz już niektóre z naszych produktów, które opracowaliśmy od podstaw!
Jako Flying Bisons jesteśmy liderem konsultingu digital w Polsce. Naszą misją jest przekazywanie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu badań, strategii, doświadczeń użytkowników i projektowania produktów.
Harmonogram
FIGMA ADVANCEDDzień 1:
16.30 - 16.50 Wprowadzenie (20min)
Przypomnimy elementy interfejsu, omówimy dostępne narzędzia oraz wyrównamy wiedzę dotycząca korzystania z Figmy.16:50 - 17:30 Edycja tekstu (40min)
Przedstawimy w jaki sposób możemy edytować tekst, między innymi jak ustawić odpowiednie spacingi czy wyrównania.17:30 - 17:35 Przerwa (5min)17:35 - 18:15 Praca z kolorami (40min)
Pokażemy w jaki sposób możemy korzystać z bardziej zaawansowanych opcji dotyczących kolorów oraz dostępnych efektów.18:15 - 18:25 Przerwa (10min)18:25- 19:05 Praca z Grid'em (40min)
Omówimy różnice pomiędzy stosowaniem różnych gridów oraz przedstawimy ich zastosowanie na przykładach.19:05 - 19:10 Przerwa (5min)19:10 - 19:50 Praca z Autolayout'em (40min)
Omówimy zaawansowane techniki pracy na Auto-Layout'cie.19:50 - 20:10 Q&A i praca domowaDzień 2:
16.30 - 16.50 Sprawdzenie i przeanalizowanie pracy domowej (20min)
Sprawdzimy Wasze prace domowe, odpowiemy na pytania, przeanalizujemy błędy oraz pokażemy "idealny" przykład zrobienia tego zadania.
16:50 - 17:30 Obrazy i warstwy w Figmie (40min)
Opowiemy jak pracować na obrazach rastrowych, wektorowych oraz jak orgaznizować warstwy w Figmie.
17:30 - 17:35 Przerwa (5min)
17:35 - 18:15 Komponenty (60min)
Zaprezentujemy rozbudowane komponenty, ich działanie, warianty, metodologie nazywania oraz organizacje w pliku
18:15 - 18:25 Przerwa (10min)
18:25- 19:05 Prototypowanie (30min)
Zbudujemy klikalny prototyp oparty na zaawansowanych interakcjach, między innymi przedstawimy czym jest Smart Animate.
19:05 - 19:10 Przerwa (5min)
19:10 - 19:50 Wskazówki i porady (20min)
Podzielimy się własnymi doświadczeniami oraz radami na temat pracy w Figmie.
19:50 - 20:10 Q&A