GeekGoesChic University

16 Kwietnia 2020, 09:00 (Czwartek) - 30 Kwietnia 2020, 23:00 (Czwartek)

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
O czym będą wykłady:
Na podstawie doświadczeń oraz analizy rynku modowego, pokażę jakie działania zwiększą szansę na skuteczne zaistnienie marki, na jej sprzedaż oraz rozpoznawalność, pokażę dlaczego tak ważne jest liczenie oraz odpowiem na pytanie czy potrzebujesz do szczęścia zaawansowanych narzędzi AI, marketing automation.
3 najważniejsze rzeczy których się dowiesz:
Jak wybrać odpowiednią platformę / Jak skutecznie zaplanować komunikację, stworzyć markę, strategię, zbudować brand personę Jakie narzędzie skutecznie sprzedają (prawie) zawsze Co mierzyć i dlaczego?
Narzędzia:
Skupię się na tych dostępnych bezpłatnie: Google Analytics Business Facebook Yandex Metrica
Zadanie zaliczeniowe nauczy Cię:
Szerszego spojrzenia na procesy sprzedażowe, zrozumiesz dlaczego tak ważne jest planowanie oraz pokaże jakich błędów unikać, zarówno na etapie tworzenia marki, kampanii, czy w kontaktach i rozliczeniach z partnerami

Czas trwania wykładów: ponad 2 godziny.

BIO:
Bartek German - POTIS & VERSO - Wykładowca GeekGoesChic University - w e-commerce od 2008 roku - pracował dla takich firm jak Euro-net (euro.com.pl), iSpot, Wittchen, Simple Creative Products, Próchnik, Rage Age czy Kazar - od listopada 2018 roku w P&V, gdzie odpowiada za działania e-commerce sklepu eyeforfashion.pl, takie jak optymalizacja sprzedaży, kampanie e-marketingowe, zarządzanie platformą sprzedaży, wdrożenie omnichannel, marketing automation oraz za całość komunikacji on-line - w wolnym czasie pomaga małym firmom, blogom oraz słuchaczom zrozumieć świat u e-commerce oraz uskutecznia wyprawy motocyklowe.
Jak analizować dane w e-commerce aby zwiększyć rozpoznawalność i optymalizować sprzedaż? - Bartłomiej German

O czym będą wykłady:
Na podstawie doświadczeń oraz analizy rynku modowego, pokażę jakie działania zwiększą szansę na skuteczne zaistnienie marki, na jej sprzedaż oraz rozpoznawalność, pokażę dlaczego tak ważne jest liczenie oraz odpowiem na pytanie czy potrzebujesz do szczęścia zaawansowanych narzędzi AI, marketing automation.
3 najważniejsze rzeczy których się dowiesz:
Jak wybrać odpowiednią platformę / Jak skutecznie zaplanować komunikację, stworzyć markę, strategię, zbudować brand personę Jakie narzędzie skutecznie sprzedają (prawie) zawsze Co mierzyć i dlaczego?
Narzędzia:
Skupię się na tych dostępnych bezpłatnie: Google Analytics Business Facebook Yandex Metrica
Zadanie zaliczeniowe nauczy Cię:
Szerszego spojrzenia na procesy sprzedażowe, zrozumiesz dlaczego tak ważne jest planowanie oraz pokaże jakich błędów unikać, zarówno na etapie tworzenia marki, kampanii, czy w kontaktach i rozliczeniach z partnerami

Czas trwania wykładów: ponad 2 godziny.

BIO:
Bartek German - POTIS & VERSO - Wykładowca GeekGoesChic University - w e-commerce od 2008 roku - pracował dla takich firm jak Euro-net (euro.com.pl), iSpot, Wittchen, Simple Creative Products, Próchnik, Rage Age czy Kazar - od listopada 2018 roku w P&V, gdzie odpowiada za działania e-commerce sklepu eyeforfashion.pl, takie jak optymalizacja sprzedaży, kampanie e-marketingowe, zarządzanie platformą sprzedaży, wdrożenie omnichannel, marketing automation oraz za całość komunikacji on-line - w wolnym czasie pomaga małym firmom, blogom oraz słuchaczom zrozumieć świat u e-commerce oraz uskutecznia wyprawy motocyklowe.

już niedostępne 246,00 zł -
O czym będą moje wykłady?
Social media to doskonałe wsparcie sprzedaży - opowiem Ci jak efektywnie planować strategię komunikacji, realizować skuteczne cross-promocje w obrębie mediów własnych oraz zewnętrznych oraz przestrzegę Cię przed najczęstszymi błędami źle zaplanowanych i zrealizowanych działań.

