Przyszłość i trendy - znaczenie trendów w kształtowaniu produktów i usług
15 Października 2024, 16:30 (Wtorek) - 17 Października 2024, 20:30 (Czwartek)
Online,
Przyszłość i trendy - znaczenie trendów w kształtowaniu produktów i usług
Czym są trendy? Skąd się biorą i dlaczego się nimi stały? Co nam mówią i gdzie ich szukać? Na te i wiele innych pytań dotyczących trendów odpowie nasza lead UX Researcherka, Sonia Przybył. Podczas kursu z Sonią nauczysz się diagnozować trendy w procesach badawczo-rozwojowych i dowiesz się, dlaczego warto zwracać uwagę na kierunki rozwoju w różnych dziedzinach życia.
Dlaczego warto?
- Poznasz podstawy teoretyczne socjologii trendów.
- Nauczysz się pracy na foresightach, które wcześniej zdiagnozujesz.
- Wykonasz analizę zmian, tworząc na ich podstawie matrycę foresightową.
- Zapoznasz się z technikami i narzędziami, które pomogą Ci rozwijać istniejące produkty i usługi cyfrowe z myślą o przyszłości.
- Dowiesz się, jak wypracowywać nowe rozwiązania opierające się na przyszłych potrzebach.
- Zrozumiesz jak pracować ze zmianą i dlaczego jest ona kluczowa przy rozwoju produktów i usług cyfrowych.
- Pogłębisz umiejętność krytycznego myślenia.
- Otrzymasz sesję feedbackową w formie 1:1.
- Kameralna, 16-osobowa grupa zapewni Ci możliwość zadawania pytań i dyskusji.
Dla kogo jest nasz kurs?
- Dla wszystkich, których interesuje myślenie o przyszłości w kontekście potencjału i wartości jaką mogą zaadaptować w obecne lub jeszcze niezaprojektowane produkty i usługi cyfrowe.
Wymagania wstępne
- Otwarta głowa i chęć pracy ze zmianą 🧠
- Konto na Figmie: darmowa wersja jest zupełnie wystarczająca. Tutaj założysz konto.
- Aby przygotować się do kursu, obejrzyj 15-minutowy tutorial dla początkujących przygotowany przez Figmę.
Dlaczego Flying Bisons Academy?
Czy korzystasz z aplikacji KFC albo robisz zakupy przez stronę Hebe? Jeśli tak, to znasz już niektóre z naszych produktów, które tworzyliśmy od samego początku!
Jako Flying Bisons jesteśmy liderem digital consultingu w Polsce, a misją naszej Akademii jest przekazywanie praktycznej wiedzy i umiejętności z obszaru badań, strategii, user experience i product designu.
Prowadząca
Sonia Przybył
Jestem absolwentką Socjologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza oraz Design Managementu (Zarządzanie innowacją) na USWPS - School of Form w Poznaniu. Doświadczenie zdobywałam w branży kreatywnej, pracując jako strateżka oraz redaktorka life-stylowa (Fashion Biznes, Craftsberg, F5, Onet.pl, Noizz, G'rls Room). Przez pięć lat pracowałam jako forecasterka/ researcherka w firmie Metaphor przy procesach badawczo-rozwojowych w oparciu o metody wspierające innowacyjność w organizacji przy projektach m.in. z Parkiem Technologicznym YouNick, Alfa Bridge, Diligent, Allegro Group, Lorenz Snack-World, Urzędem Miasta Poznań, Uniwersytetem SWPS, Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego, Harpo czy Noti. Aktualnie robię doktorat z zakresu analizy i prognozowania trendów na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, a także prowadzę zajęcia dydaktyczne na Uniwersytecie SWPS i Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza.