Wstęp do Digital Marketingu

4 Lutego 2025, 16:30 (Wtorek) - 6 Lutego 2025, 20:30 (Czwartek)

online,

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Black Weekend
już niedostępne 440,00 zł -
  Early Birds
5 Stycznia 2025, 23:59 490,00 zł
  Regular
Jeszcze niedostępne
od 6 Stycznia 2025 (Poniedziałek)
590,01 zł -

Dlaczego warto?

  • Dowiesz się w jaki sposób odczytać jak użytkownicy trafiają na strony i aplikacje
  • Poznasz narzędzia z zakresu Digital Analytics (Google Analytics 4), dzięki którym będziesz w stanie mierzyć interakcje, zachowania oraz intencje zakupowe użytkowników
  • Poznasz rodzaje pozyskiwanego ruchu na stronie (Meta, Google Ads, SEO)
  • Nauczysz się budować panele informacyjne na podstawie różnych danych (Looker Studio)
  • Dowiesz się na co zwracać uwagę przy pozyskiwaniu danych w zależności od badanego obszaru (Performance, Product, etc.)
  • Po zakończonym kursie, otrzymasz materiały, które pomogą Ci utrwalić wiedzę nabytą w trakcie szkolenia
  • Będziesz pracować w kameralnej grupie 16 uczestników
  • Każdy uczestnik dostanie list referencyjny od Flying Bisons, potwierdzający udział w kursie i zakres nabytych umiejętności

Dla kogo jest nasz kurs?

  • Początkujących analityków z zakresu Digital Analytics
  • Osób, które rozpoczynają swoją przygodę z Performance (pozyskiwanie ruchu na stronę/aplikację)
  • Studentów marketingu lub zarządzania
  • Osób rozważających zmianę branży, które chcą przekonać się na czym polega praca Digital Analyst, Performance Specialist, Digital Marketing Specialist/Analyst

Dzień I

  1. Czym jest Digital Marketing?
    • Powitanie, poznamy się
    • Wstęp: SEM, SEO, SERPy, Social Media - czym są i jak do nich podchodzić?
    • Omówienie kanałów marketingowych:
      • Pozyskiwanie ruchu z Google Ads, Meta Ads
      • Sprzedaż: platformy sprzedażowe (Allegro, Amazon, Etsy etc.)
    • Na co zwracać uwagę: podstawowe metryki i dashboardy poszczególnych platform
      • Opisy metryk i ich przykłady
      • Stosowanie metryk na dashboardach
      • Przykłady zestawień - co robić, a czego unikać
    • Zadanie praktyczne z wykorzystaniem zdobytej wiedzy

Dzień II

  1. Digital Analytics - co to jest i jak tego używać
    • Powitanie + prezentacja zadań z poprzedniego dnia :)
    • Obszary Digital Analytics: Web/APP, Performance, Product
    • Narzędzia - w jaki sposób zbieramy dane. Podział APP/Web:
      • Ranking popularności
      • Porównanie możliwości, cen, etc.
      • Koszty narzędzi
      • GA4 + Big Query, Piwik Pro, Amplitude
    • Dashboardy:
      • GA4 explorer [dane sklepu Google]
      • Looker Studio [lejki]
    • Zadanie praktyczne:
      • Zbudowanie własnego dashboardu [na podstawie sklepu Google]
  2. Konsultacje z prowadzącym

Dlaczego Flying Bisons Academy?

Czy korzystasz z aplikacji KFC albo robisz zakupy przez stronę Hebe? Jeśli tak, to znasz już niektóre z naszych produktów, które tworzyliśmy od samego początku!

Jako Flying Bisons jesteśmy liderem digital konsultingu w Polsce, a misją naszej Akademii jest przekazywanie praktycznej wiedzy i umiejętności z obszaru badań, strategii, user experience i product designu.

Prowadzący - Konrad Kaczmarek, Senior Digital Analyst
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zakresie Web Analytics, Digital Marketing oraz E-commerce. Pracował nad wieloma projektami z zakresu analityki i strategii dla dużych firm jak Modivo, Eobuwie, Avon International, Pixers, [Homelook.it](http://homelook.it/), Stileo oraz kilku mniejszych lokalnych biznesów. Swoje doświadczenie wykorzystuje obecnie we Flying Bisons rozwijając projekty takich firm jak KFC czy Park of Poland.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu mailowego:

[email protected]

Zobacz również:

szkolenia