FESTIWAL INSPIRACJI 2014 "Inspiracja, Zmiana, Motywacja, Działanie"
31 Sierpnia 2014, 10:00 (Niedziela) - 31 Października 2014, 18:50 (Piątek)
FESTIWAL INSPIRACJI - NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIE ROKU 2014 W DZIEDZINIE KOMUNIKACJI BIZNESOWEJ!
PRZYJDŹ I SKORZYSTAJ Z WIEDZY I DOŚWIADCZEŃ NAJLEPSZYCH!
Festiwal Inspiracji został po raz pierwszy zorganizowany w 2011 roku i był odpowiedzią na wyraźne zapotrzebowanie do stworzenia platformy wymiany wiedzy i doświadczeń z zakresu prowadzenia profesjonalnej komunikacji biznesowej.
Aktywne edukowanie liderów biznesu, by w sposób profesjonalny prezentowali treści w małej sali konferencyjnej czy też podczas masowych wydarzeń leży u podstaw organizacji Festiwalu Inspiracji. Pomysłodawcami są członkowie Stowarzyszenia Mówców Profesjonalnych.
Międzynarodowe doświadczenie, które jest wspólnym mianownikiem osób pracujących przy konferencji gwarantuje nietuzinkowość wydarzenia i dostarczenie “know how" sprawdzającego się nie tylko w kontekście polskiego rynku, ale również w międzynarodowym środowisku inwestorów i biznesmenów.
W tym roku podczas FESTIWALU INSPIRACJI będziemy mieli przyjemność zaprezentować Państwu wyjątkowych Mówców i najlepszych w swoich dziedzinach ekspertów, a będą nimi:
ROBERT KROOL 25 lat doświadczeń w prowadzeniu własnych firm. W prestiżowych rankingach magazynu ThinkTank od lat plasuje się w gronie najcenniejszych konsultantów biznesowych w Polsce. W najnowszym badaniu "Kogo słuchają polscy liderzy 2012" zajął 7. miejsce w kategorii najbardziej wpływowych doradców biznesu. Mentor i specjalista diagnostyki rozwojowej. Od lat współpracuje z firmą Akademeia jako ekspert od predyspozycji zawodowych oraz doboru strategii edukacyjnej. Krool potrafi wnieść powiew zmian do firm z tradycjami, nie naruszając ich fundamentów, lecz przeciwnie - wzmacniając je. Od lat jest również felietonistą prestiżowego magazynu o podróżach Connoisseur Circle. Od wielu lat potrafi zaklinać uwagę swoich słuchaczy: motywuje, perswaduje, wyjaśnia. Krool doskonale sprawdza się jako generator inspiracji i nie ustaje w poszukiwaniu nowych wyzwań. Legitymuje się wielokrotną rekomendacją prestiżowej firmy Celebrity Speakers International.Biegły - Krool to jedyny w Polsce sądowy biegły z zakresu reorganizacji i restrukturyzacji oraz strategii i oceny ryzyk prowadzenia przedsiębiorstw. Wyjątkowe uprawnienia łączą się w jego przypadku z unikalnymi kompetencjami, potwierdzonymi także autorytetem polskiego wymiaru sprawiedliwości.Społecznik - Krool to człowiek, któremu nie jest wszystko jedno. Swoimi sukcesami i doświadczeniami dzieli się z innymi, wspierając ich tak jak może. Za stworzenie Inicjatywy Społeczne "Citius, Altius, Fortius na rzecz ponadczasowych wartości w przywództwie w Polsce" został wyróżniony Sybillą w 2006 roku. Jest również pomysłodawcą "Projektu 21", kampanii społecznej dla młodzieży promującej wiedzę o przedsiębiorczości.