3 najważniejsze rzeczy, których dowiesz się ode mnie…
Jak tworzyć persony sprzedażowe i adekwatną strategię sprzedażową w SM? Dlaczego podstawą dobrych social mediów jest wysokiej jakości content? Jak skutecznie planować komunikację w oparciu o dane które już masz i te, które dopiero zdobędziesz?

Narzędzia, które Ci pokażę to…
metoda STDC, Iconsquare Social Blade, Unfold, Unum, Planoly, VSCO, Snapseed

Zadanie zaliczeniowe:
Nauczy cię długofalowego planowania komunikacji która wspiera sprzedaż, uzmysłowi Ci jakie błędy możesz popełnić i ile pieniędzy możesz stracić, jeśli nie będziesz analizował swoich działań, uczuli Cię na łączenie treści wizerunkowych ze sprzedażowymi

Czas trwania wykładów: ponad 2 godziny.

Kinga Filipiak - Wykładowca GeekGoesChic University - 8 lat doświadczenia w branży modowej i 6 lat doświadczenia w marketingu - specjalizacja w działaniach social mediowych, produkcji contentu foto-video oraz influencer marketingu - 3.5 roku doświadczenia w marketingu wizerunkowym międzynarodowego e-commerce modowego, za sprawą stanowiska w jednym z największych sklepów multibrandowych w Polsce: answear.com - 1,5 roku doświadczenia z pracy w luksusowej marce modowej (Ranita Sobańska) - znajomość sektora #sportfashion dzięki doświadczeniu zawodowemu w firmie 4F - pół roku pracy w roli stylistki oraz marketing managera w start-upie modowym dla mężczyzn (Luxsfery) - blisko 5 lat pracy z klientami indywidualnymi w roli osobistej stylistki (analiza kolorystyczna, zakupy ze stylistką, przegląd garderoby, stylizacje na specjalne okazje, analiza sylwetki) - dyplom AGH (Socjologia - Multimedia i Komunikacja Społeczna & E-gospodarka), Praca dyplomowa poświęcona "Innowacyjnym działaniom z zakresu marketingu internetowego wykorzystywanego przez luksusowe marki modowe" - ukończona z wyróżnieniem szkoła modowa Artystyczna Alternatywa.
Jak planować strategię social media, aby sprzedawać online? - Kinga Filipiak

O czym będą moje wykłady?
Social media to doskonałe wsparcie sprzedaży - opowiem Ci jak efektywnie planować strategię komunikacji, realizować skuteczne cross-promocje w obrębie mediów własnych oraz zewnętrznych oraz przestrzegę Cię przed najczęstszymi błędami źle zaplanowanych i zrealizowanych działań.

3 najważniejsze rzeczy, których dowiesz się ode mnie…
Jak tworzyć persony sprzedażowe i adekwatną strategię sprzedażową w SM? Dlaczego podstawą dobrych social mediów jest wysokiej jakości content? Jak skutecznie planować komunikację w oparciu o dane które już masz i te, które dopiero zdobędziesz?

Narzędzia, które Ci pokażę to…
metoda STDC, Iconsquare Social Blade, Unfold, Unum, Planoly, VSCO, Snapseed

Zadanie zaliczeniowe:
Nauczy cię długofalowego planowania komunikacji która wspiera sprzedaż, uzmysłowi Ci jakie błędy możesz popełnić i ile pieniędzy możesz stracić, jeśli nie będziesz analizował swoich działań, uczuli Cię na łączenie treści wizerunkowych ze sprzedażowymi

Czas trwania wykładów: ponad 2 godziny.

