GDD2017 | Stwórz i Sprzedaj | Pakiet Regular

3 Lipca 2017, 16:30 (Poniedziałek) - 7 Lipca 2017, 20:30 (Piątek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  GDD2017 | Stwórz i Sprzedaj | Pakiet Regular
Wyprzedane 84,99 zł Wyprzedane

Stwórz i Sprzedaj vol.2 to praktyczny instruktaż z zakresu prowadzenia firmy, marketingu i sprzedaży, skierowany do młodych przedsiębiorców i specjalistów z sektorów kreatywnych. Dzięki niemu znajdziemy odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania. Jak dobrze zaprojektować swój biznes i odnieść sprzedażowy sukces? Czy media społecznościowe sprzedają oraz co daje wsłuchiwanie się w potrzeby klienta? Jak rozwijać własny potencjał kreatywny, przy jednoczesnym budowaniu kompetencji biznesmena?

Specjaliści podzielą się swoim doświadczeniem, zainspirują, zmotywują i pokażą jak wcielać ciekawe pomysły w życie oraz pewnie wejść na rynek. Na moduł szkoleniowy złoży się pięć spotkań w formie prelekcji i warsztatów, które wyposażą uczestników w kompleksowy pakiet praktycznych umiejętności i wskazówek.


Pakiet Regular 

Pakiet zawiera:

1. Skok do wody, który odmienił moje życie Mateusz Kusznierewicz | wykład | 3 lipca, 16:30-18:00 | PPNT, budynek IV

2. Zgadywanie w sprzedaży się nie opłacaTomasz Zieliński | wykład | 4 lipca, 18:00-19:30 | PPNT, budynek IV

3. Marketing "zrób to sam"- skuteczna sprzedaż w branży kreatywnejJoanna Staniszewska | warsztat | 5 lipca, 10:00-14:00 | PPNT, budynek IV

4. Nie tylko wizerunek. Jak sprzedawać w mediach społecznościowych? Patryk Siedliński | warsztat | 6 lipca, 10:00-14:00 | PPNT, budynek IV

5. 12 kroków do stworzenia marki osobistej Mona Kinal | wykład |  7 lipca, 19:00-20:30 | PPNT, budynek IV


Organizatorem wydarzenia z cyklu Stwórz i Sprzedaj vol.2 w ramach Gdynia Design Days 2017, jest Centrum Designu Gdynia funkcjonujące jako dział Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia.

Zobacz również:

szkolenia Kreatywność Podstawy prowadzenia firmy Przedsiębiorczość Sprzedaż Strategia marketingowa wydarzenia Gdynia