JACEK WALKIEWICZ Według uczestników szkoleń - charyzmatyczny i motywujący trener, mówca i mentor. Ceniony za szeroką wiedzę merytoryczną oraz inspirujący, ciekawy, energetyzujący, pełen humoru i narracyjny styl prowadzenia spotkań i szkoleń. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Od 1993 roku autor szkoleń dla ponad 200 firm i korporacji, w których wzięło udział ponad 35.000 słuchaczy. Wykład na TEDxWSB "Pełna MOC możliwości" w ciągu tygodnia miał 85.000 odsłon. W latach 1990-2003 tworzył i zarządzał działem reklamy Gazety Wyborczej. Od 2003 roku aktywnie działający na rynku szkoleń. Autor wielu artykułów i wystąpień na temat: zarządzania przez cele w działach sprzedaży" oraz "ukrytych technik perswazji". Wydał dwukasetowy program audio:" Ukryta perswazja czyli techniki wywierania wpływu w partnerskiej sprzedaży". Okazjonalnie prowadzi wykłady dla studentów. Występuje jako ekspert w prasie, telewizji i radiu. Autor książki "Pełna MOC życia" i właściciel księgarni "Pełna MOC słów" w Warszawie. Szkolił dla: AEGON TUnŻ, Allianz Polska, Altar, Auchan, AXA Ubezpieczenia, Aviva, Bank Ochrony Środowiska, BIMS Plus, Budimex, Compensa TU, Chanel, Danske Bank, Deutsche Bank, Dresdner Bank, Diners Club, Credit Agricole Bank, EnviroChemie, ERA/T-Mobile, Ernst&Young, Eurobank, FM Bank, Generali, Goldenegg, Radio ESKA, Hewlett Packard, ING Finanse, Lukas Bank, Metlife Amplico, NBP, PKN ORLEN, Orix Polska, Pramerica Życie, PKO BP, Grupa PRACUJ, Pioneer Investment, Polkomtel, PLAY, Raiffeisen Bank, REAL, WARTA, UNIQA.
MAREK SKAŁA Trener, mówca, coach i właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT - Instytut Szkoleń. Od ponad 20 lat prowadzi szkolenia dla firm z motywacji, przywództwa, negocjacji, PR, technik rozwoju i coachingu. Od 2009 współwłaściciel i Wiceprezes Zarządu Grupy PRC. Jest członkiem Towarzystwa Hipnozy Terapeutycznej i Badań nad Hipnozą, amerykańskiego ASTD oraz International Coach Federation. W 1993 roku uruchamiał i współprowadził pierwsze polskie Studia Public Relations na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Prowadził gościnnie zajęcia z PR na kilkunastu uczelniach w kraju. Pracuje jako komentator i ekspert z zakresu wizerunku politycznego i kreowania wizerunku w biznesie. Jest dziennikarzem, autorem kilkuset tekstów z zakresu biznesu. Nagrody - m.in. Złote Pióro BCC, PROTON 2011 za edukację w PR. Autor bestsellera Psychologia Zmiany, ponad 25 tys. sprzedanych egzemplarzy, 4 razy na czele listy TOP20.
JERZY ZIENTKOWSKI Mówca inspiracyjny, coach, trener z blisko 20-letnim doświadczeniem. Nastawiony na skuteczność, jasność i unikalność przekazu, dąży do kontaktu z widownią jako jednego z najważniejszych narzędzi mówcy publicznego. Prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji rocznie, dodatkowo coachując wybranych klientów wyższego szczebla zarządzania lub pomagając w przygotowaniu prezentacji w sytuacjach 'podbramkowych'. Z ponad 17-letnim doświadczeniem w IT, na styku biznesu, sprzedaży i obsługi klienta wypracował unikatowy zestaw narzędzi komunikacyjnych, pozwalający na współpracę z róznymi branżami, różnymi potrzebami klientów, w wielonarodowych środowiskach. Praktykując to, co głosi, w 2012/2013 mówił do ponad 3000 osób i przemawiał podczas tak różnych eventów jak TEDx, Spectacular Speaking, Toastmasters Leaderhip Institute i Toastmasters District Conference w Bonn/Cologne, VI Kongres Business Intelligence, V Forum Dyrektorów Działów Prawnych, Festiwal Inspiracji w Warszawie, Edutainment w Krakowie, Katowicach, Łodzi i Poznaniu, GEM CEE i CFO Forum w Pradze, Wyzwania IT, Kariera IT i Kariera Programisty, Systemy dla Przedsiębiorst, Akademia Mentoringu UAM Poznań, Techworld, Contman Forum i Przyszłość IT i Forum Wsparcia IT.