Kinga Filipiak - Wykładowca GeekGoesChic University - 8 lat doświadczenia w branży modowej i 6 lat doświadczenia w marketingu - specjalizacja w działaniach social mediowych, produkcji contentu foto-video oraz influencer marketingu - 3.5 roku doświadczenia w marketingu wizerunkowym międzynarodowego e-commerce modowego, za sprawą stanowiska w jednym z największych sklepów multibrandowych w Polsce: answear.com - 1,5 roku doświadczenia z pracy w luksusowej marce modowej (Ranita Sobańska) - znajomość sektora #sportfashion dzięki doświadczeniu zawodowemu w firmie 4F - pół roku pracy w roli stylistki oraz marketing managera w start-upie modowym dla mężczyzn (Luxsfery) - blisko 5 lat pracy z klientami indywidualnymi w roli osobistej stylistki (analiza kolorystyczna, zakupy ze stylistką, przegląd garderoby, stylizacje na specjalne okazje, analiza sylwetki) - dyplom AGH (Socjologia - Multimedia i Komunikacja Społeczna & E-gospodarka), Praca dyplomowa poświęcona "Innowacyjnym działaniom z zakresu marketingu internetowego wykorzystywanego przez luksusowe marki modowe" - ukończona z wyróżnieniem szkoła modowa Artystyczna Alternatywa.

już niedostępne 246,00 zł -
O czym będzie mój kurs?
Opowiem o najważniejszych makro trendach technologicznych i społecznych na lata 2020-2022 (od wirusów, przez zrównoważoną modę po nowe interface'y i formy marketingowe) i w jaki sposób odnieść się do nich prowadząc biznes modowy.Dowiesz się gdzie leży postęp w modzie, jakie technologie będą kluczowe w najbliższych latach dla branży modowej. Opowiem w jaki sposób zwiększać przewagę konkurencyjną swojej marki.

Kurs przeznaczony jest dla strategów biznesu w markach modowych, osób chcących realizować startup technologiczny w modzie i sprzedaży, managementu w branży modowej w czasach niepewności.

3 najważniejsze rzeczy, których nauczysz się na moim kursie to...
Jak czytać nowe technologie oraz jak czytać trendy społeczne w kontekście biznesu modowego.
Jak wykorzystać nowe technologie w sprzedaży i marketingu, aby zwiększać przewagę konkurencyjną.
W jaki sposób nowe technologie zmieniają modę i modele biznesowe nie tylko w naszej branży.

Narzędzia, z których nauczę Cię korzystać to:
Business model canvas.

Zadanie zaliczeniowe nauczy Cię...
Myślenia o modzie z perspektywy innych branż.

Czas trwania wykładów: 2 godziny.

Kasia Gola - założycielka GeekGoesChic.Co oraz współzałożycielka Flowbox.io (języka programowania Luna i software’u efektów specjalnych w filmie - Flowbox). Researcherka oraz strateżka działań biznesowych i marketingowych w branży modowej, przy użyciu nowych technologii. Absolwentka socjologii na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Teen Vogue Fashion University w Nowym Jorku. Współzałożycielka Flowbox.io, założycielka i twórczyni nominowanego do WGSN Global Fashion Awards bloga GeekGoesChic.Co, poświęconego obecności i wykorzystywaniu nowych technologii w modzie. Wykładowca na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Uczelni Łazarskiego. Współzałożycielka kursów GeekGoesChic University. Nominowana do nagrody Kobiety Roku Glamour, w kategorii Online. Inicjatorka i organizatorka spotkań modowo-technologicznych GGC Fash&Tech oraz hackathonu modowego GGC LAB. Fanka amerykańskiego Vogue'a.
Jak wykorzystać najważniejsze trendy marketingowe i technologiczne dla mody na 2020-2022, aby rozwijać swój biznes? - Kasia Gola

O czym będzie mój kurs?
Opowiem o najważniejszych makro trendach technologicznych i społecznych na lata 2020-2022 (od wirusów, przez zrównoważoną modę po nowe interface'y i formy marketingowe) i w jaki sposób odnieść się do nich prowadząc biznes modowy.Dowiesz się gdzie leży postęp w modzie, jakie technologie będą kluczowe w najbliższych latach dla branży modowej. Opowiem w jaki sposób zwiększać przewagę konkurencyjną swojej marki.

Kurs przeznaczony jest dla strategów biznesu w markach modowych, osób chcących realizować startup technologiczny w modzie i sprzedaży, managementu w branży modowej w czasach niepewności.

