⏱ Data: 18 stycznia 2021 roku, godz. 18:30
🔵 Miejsce: Internet (każda osoba, która zarejestruj się na wydarzenie otrzyma link do transmisji o godzinie 15:00 w dniu 18 stycznia 2021 ).
Zapraszamy na wydarzenie Game Developer Meetup Online #2, które odbędzie się już 18 stycznia 2021 o godzinie 18:30 w Internecie w formie transmisji online.
Wydarzenie zrzesza profesjonalistów pasjonatów tworzenia gier.
Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne, ale wymagana jest rejestracja.
❎ AGENDA ❎
➡ 15:00 - Wysyłamy link do transmisji zarejestrowanym uczestnikom.
➡ 18:30 - Otwracie wydarzenia i przestawienie społeczności Game Developer Meetup Poland
➡ 18:40 - Start prezentacji: Pipeline animacji z wykorzystaniem Motion Capture dla studiów Indie i AA - Michał Chmielewicz, Jakub Baran
➡ Q&A - Pytania do prelegentów
❎ PRELEGENCI ❎
+ Michał Chmielewicz,
Z zamiłowania animator pracujący obecnie jako partner systemów Motion Capture Xsens i FaceWare. Obecnie zaangażowany w tworzenie stanowisk Motion Capture w firmach pracujących nad projektami Indie i AA. Pasjonat nowych technologii inercyjnych Motion Capture. Chętnie dzielę się swoją wiedzą i spojrzeniem na rozwój animacji w mniejszych studiach i zwiększanie możliwości zespołów animacyjnych do pracy z wykorzystaniem tych technologii. Bardzo chętnie prowadzę wykłady na temat wykorzystania systemów Motion Capture w mniejszych studiach na konferencjach takich jak Autodesk Media & Entertainment Day, Mine Game Dev Conference czy GIC20
+ Jakub Baran
Od dłuższego czasu pasjonat grafiki komputerowej i zapalony konsolowy gracz. Obecnie pracuje w PCC Polska jako specjalista ds. technicznych i inżynier sprzedaży oprogramowania mediowego i sprzętu dla branży filmowej, architektonicznej i GameDev. 3D Generalista z nastawieniem na modelowanie, teksturowanie i animacje, dlatego jak czas pozwala częsty uczestnik GameJam'ów i wszelkich spotkań GameDev. Zafascynowany wszelkimi rozwiązaniami do MotionCapture.
❎ Kontakt ❎
Aby się z nami skontaktować, napisz na adres: [email protected]
Miejsce
Online, Online