DARIUSZ MILCZAREK Zorientowany biznesowo trener, konsultant i coach zajmujący się doradztwem biznesowym. Specjalizuje się w szeroko rozumianym rozwoju sił sprzedażowych na poziomie strategicznym i operacyjnym. Związany z rynkiem szkoleń od 1995 roku. Współtwórca i wieloletni akcjonariusz House of Skills; od 2007 Managing Partner Sandler Training Polska (Master Franchisee Sandler Systems, Inc. na terytorium Europy Centralnej). Realizator projektów szkoleniowych dla wielu polskich i międzynarodowych instytucji biznesowych. Na przestrzeni 18 lat pracy trenerskiej, w jego kursach uczestniczyło ponad 5 tysięcy osób. Prowadzi indywidualne treningi i sesje coachingowe. Przygotowuje także prelegentów do wystąpień publicznych. Wykładowca współpracujący z SGH i Uniwersytetem Warszawskim, prelegent na wielu konferencjach i panelach dyskusyjnych. Wielokrotnie wyróżniany, jako jeden z najbardziej inspirujących prezenterów. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
ŁUKASZ JAKÓBIAK Twórca i prowadzący internetowy talk-show 20m2 Łukasza. Od maja 2012 roku zaprasza do swojej kawalerki osobistości ze świata kultury, sportu i polityki. Gość i prelegent wielu konferencji, m.in. Łódź JungleWeb, "Like us, TOO!!" na Uniwersytecie Jagiellońskim, Creative Mornings w Warszawie czy XX Forum Gospodarczego w Toruniu. Prowadzi w całej Polsce szkolenia i wykłady motywacyjne pod hasłem: Znajdź Siłę. Na wykładzie w Warszawie gościł ponad 300 osób. Otrzymał nominację do nagrody Wiktora w kategorii Odkrycie Telewizyjne Roku 2012 oraz Nagrodę Specjalną kanałuPlanete+ w konkursie Blog Roku 2012. Otrzymał też Nagrodę Specjalną od portalu Glamki.pl w plebiscycie Glam Awards 2013, nagrodę Fashion Magazine oraz nagrodę TOP ten Plejady. W 2013 roku współprowadził festiwal TOPtrendy oraz występował na 40. Międzynarodowej Konferencji i Wystawie PIKE. W 2014 roku znalazł się w rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Brief.
ANNA SZUBERT Jest certyfikowanym w USA Strategiem Personal Branding’u. Łącząc kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z ludźmi, będąc aktywnym doradcą z zakresu HR i PR oraz wykładowcą akademickim posiada wysoko cenione umiejętności wspierania Klientów w ich dążeniu do osiągnięcia sukcesu. Prowadzi szkolenia z zakresu budowania marki osobistej oraz social media dla klientów indywidualnych oraz firm, dla których wizerunek ich właściciela/ kadry zarządzającej jest podstawowym elementem rozwoju zarówno osobistego jak i firmy. Występuje jako prelegentka na prestiżowych konferencjach, pisze artykuły do gazet kobiecych i biznesowych. Jest członkinią Stowarzyszenia Mówców Profesjonalnych (www.mowcy.pl). Niedawno otrzymała statuetkę Businesswoman Roku 2013 magazynu Businesswoman&Life.