3 najważniejsze rzeczy, których nauczysz się na moim kursie to...
Jak czytać nowe technologie oraz jak czytać trendy społeczne w kontekście biznesu modowego.
Jak wykorzystać nowe technologie w sprzedaży i marketingu, aby zwiększać przewagę konkurencyjną.
W jaki sposób nowe technologie zmieniają modę i modele biznesowe nie tylko w naszej branży.

Narzędzia, z których nauczę Cię korzystać to:
Business model canvas.

Zadanie zaliczeniowe nauczy Cię...
Myślenia o modzie z perspektywy innych branż.

Czas trwania wykładów: 2 godziny.

Kasia Gola - założycielka GeekGoesChic.Co oraz współzałożycielka Flowbox.io (języka programowania Luna i software’u efektów specjalnych w filmie - Flowbox). Researcherka oraz strateżka działań biznesowych i marketingowych w branży modowej, przy użyciu nowych technologii. Absolwentka socjologii na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Teen Vogue Fashion University w Nowym Jorku. Współzałożycielka Flowbox.io, założycielka i twórczyni nominowanego do WGSN Global Fashion Awards bloga GeekGoesChic.Co, poświęconego obecności i wykorzystywaniu nowych technologii w modzie. Wykładowca na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Uczelni Łazarskiego. Współzałożycielka kursów GeekGoesChic University. Nominowana do nagrody Kobiety Roku Glamour, w kategorii Online. Inicjatorka i organizatorka spotkań modowo-technologicznych GGC Fash&Tech oraz hackathonu modowego GGC LAB. Fanka amerykańskiego Vogue'a.

już niedostępne 246,00 zł -
O czym będą moje wykłady:
Na moich wykładach nauczysz się o nowym trendzie w sprzedaży - voice commerce, który wiąże się ze wzrostem popularności asystentów głosowych takich jak Google Assistant czy Amazon Alexa. Nauczysz się jak myśleć o asystentach głosowych na poziomie strategicznym, a także jak zaprojektować pierwszy prototyp.

3 najważniejsze rzeczy, których dowiesz się ode mnie:
1. Czym jest voice commerce i jak największe marki na świecie już go wykorzystują.
2. Jak przygotować sklep do działań do korzystania z platform głosowych w celach marketingowych, sprzedażowych oraz customer support.
3. Jak zaprojektować i zaprototypować prostego asystenta głosowego.

Narzędzia, które Ci pokaże to:
Mapa strategii voice commerce. Narzędzia do projektowania Voice User Interfaces (VUI). Ekosystem do tworzenia Akcji (czyli aplikacji głosowych) na Google Assistant.

Zadanie zaliczeniowe nauczy Cię:
Zaprojektować strategię wykorzystania voice commerce w całym procesie sprzedażowym. Zaprojektować i zbudować prostego asystenta głosowego mogącego rozmawiać z Twoimi klientami.

Czas trwania wykładów: ponad 1 godzina.

Kasia Ryniak - Upside - Wykładowca GeekGoesChic University - założycielka agencji technologicznej Upside - pomaga klientom tworzyć strategie innowacji oparte o nowe technologie - w szczególności wykorzystanie asystentów głosowych - przed Upside - część krakowskiego teamu u2i
Jak zbudować asystenta głosowego dla Twojego sklepu? - Kasia Ryniak

O czym będą moje wykłady:
Na moich wykładach nauczysz się o nowym trendzie w sprzedaży - voice commerce, który wiąże się ze wzrostem popularności asystentów głosowych takich jak Google Assistant czy Amazon Alexa. Nauczysz się jak myśleć o asystentach głosowych na poziomie strategicznym, a także jak zaprojektować pierwszy prototyp.

3 najważniejsze rzeczy, których dowiesz się ode mnie:
1. Czym jest voice commerce i jak największe marki na świecie już go wykorzystują.
2. Jak przygotować sklep do działań do korzystania z platform głosowych w celach marketingowych, sprzedażowych oraz customer support.
3. Jak zaprojektować i zaprototypować prostego asystenta głosowego.

Narzędzia, które Ci pokaże to:
Mapa strategii voice commerce. Narzędzia do projektowania Voice User Interfaces (VUI). Ekosystem do tworzenia Akcji (czyli aplikacji głosowych) na Google Assistant.

