Z-OD-JAK świątecznie - Geometryczna bombka! | Warsztaty dla szkół.

3 Grudnia 2024, 09:00 (Wtorek) - 17 Grudnia 2024, 09:00 (Wtorek)

Zobacz na mapie

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Geometryczna bombka! 3.12.2024 9:00-11:00

Geometryczna bombka!

Wyprzedane Brak wolnych miejsc
Geometryczna bombka! 3.12.2024 12:00-14:00

Geometryczna bombka!

Wyprzedane Brak wolnych miejsc
Geometryczna bombka! 10.12.2024 9:00-11:00

Geometryczna bombka!

Wyprzedane Brak wolnych miejsc
Geometryczna bombka! 17.12.2024 9:00-11:00

Geometryczna bombka!

Wyprzedane Brak wolnych miejsc

Otwieramy zapisy na świąteczne warsztaty architektoniczne dla grup szkolnych!

Obiekty architektoniczne powstają po to, by mieścić w sobie określone funkcje, zaspokajać potrzeby ludzi, kształtować przestrzenie miast i wsi, ale również by stanowić element ładu i piękna. Walor estetyczny budynków jest kształtowany poprzez dekoracje i ornamenty, których formy wywodzą się m.in. od figur geometrycznych i brył.

Zapraszamy na świąteczne warsztaty architektoniczne dla klas z liceów i techników (nie ma możliwości zapisu jednej osoby, zapraszamy całą klasę), podczas których dowiemy się w jakich elementach architektonicznych widoczne są inspiracje geometrią i sprawdzimy, czy geometria dekoruje architekturę!

Wspólnie wykonamy ozdoby świąteczne, których forma oparta będzie o figury geometryczne tworzące dekoracyjne bryły!

ARCHI-PYTANIA do zbudowania:

  • Z jakich powodów geometria może być uznana za "język architektury"?
  • OD jakiego stopnia złożoności figura geometryczna może stać się dominującym elementem dekoracyjnym w architekturze?
  • JAK geometria może pomóc w stworzeniu spójnej kompozycji w architekturze i przestrzeni miejskiej?

Prowadzące warsztaty:

  • dr inż. arch. Anna Cudny - architektka, badaczka miasta, adiunkta na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej, ekspertka w zakresie edukacji architektonicznej, autorka scenariuszy do warsztatów Z-OD-JAK
  • inż. arch. Wioletta Januszko - architektka, edukatorka, graficzka, koordynatorka warsztatów Z-OD-JAK
Udział w warsztatach architektonicznych jest równoznaczny ze zgodą na wypełnienie anonimowego kwestionariusza dotyczącego badania satysfakcji osób biorących udział w zajęciach. Kwestionariusz posłuży analizie wpływu warsztatów na rozwój kompetencji użytkowników poprzez nauczanie architekturą. Prosimy również o przyniesienie na zajęcia wypełnionych przez rodziców oświadczeń o wyrażeniu zgody na publikowanie wizerunku w celach promocyjnych: oświadczenie do druku

Zobacz również:

inne wydarzenia Warszawa