
Firemind Academy dla branży prawniczej to szkolenie inne niż wszystkie. Szkolenie poprowadzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w branży usług profesjonalnych. Poznasz trendy w biznesie prawniczym i dowiesz się jak się wyróżnić.
Agenda szkolenia
Wprowadzenie i przedstawienie prowadzących
09:30 - 09:45
Trendy: Rewolucja w biznesie prawniczym nadchodzi? Nie, ona jest już faktem - Kamila Kurkowska
09:45 - 10:30
- Prawnicy, a rynek - co i dlaczego się zmienia?
- Co robią najlepsze kancelarie, by być najlepsze?
- Czego prawnicy mogą się nauczyć od konsultantów?
- Czym jest innowacja i jak ją zacząć w biznesie prawniczym?
"Drogo, trudno, nie dla mnie", czyli o video marketingu dla prawników - Kamila Kurkowska, Radek Grabarek
10:30 - 11:15
- Dlaczego video jest ważne - twarde fakty
- Jak wykorzystać video w promocji kancelarii
- Czy można zrobić dobry materiał video samemu?
- Sprzęt i narzędzia
- Do's and don'ts - video marketingu
11:15 - 11:30 - przerwa kawowa
Raportowanie czasu prawników - zmora partnerów, czy szansa na przewagę konkurencyjną? - Ernest Frankowski
11:30 - 12:30
- Czynnik ludzki
- Czas to pieniądz
- Nadzieje na sprawne raportowanie, a stan faktyczny
- Jak przeciąć węzeł gordyjski
- Uszczelnienie czasu pracy prawników, jako początek digitalizacji pracy kancelarii
Jak zrekrutować i nie zbankrutować? - Magda Bojańczyk
12:30 - 13:30
- Jak zaplanować rekrutację i czy jest to w ogóle możliwe?
- Przebieg rekrutacji - jak zrobić to sprawnie, czy da się szybko?
- Ogłoszenia - jaką spełniają rolę, czy można z nich pozyskać odpowiednich kandydatów
- Skąd brać kandydatów? - społeczność wokół firmy
- Jak skutecznie składać oferty i kontroferty pracy?
- Współpraca z agencjami - z kim pracować? Co zrobić jeśli agencja nie dostarcza odpowiednich kandydatów
- Onboarding - czyli kiedy kończy się projekt rekrutacyjny.
13:30 - 14:30 - przerwa obiadowa
Negocjacje okiem Chludzińskiego - co robić, czego unikać? - Arkadiusz Chludziński
14:30 - 16:00
- Let's play the game! Czas na 45-minutową grę negocjacyjną!
- 7 zasad negocjacji - o czym powinien każdy prawnik pamiętać?
- Kiedy nie należy negocjować?
- BATNA i WATNA - ale o co chodzi?
- WIN-WIN - mit, czy prawda?
- O najczęstszych błędach negocjacyjnych słów kilka
- Twardo, czy miękko? Modelowa postawa w negocjacjach.
16:00 - 16:15 - przerwa kawowa
Zarządzanie projektami prawnymi - kolejna moda, czy odpowiedź na oczekiwania klientów? - Marcin Nowakowski
16:15 - 17:00
- Czym jest legal project management i kto powinien go stosować?
- Zasady, techniki, narzędzia
- Praktyka: zarządzanie zakresem, budżetowanie i rentowność, automatyzacja
- Rynki, na których zarządzanie projektem działa od dłuższego czasu.
Sesja pytań i odpowiedzi. Dyskusja
17:00 - 17:30
Dla kogo jest to szkolenie?
- Wspólników kancelarii odpowiedzialnych za rozwój biznesu
- Menedżerów i specjalistów marketingu w kancelariach
- Menedżerów i dyrektorów biura w kancelariach, którzy odpowiadają za marketing
Szkolenie poprowadzą
Kamila Kurkowska
Ekspert nowoczesnego, zintegrowanego marketingu i innowacji w sektorze usług profesjonalnych. Przez 6 lat pracowała w zespole marketingu Deloitte Tax&Legal, w tym przez 2 lata pełniąc rolę menedżera 15-osobowego zespołu odpowiedzialnego za PR, komunikację, marketing i business development. Od 3 lat prowadzi własną firmę świadcząc usługi doradcze głównie dla czołowych firm z sektora usług profesjonalnych, kancelarii prawnych i firm doradztwa podatkowego.Opracowane przez Kamilę strategie go-to-market oraz innowacyjne rozwiązania biznesowe zostały wdrożone z sukcesem, a nawet powielone przez bezpośrednich konkurentów. Ceniony ekspert rynku prawniczego i podatkowego cytowany w branżowych mediach, m.in. w dzienniku Rzeczpospolita.