SEBASTIAN KOTOW W ciągu ostatnich 15 lat pracował w 19 krajach dla wielu firm z listy Fortune 100. Odpowiadał głównie za sprzedaż oraz rozwój nowego biznesu. Wdrażał projekty zmiany kulturowej, budowanie i wdrażanie strategii i zarządzanie zaangażowaniem. Od 2006 r. ponownie w Polsce jako Ekspert w European Advisors Institute, później Prezes Zarządu i Partner w Brian Tracy International, Doradca Zarządu oraz Członek Rady Programowej Polish National Sales Awards. Od 2013r. jako CEO międzynarodowej firmy doradczo-szkoleniowej FranklinCovey. Studiował Business Management w European Business School (Regent’s University) w Londynie oraz International Business & Management na University of California (UCLA). Brał również udział w programach Executive Fast Track na Stanford University (Advanced Entrepreneurship, Product Management) oraz Principles of Cognitive and Behavior Therapy oraz Business Psychology na Yale University. Jest posiadaczem certyfikatu Speaking Professional, GTD Expert (David Allen Company) ,Personal Performance Coaching Certificate wydanego przez Coaching Academy w Londynie oraz Executive Coaching Certificate - Coach U (USA). Jest członkiem wielu organizacji biznesowych oraz stowarzyszeń - Association for Consumer Research; International Association for Research in Economic Psychology; Chartered Management Institute (UK); Institute of Consulting (UK) International Coaching Federation (ICF) oraz Professional Speakers Association (PL). Doradca, wykładowca, executive coach oraz facylitator. Prowadzi sesje strategiczne i indywidualne konsultacje dla najwyższej kadry menedżerskiej międzynarodowych korporacji w USA, Europie oraz w Polsce. Do grona jego klientów należy ponad 200 międzynarodowych korporacji. Jest prelegentem na wielu konferencjach, panelach dyskusyjnych, prowadzi gościnne wykłady na uczelniach wyższych w całej Polsce. W jego wykładach i warsztatach wzięło udział w ciągu ostatnich kilku lat ponad 25.000 osób. Jego pasją i ekspertyzą są tematy związane ze sprzedażą, psychologią emocji i motywacji, budowaniem zaangażowania, procesami decyzyjnymi, ekonomicznym wymiarem zaufania oraz dyscypliną realizacji. Jest zapalonym maratończykiem - realizuje właśnie projekt przebiegnięcia 100 półmaratonów w 2014 r.
SIMON DZIAK-CZEKAN Mówca inspiracyjno-motywacyjny, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, urodzony przedsiębiorca - praktyk. Zwycięzca konkursu na Najlepszą Mowę Biznesową 2013 podczas Festiwalu Inspiracji SPM. Miłośnik filozofii, socjologii, teologii chrześcijańskiej oraz technik pozytywnego myślenia i samorealizacji, opartej na integralności wszystkich aspektów życia. Absolwent Kent State University, które ukończył z wyróżnieniem Cum Laude pół roku przed czasem. Założyciel firmy Kalman Plastic, zajmującej się innowacyjnym wykorzystywaniem surowców pochodzących z recyklingu oraz hurtową sprzedażą tworzyw sztucznych. Obecnie firma jest jednym z liderów tego segmentu w Europie Centralnej, sprzedając kilkanaście tysięcy ton surowca rocznie. Od 2013 członek SPM, opowiada zarówno o rozwiązaniach merytorycznych, jak i o wyzwaniach, jakie stoją przed zespołami wprowadzającymi zmiany, niezależnie od branży. Dzięki unikatowemu podejściu do prowadzenia biznesu przez cztery lata wypracował czterokrotny wzrost obrotów firmy, będąc jednocześnie jej twarzą i znakiem firmowym. Współpracuje z najlepszymi w Polsce i Europie mentorami i coachami komunikacji biznesowej.
MARZENA MAZUR Doktor psychologii, coach, trenerka, naukowiec, dziennikarka i pasjonatka eksperymentów psychologicznych. Autorka pierwszej ogólnopolskiej audycji radiowej o zarządzaniu "Strefa Szefa" w radiu TOK FM, do której zaprasza najlepszych polskich liderów i dopytuje o tajniki sukcesów. Jako pracownik naukowy zajmowała się praktycznymi aspektami psychologii społecznej, pracując na Uniwersytecie Warszawskim wykształciła dziesiątki coachów i trenerów. Nadal prowadzi zajęcia na studiach MBA. Od 2000 roku aktywnie działająca na rynku szkoleń jako autorka programów rozwojowych i trenerka umiejętności miękkich. Przez jej szkolenia przeszło kilkanaście tysięcy uczestników z ponad 150 firm i korporacji. Od kilku lat specjalizuje się w coachingu interwencyjnym wyższej kadry menedżerskiej. Występuje jako ekspert psychologii biznesu w prasie, radiu i telewizji. Prelegentka na konferencjach branżowych i uczestniczka paneli dyskusyjnych. Autorka artykułów naukowych i publikacji w prasie branżowej i codziennej. Jej największą pasją zawodową jest przekładanie języka nauki na umiejętności przydatne w życiu osobistym i karierze zawodowej.