Zadanie zaliczeniowe nauczy Cię:
Zaprojektować strategię wykorzystania voice commerce w całym procesie sprzedażowym. Zaprojektować i zbudować prostego asystenta głosowego mogącego rozmawiać z Twoimi klientami.

Czas trwania wykładów: ponad 1 godzina.

Kasia Ryniak - Upside - Wykładowca GeekGoesChic University - założycielka agencji technologicznej Upside - pomaga klientom tworzyć strategie innowacji oparte o nowe technologie - w szczególności wykorzystanie asystentów głosowych - przed Upside - część krakowskiego teamu u2i

już niedostępne 246,00 zł -
O czym będzie mój kurs?
Ogromną przewagą sklepów online nad offline jest mierzalne środowisko tych pierwszych. Z mojego kursu dowiesz się jak mierzyć i podnosić efektywność sklepu stacjonarnego.

3 najważniejsze rzeczy, których nauczysz się na moim kursie to...
Visual merchandising w pigułce - podstawy zarządzania przestrzenią sklepu i ekspozycją.
Jakie są miary efektywności sklepu stacjonarnego (KPI).
Technologie służące mierzeniu efektywności sklepu, ich plusy i minusy.

Narzędzia, z których nauczę Cię korzystać to:
Licznik wejść, kamery, technologie oparte na RFID, bluetooth.

Zadanie zaliczeniowe nauczy Cię...
Jak przy pomocy podstawowych narzędzi zdiagnozować problemy miejsca sprzedaży

Czas trwania wykładów: ponad 1 godzina.

Maria Kozerska - Kmstudio - Wykładowca GeekGoesChic University
- z wykształcenia visual merchandiser i architekt
- zajmuje się visual merchandisingiem czyli projektowaniem ekspozycji i wystaw
- specjalizuje się w pracy z przestrzenią sklepu oraz w stylizacji produktu
- od ponad 3 lat prowadzi autorską pracownię VM-ową, w ramach której pomaga przedsiębiorcom spojrzeć na miejsce sprzedaży oczami klienta, w zupełnie nowy, odmienny sposób
- wierzy w siłę estetyki oraz analityki, która jest podstawą do efektywnego zarządzania sklepem
Jak mierzyć i optymalizować ruch w sklepach stacjonarnych? Podstawy VM. - Maria Kozerska

O czym będzie mój kurs?
Ogromną przewagą sklepów online nad offline jest mierzalne środowisko tych pierwszych. Z mojego kursu dowiesz się jak mierzyć i podnosić efektywność sklepu stacjonarnego.

3 najważniejsze rzeczy, których nauczysz się na moim kursie to...
Visual merchandising w pigułce - podstawy zarządzania przestrzenią sklepu i ekspozycją.
Jakie są miary efektywności sklepu stacjonarnego (KPI).
Technologie służące mierzeniu efektywności sklepu, ich plusy i minusy.

Narzędzia, z których nauczę Cię korzystać to:
Licznik wejść, kamery, technologie oparte na RFID, bluetooth.

Zadanie zaliczeniowe nauczy Cię...
Jak przy pomocy podstawowych narzędzi zdiagnozować problemy miejsca sprzedaży

Czas trwania wykładów: ponad 1 godzina.

Maria Kozerska - Kmstudio - Wykładowca GeekGoesChic University
- z wykształcenia visual merchandiser i architekt
- zajmuje się visual merchandisingiem czyli projektowaniem ekspozycji i wystaw
- specjalizuje się w pracy z przestrzenią sklepu oraz w stylizacji produktu
- od ponad 3 lat prowadzi autorską pracownię VM-ową, w ramach której pomaga przedsiębiorcom spojrzeć na miejsce sprzedaży oczami klienta, w zupełnie nowy, odmienny sposób
- wierzy w siłę estetyki oraz analityki, która jest podstawą do efektywnego zarządzania sklepem

już niedostępne 246,00 zł -
O czym będą moje wykłady?
Na przykładach z życia wziętych będę chciał Ci pokazać szeroką paletę technologii, które możesz wykorzystać przy stworzeniu prawdziwie omnichannelowego doświadczenia w retailu.

3 najważniejsze rzeczy:
To jak określić co jest prawdziwą innowacją, jak ją skutecznie wdrożyć, zarówno na poziomie biznesowym jak i technologicznym oraz jak badać efekty jej działania

Narzędzia :
… narzędzia, które pozwolą Ci skutecznie zarządzać projektem, jak i badać produkt który tworzysz, zarówno w trakcie jego powstawania, jak i po udostępnieniu go użytkownikom.

Zadanie zaliczeniowe:
… pozwoli Ci wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce - tworząc plan
realizacji własnego retailowego projektu, oceny jego wartości biznesowej, doboru odpowiedniej technologii oraz podejścia do analizowania wyników

Czas trwania wykładów: ponad 1 godzina.

Krzysztof Heyda - ŻABKA - mały wielki sklep - Wykładowca GeekGoesChic University
- od kilku lat zajmuje się wdrażaniem nowych technologii w retailu
- zaczynał swoją karierę w marketingu, wspierając komunikacyjnie startupy technologiczne w walce o fundusze na Kickstarterze
- następnie w Sizeer stworzył aplikację mobilną (program lojalnościowy + m-commerce) oraz sieć ekranów dotykowych, tzw. wirtualną półkę, wspomagających sprzedaż w salonach stacjonarnych. Nad obydwoma tymi projektami współpracował min. z Nike czy z Samsungiem
- następnie ponad rok działał w energetyce, gdzie w Grupie Tauron odpowiadał za stworzenie i rozwój aplikacji Mój Tauron
- aktualnie jako Product Owner w Żabka Polska rozwija aplikację żappka, która w pierwszych dwóch miesiącach działania ma już ponad milion rejestracji
- poza pracą jest również entuzjastą technologii - bardzo interesuje się asystentami głosowymi i wierzy, że jest to przyszłość nie tylko w handlu
Jak połączyć sprzedaż offline z online i wdrażać technologie w sklepie? Podstawy. - Krzysztof Heyda

O czym będą moje wykłady?
Na przykładach z życia wziętych będę chciał Ci pokazać szeroką paletę technologii, które możesz wykorzystać przy stworzeniu prawdziwie omnichannelowego doświadczenia w retailu.

3 najważniejsze rzeczy:
To jak określić co jest prawdziwą innowacją, jak ją skutecznie wdrożyć, zarówno na poziomie biznesowym jak i technologicznym oraz jak badać efekty jej działania

Narzędzia :
… narzędzia, które pozwolą Ci skutecznie zarządzać projektem, jak i badać produkt który tworzysz, zarówno w trakcie jego powstawania, jak i po udostępnieniu go użytkownikom.

Zadanie zaliczeniowe:
… pozwoli Ci wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce - tworząc plan
realizacji własnego retailowego projektu, oceny jego wartości biznesowej, doboru odpowiedniej technologii oraz podejścia do analizowania wyników

Czas trwania wykładów: ponad 1 godzina.

Krzysztof Heyda - ŻABKA - mały wielki sklep - Wykładowca GeekGoesChic University
- od kilku lat zajmuje się wdrażaniem nowych technologii w retailu
- zaczynał swoją karierę w marketingu, wspierając komunikacyjnie startupy technologiczne w walce o fundusze na Kickstarterze
- następnie w Sizeer stworzył aplikację mobilną (program lojalnościowy + m-commerce) oraz sieć ekranów dotykowych, tzw. wirtualną półkę, wspomagających sprzedaż w salonach stacjonarnych. Nad obydwoma tymi projektami współpracował min. z Nike czy z Samsungiem
- następnie ponad rok działał w energetyce, gdzie w Grupie Tauron odpowiadał za stworzenie i rozwój aplikacji Mój Tauron
- aktualnie jako Product Owner w Żabka Polska rozwija aplikację żappka, która w pierwszych dwóch miesiącach działania ma już ponad milion rejestracji
- poza pracą jest również entuzjastą technologii - bardzo interesuje się asystentami głosowymi i wierzy, że jest to przyszłość nie tylko w handlu

już niedostępne 246,00 zł -
Wszystkie 6 wykładów GeekGoesChic University w cenie 5:
- Podstawy analityki w e-commerce i budowania sprzedaży online.
- Jak planować strategię social media aby sprzedawać?
- Trendy marketingowe i technologiczne w modzie na 2020-2022.
- Jak zbudować asystenta głosowego dla Twojego sklepu?
- Jak połączyć sprzedaż offline z online i wdrażać technologie w sklepie? Podstawy.
- Jak mierzyć i optymalizować ruch w sklepach stacjonarnych? Podstawy VM.

Czas trwania kursu: ponad 12 godzin zegarowych.
Wszystkie 6 kursów w cenie 5

Wszystkie 6 wykładów GeekGoesChic University w cenie 5:
- Podstawy analityki w e-commerce i budowania sprzedaży online.
- Jak planować strategię social media aby sprzedawać?
- Trendy marketingowe i technologiczne w modzie na 2020-2022.
- Jak zbudować asystenta głosowego dla Twojego sklepu?
- Jak połączyć sprzedaż offline z online i wdrażać technologie w sklepie? Podstawy.
- Jak mierzyć i optymalizować ruch w sklepach stacjonarnych? Podstawy VM.

Czas trwania kursu: ponad 12 godzin zegarowych.

już niedostępne 1 230,00 zł -

Rozwiń swój biznes online! Kursy on-demand dla branży modowej. 
Poznaj podstawy prowadzenia e-commerce, strategii social media dla sprzedaży, trendy marketingowe na 2020-2022, sposoby wdrażania technologii w firmie, budowania asystentów głosowych i VM.

Kursy w GGC U! są prowadzone przez pionierów polskiego retailu online, którzy zdobywali doświadczenie w takich markach jak: Kazar, Próchnik Answear, Euronet, iSpot, Żabka, Marketing Investment Group czy U2i.

Prowadzący Wykłady:

  • Bartłomiej German - Potis & Verso - Jak analizować dane w e-commerce aby zwiększyć rozpoznawalność i optymalizować sprzedaż?
  • Kinga Filipiak - Jak planować strategię social media, aby sprzedawać online?
  • Kasia Gola - GeekGoesChic - Jak wykorzystać najważniejsze trendy marketingowe i technologiczne dla mody na 2020-2022, aby rozwijać swój biznes?
  • Katarzyna Ryniak - Upside - Jak zbudować asystenta głosowego dla Twojego sklepu?
  • Maria Kozerska - KM Studio - Jak mierzyć i optymalizować ruch w sklepach stacjonarnych?
  • Krzysztof Heyda - Żabka - Jak połączyć sprzedaż offline z online i wdrażać technologie w sklepie? Podstawy.

Podczas GGC U! dowiesz się jak:

  • prowadzić e-commerce i analizować w nim dane,
  • tworzyć persony swoich produktów w oparciu o realne dane rynkowe,
  • sprzedawać za pomocą asystentów głosowych,
  • łączyć sklep online ze sprzedażą stacjonarną,
  • mierzyć dane w sklepie stacjonarnym i wykorzystywać je dla poprawienia sprzedaży,
  • wykorzystać media społecznościowe do zwiększenia sprzedaży,
  • prototypować i wdrażać najnowsze technologie w swojej firmie.

Bilety:

  • bilet na pojedyncze wykłady - 246 zł z vat
  • bilet na wszystkie wykłady - 1230 zł z vat

Bilet oznacza dostęp do zakupionego kursu na okres 21 dni.

Więcej o prowadzących i o kursie znajdziesz tu.

Uwaga: VAT w cenie biletów.

Podane za pośrednictwem formularza dane osobowe przetwarzane będą przez GeekGoesChic Sp. z o.o. w celach związanych z zawarciem umowy oraz organizacją udziału w konferencji (ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych w zw. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.;). Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych przez GeekGoesChic Sp. z o.o. określa Regulamin oraz Polityka Prywatności.

Przesłanie formularza rejestracyjnego przez osobę trzecią dokonującą zgłoszenia jest jednoznaczne z oświadczeniem, że dane uczestników zostały podane w oparciu o ich zgodę.

Dane będą użyte przy generowaniu faktur i innych dokumentów płatniczych. Prosimy o podanie poprawnych danych. 

Zobacz również:

szkolenia Moda Sprzedaż Sprzedaż B2C