Arkadiusz Chludziński
Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu działań Business Development. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator w dziale Tax & Legal) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań business development z wiedzą naukową. Konsultant, Trener Sandler Training Polska. Prelegent, autor wielu publikacji. Sprzedawca nawrócony na marketing.
Ernest Frankowski
Prawnik, doradca podatkowy i informatyk, wieloletni pracownik firm doradczych z tzw. Wielkiej Czwórki, specjalista w zakresie systemów ERP i BI. Prekursor usług z obszaru tax technology w Polsce. Entuzjasta i praktyk zastosowań biznesowych technologii takich jak blockchain, RPA i AI. Dostawca usług i wdrożeń z zakresu blockchain, RPA, digital transformation, emergency project management, regtech, legaltech I tax technology oraz doradztwa podatkowego. Prywatnie entuzjasta badań nad starożytnością, którą to dziedzinę podobnie jak wcześniej doradztwo podatkowe i prawne, połączył z informatyką.
Magdalena Bojańczyk
Właścicielka firmy rekrutacyjnej, specjalizującej się w doradztwie dla sektora prawniczego i podatkowego. Prawnik z wykształcenia. Na swoim koncie ma kilkaset z projektów rekrutacyjnych zakończonych sukcesem zarówno w Polsce, UK jak i Australii.Magdalena jest również brokerem biznesowym specjalizującym się w sprzedaży i łączeniu kancelarii prawnych i podatkowych. Posiada doświadczenie zdobyte w najlepszych brytyjskich i polskich agencjach rekrutacyjnych, gdzie zarządzała zespołem specjalizującym się w rekrutacjach dla sektora prawno- podatkowego. Pełniła również funkcję Recruitment & Employer Branding Managera w jednej z wiodących, międzynarodowych kancelarii prawnych, gdzie odpowiadała za pełne spektrum związane z rekrutacją.
Marcin Nowakowski
Project i Program Manager Project dla dużego portfolio projektów międzynarodowych (outsourcing, wdrażanie systemów IT, reorganizacje, usprawnianie procesów). Doświadczony Change Manager (zarządzanie zmianą technologii oraz aspekty pracownicze zarządzania zmianą). Pasjonat projektów prawnych i regulacyjnych oraz Legal/Regulatory Tech (technologia dla operacji prawnych i regulacyjnych), z doświadczeniem w prowadzeniu projektów prawnych i regulacyjnych. Inicjator grup online zajmujących się zarządzaniem projektami prawnymi / Legal tech oraz zarządzaniem zmianą. Prowadzi szkolenia i prelekcje. Poprzednio Dyrektor finansowy i administracyjny w bankowości i inwestycyjnej i organizacjach outsourcingowych. Prawnik z wykształcenia - specjalizacja w międzynarodowym prawie podatkowym. Executive MBA z Helsinki School of Economics. Certyfikowany Project Manager PMP i change manager PROSCI. Szkolenia w zakresie Lean / Six Sigma.
Radek Grabarek
Ekspert IT z ponad 10-letnim doświadczeniem. Karierę zaczynał w Agora SA od działu społeczności, by awansować do sekcji technologii Gazeta.pl. Przez następne 7 lat rozwijał barcelońskie start-upy, tworząc treści, narzędzia i aplikacje mobilne. "Od zawsze" tworzy strony internetowe wykorzystując silnik Wordpress. Człowiek cyfrowego renesansu - tworzy treści, grafiki oraz prowadzi komunikację w mediach społecznościowych. Organizator topowych wydarzeń branżowych - Growth Hacking Meetup i Lean Startup Circle w Barcelonie oraz SpaceHUB w Warszawie. Pasją Radka jest kosmos - od dwóch lat z sukcesem działa w branży kosmicznej.
Miejsce
Kinnarps Polska
Puławska 354/356
02-819 Warszawa
(parking dla gości dostępny przy budynku)
Miejsce
Puławska 354/356, 02-819 Warszawa