MAREK KOWALCZYK - (http://marekkowalczyk.pl) jest praktykiem i wykładowcą zarządzania projektami oraz mówcą motywacyjnym i organizatorem [TEDxWSB](http://tedxwsb.pl) we Wrocławiu; absolwent Wydziału Filozofii KUL.
Wraz z zespołem [MANDARINE Project Partners](http://mandarine.pl) pomógł zrealizować na czas największy projekt tego typu w Europie — wejście na giełdę PGE Polskiej Grupy Energetycznej SA.
W styczniu 2013 został zakwalifikowany na listę pilną do przeszczepu serca. Swoje doświadczenia zawarł w książeczce ["Lekcje z oddziału intensywnej terapii"](http://marekkowalczyk.pl/lekcje).
Jego wystąpienia biznesowe i motywacyjne możesz zobaczyć na [kanale YouTube](https://www.youtube.com/user/marekkowalczykwaw)
"Właściwym celem przywództwa jest pomaganie tym, którym idzie źle, aby im szło dobrze, i pomaganie tym, którym idzie dobrze, aby im szło jeszcze lepiej." Jim Rohn
ROBERT KOZAK - Prezes Zarządu BTI Consulting. Jako ekspert doradza wysokiej kadrze menadżerskiej z zakresu skutecznego przywództwa, komunikacji, zarządzania zmianą, tworzenia i wdrażania strategii. Pracuje z kluczowymi klientami BTI, m.in. Citi Group, Kredyt Bank, RBS, AVIVA i in. Prowadzi projekty z zakresu interim management. Pracował w TVP, gdzie kierował największym w Polsce programem informacyjnym, jakim są "Wiadomości". Kierował też "Teleexpressem". Był przewodniczącym komisji ds. standardów dziennikarskich w TVP. Wcześniej wiele lat spędził w BBC, gdzie zaczynał jako korespondent, a potem stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Uczestniczył w powstaniu Radia TOK FM. Wychował całe pokolenie dziennikarzy - wielu z nich to dzisiaj prezenterzy, reporterzy i szefowie redakcji w prasie, radiu i telewizji. Pełnił też funkcję Executive Director w jednej ze światowych firm headhunterskich tzw. Wielkiej Piątki, gdzie rozwijał praktykę FMCG i poszukiwał członków zarządów dla międzynarodowych firm działających na rynku Europy Środkowej i Wschodniej. Jest członkiem zespołu strategicznego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie oraz w Państwowej Wyższej Szkole Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu dziennikarstwa telewizyjnego. Współautor "Biblii Dziennikarstwa" (Znak). Zasiada w Radach Nadzorczych firm A.Blikle, Transfer Learning Solution.
IWONA OPIEŁKA - MAJEWSKA - Prekursorka i jedna z najciekawszych postaci ruchu rozwoju potencjału człowieka w Polsce. Charyzmatyczna, budząca entuzjazm - inspiruje i porywa do działania. Od 1990 roku w ramach własnej firmy prowadziła szkolenia i doradztwo w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. Była współzałożycielką Akademii Sukcesu w Chicago. Jako pierwsza w Polsce prowadziła zajęcia wspierające skuteczne działanie jednostek i firm. Przenosiła na polski grunt wiedzę zdobywaną u ludzi takich jak Martin Seligman, Stephen R. Covey, Brian Tracy, Tom Peters, Peter Drucker, Zig Ziglar, Norman Vincent Peale czy Anthony Robbins. Wykorzystując wykształcenie, osobiste doświadczenia i najnowsze ustalenia psychologii pozytywnej stworzyła spójną koncepcję rozwoju ludzi i organizacji, dostosowaną do polskich realiów i mentalności. Nazwała ją logodydaktyką. Jest psychologiem, specjalistą w zakresie kierowania ludźmi, mentorem, coachem i doradcą dla najwyższej kadry kierowniczej. W 2000 roku założyła w Polsce AKADEMIĘ SKUTECZNEGO DZIAŁANIA, która działa według unikatowego programu szkoleń opartych na świadomym wpływaniu na podświadomość, doskonaleniu własnego charakteru oraz kształtowania życia w zgodzie z życiowym posłannictwem i pryncypialnymi zasadami. Pisze artykuły, rozmawia z dziennikarzami. Lubi radio, dobrze czuje się przed kamerą. Cokolwiek robi, realizuje swoją misję - buduje dobrą energię świata.
