Dlaczego warto?
- Dowiesz się w jaki sposób odczytać jak użytkownicy trafiają na strony i aplikacje
- Poznasz narzędzia z zakresu Digital Analytics (Google Analytics 4), dzięki którym będziesz w stanie mierzyć interakcje, zachowania oraz intencje zakupowe użytkowników
- Poznasz rodzaje pozyskiwanego ruchu na stronie (Meta, Google Ads, SEO)
- Nauczysz się budować panele informacyjne na podstawie różnych danych (Looker Studio)
- Dowiesz się na co zwracać uwagę przy pozyskiwaniu danych w zależności od badanego obszaru (Performance, Product, etc.)
- Po zakończonym kursie, otrzymasz materiały, które pomogą Ci utrwalić wiedzę nabytą w trakcie szkolenia
- Będziesz pracować w kameralnej grupie 16 uczestników
- Każdy uczestnik dostanie list referencyjny od Flying Bisons, potwierdzający udział w kursie i zakres nabytych umiejętności
Dla kogo jest nasz kurs?
- Początkujących analityków z zakresu Digital Analytics
- Osób, które rozpoczynają swoją przygodę z Performance (pozyskiwanie ruchu na stronę/aplikację)
- Studentów marketingu lub zarządzania
- Osób rozważających zmianę branży, które chcą przekonać się na czym polega praca Digital Analyst, Performance Specialist, Digital Marketing Specialist/Analyst
Dzień I
- Czym jest Digital Marketing?
- Powitanie, poznamy się
- Wstęp: SEM, SEO, SERPy, Social Media - czym są i jak do nich podchodzić?
- Omówienie kanałów marketingowych:
- Pozyskiwanie ruchu z Google Ads, Meta Ads
- Sprzedaż: platformy sprzedażowe (Allegro, Amazon, Etsy etc.)
- Na co zwracać uwagę: podstawowe metryki i dashboardy poszczególnych platform
- Opisy metryk i ich przykłady
- Stosowanie metryk na dashboardach
- Przykłady zestawień - co robić, a czego unikać
- Zadanie praktyczne z wykorzystaniem zdobytej wiedzy
Dzień II
- Digital Analytics - co to jest i jak tego używać
- Powitanie + prezentacja zadań z poprzedniego dnia :)
- Obszary Digital Analytics: Web/APP, Performance, Product
- Narzędzia - w jaki sposób zbieramy dane. Podział APP/Web:
- Ranking popularności
- Porównanie możliwości, cen, etc.
- Koszty narzędzi
- GA4 + Big Query, Piwik Pro, Amplitude
- Dashboardy:
- GA4 explorer [dane sklepu Google]
- Looker Studio [lejki]
- Zadanie praktyczne:
- Zbudowanie własnego dashboardu [na podstawie sklepu Google]
- Konsultacje z prowadzącym
Dlaczego Flying Bisons Academy?
Czy korzystasz z aplikacji KFC albo robisz zakupy przez stronę Hebe? Jeśli tak, to znasz już niektóre z naszych produktów, które tworzyliśmy od samego początku!
Jako Flying Bisons jesteśmy liderem digital konsultingu w Polsce, a misją naszej Akademii jest przekazywanie praktycznej wiedzy i umiejętności z obszaru badań, strategii, user experience i product designu.
Prowadzący - Konrad Kaczmarek, Senior Digital Analyst
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zakresie Web Analytics, Digital Marketing oraz E-commerce. Pracował nad wieloma projektami z zakresu analityki i strategii dla dużych firm jak Modivo, Eobuwie, Avon International, Pixers, [Homelook.it](http://homelook.it/), Stileo oraz kilku mniejszych lokalnych biznesów. Swoje doświadczenie wykorzystuje obecnie we Flying Bisons rozwijając projekty takich firm jak KFC czy Park of Poland.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu mailowego: