
Szkolenie odbędzie się online.
1. Jak to będzie wyglądało?
Uczestnicy dostaną link, aby połączyć się z trenerem i grupą. Spotkanie odbędzie się w Google Meet - nie wymaga instalowania, otwiera się w przeglądarce. Najlepiej przed spotkaniem zalogować się w przeglądarce na swoje konto Gmail.
2. Co jest potrzebne do udziału w szkoleniu online?
Laptop lub komputer, połączenie z internetem.
Na szkoleniu nauczycie się, w jaki sposób przygotować kampanię reklamową i efektywnie wykorzystać 10000 USD miesięcznie w ramach grantu Google dla organizacji pozarządowych.
Dlaczego temat jest ważny dla organizacji pozarządowych?
W ramach programu Google for nonprofits organizacje mogą skorzystać z 10000 USD na reklamy w wyszukiwarce. Marketing w wyszukiwarce jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi dotarcia do nowych odbiorców. Aczkolwiek reklamy Ad Grants różnią się od standardowych płatnych reklam. Na szkoleniu dowiecie się, na co zwrócić uwagę, aby kampania była skuteczna.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie? Kto najbardziej skorzysta ze szkolenia?
Przedstawiciel(ka) fundacji, stowarzyszenia lub biblioteki, który(a) jeszcze nie potrafi samodzielnie tworzyć kampanii reklamowych Google Ad Grants.
Jakie umiejętności i wiedzę zyskacie dzięki szkoleniu?
- Nauczycie się obsługiwać narzędzie Google Ad Grants
- Poznacie zasady i ograniczenia programu, różnice względem płatnej wersji
- Nauczycie się dobierać słowa kluczowe
- Dowiecie się, co robić, aby nie doprowadzać do zamknięcia konta
- Stworzycie pierwszą kampanię
Program szkolenia:
1. Wstęp do Google Ad Grants i AdWords - omówienie pojęć
2. Omówienie struktury konta
3. Planowanie kampanii
4. Wybór słów kluczowych
5. Tworzenie reklam
6. Wybór stron docelowych
7. Tworzenie kampanii na sieć wyszukiwania
8. Rozszerzenia reklam
9. Wprowadzenie do Wyniku Jakości
10. Ustawienie konwersji w AdWords
11. Podstawowa optymalizacja kampanii
Trener:
Szkolenie poprowadzi Krzysztof Wroński.
Krzysztof Wroński
Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji. Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę. Prowadzi szkolenia z AdWords i z Analytics, m.in. na Akademii Google Partners. Pisze artykuły i występuje jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongresie Online Marketing, czy semKRK.
Cena szkolenia:
Cena rynkowa*: | Cena w Fundacji TechSoup: |
1000-1400 zł | 349 zł |
*podobne szkolenia dla osób indywidualnych lub biznesu
Skąd ta różnica?
W Fundacji TechSoup nie organizujemy szkoleń dla zysku. Cena szkolenia pokrywa koszty związane z organizacją szkolenia.
Dodatkowe informacje:
- Każda osoba uczestnicząca otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.
- Na szkoleniu należy mieć swoje laptopy.
- WAŻNE: podczas rejestracji podaj dane do faktury.
Organizator:
- Jesteśmy Fundacją TechSoup.
- Wspieramy organizacje pozarządowe w rozwoju poprzez oferowanie tańszego lub bezpłatnego oprogramowania, sprzętu komputerowego i szkoleń.
- Więcej szkoleń na: www.techsoup.pl/szkolenia
Decyduje kolejność wnoszenia opłat za szkolenie.
Fundacja TechSoup wspiera: organizacje pożytku publicznego, organizacje non-profit, które mają status organizacji charytatywnych i nie kierują się osiągnięciem zysku, organizacje pozarządowe, które mają status organizacji charytatywnych i nie kierują się osiągnięciem zysku, organizacje charytatywne i inne społecznie użyteczne organizacje. Tylko przedstawiciele powyższych organizacji mogą wziąć udział w szkoleniach i warsztatach organizowanych w ramach odpłatnej działalności statutowej Fundacji TechSoup.
Zamówienie i opłacenie biletu na szkolenie oznacza zaakceptowanie przez uczestnika Regulaminu Szkoleń Fundacji TechSoup.
Zapraszamy i do zobaczenia!