KAMIL ROMEL - SAMBOR Karierę zaczynał w jednej z największych polskich korporacji telekomunikacyjnych Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. (obecnie T-mobile), gdzie prowadził szkolenia, wspierając działy sprzedaży. Odpowiadał również za organizację, koordynację oraz nadzór szkoleń zewnętrznych dla pracowników sprzedaży, a także innych departamentów firmy. Współpracował z największymi firmami sektora telekomunikacyjnego takimi jak Research in Motion producent Blackberry, Plus, Orange, czy Play przede wszystkim w zakresie rozwoju i edukacji sił sprzedaży. Aktualnie właściciel firmy organizującej duże wydarzania szkoleniowe - 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o. Zorganizował pierwsze największe "Education Show" - "Pełną Moc Możliwości" Jacka Walkiewicza z udziałem znanych polskich Prelegentów takich jak Marcin Prokop, Kamil Cebulski, Marek Skała czy Ewa Foley. Wydarzenie to zgromadziło w hali EXPO XXI w Warszawie ponad 1200 uczestników. Był również organizatorem wielu spektakularnych eventów szkoleniowych takich jak "Wypowiedz Swój Sukces" Tomasza Kammela czy "Media jako narzędzie władzy", w którym wystąpił Piotr Tymochowicz.
Termin wydarzenia
29 sierpnia 2014 r.(piątek)
AGENDA WYDARZENIA
07:00 - 09:00 - Rejestracja networking BNI Grzegorz Turniak
09:00 - 09:15 - Rozpoczęcie, podziękowania dla sponsorów Jerzy Zientkowski Inspiracja, Zmiana, Motywacja, Działanie
SIŁA POMYSŁÓW I INSPIRACJI
09:15 - 09:35 - JACEK WALKIEWICZ - "Pełna Moc Inspiracji"
09:40 - 10:10 - ŁUKASZ JAKÓBIAK - "Znajdź siłę"
10:15 - 10:45 - MAREK SKAŁA - "Idziesz na światło czy ciepło - co motywuje Ciebie?"
10:45 - 11:15 - Przerwa kawowa, networking
CZAS ZMIAN
11:20 - 11:50 - ROBERT KROOL - "O przewadze wartości nieoczywistych"
11:55 - 12:25 - ANNA SZUBERT -"4 razy "O" - odkryj, oszlifuj, opraw, opakuj"
12:30 - 13:00 - SEBASTIAN KOTOW - "Myślisz, że Ci ufają?"
13:00 - 14:00 - Przerwa obiadowa
MOC MOTYWACJI
14:05 - 14:35 - IWONA OPIEŁKA - MAJEWSKA - "Głos wewnętrzny. Moc i siła motywacji"
14:40 - 15:10 - ROBERT KOZAK - "Zarażające Przywództwo"
15.15 - 15:45 - MAREK KOWALCZYK - "Jak radzić sobie z przeciwnościami losu?"
15:50 - 15:55 - Wprowadzenie do konkursu Jerzy Zientkowski
16:00 - 16:10 - Mowa konkursowa 1 Finalista 1
16:10 - 16:20 - Mowa konkursowa 2 Finalista 2
16:25 - 16.55 - Przerwa kawowa, networking
SKUTECZNE DZIAŁANIE
17:00 - 17:30 - DARIUSZ MILCZAREK
17:35 - 18:05 - MARZENA MAZUR - "Samospełniające się proroctwo"
18:10 - 18:40 - SIMON DZIAK-CZEKAN - "Menedżerowie z jajami"
18:45 - 18:50 - Ogłoszenie wyników konkursu, Zakończenie
WARSZTATY II DNIA - ORGANIZOWANE PRZEZ STOWARZYSZENIE MÓWCÓW PROFESJONALNYCH
Miejsce wydarzenia:
Hotel Airport Okęcie
ul. 17 Stycznia 24, WARSZAWA


Miejsce
ul. 17 Stycznia 24, Warszawa