Szkolenie odbędzie się online.
1. Jak to będzie wyglądało?
Uczestnicy dostaną link, aby połączyć się z trenerem i grupą. Spotkanie odbędzie się w Google Meet - nie wymaga instalowania, otwiera się w przeglądarce. Najlepiej przed spotkaniem zalogować się w przeglądarce na swoje konto Gmail.
2. Co jest potrzebne do udziału w szkoleniu online?
Laptop lub komputer, połączenie z internetem.
DLA KOGO?
Szkolenie Google Analytics jest przeznaczone dla osób, które chcą wiedzieć jak zachowują się użytkownicy na ich stronie i czy ich strona osiąga zakładane cele:
- właścicielom fundacji,
- osobom zarządzającym stroną internetową fundacji,
- osobom zajmującym się w fundacji marketingiem, PR,
- osobom, które zlecają działania marketingowe agencjom i innym zewnętrznym podmiotom i chcą wiedzieć, czy te działania przynoszą efekty.
CZEGO SIĘ DOWIESZ NA SZKOLENIU?
- czy Twój Analyics jest poprawnie zainstalowany i skonfigurowany,
- czy poprawnie zbierasz dane,
- w jaki sposób możesz śledzić użytkowników,
- skąd przychodzą Twoi potencjalni klienci,
- czy źródło pozyskiwania użytkowników przynosi efekty,
- jak użytkownicy zachowują się na Twojej stronie,
- na jakim etapie użytkownicy opuszczają Twoją stronę,
PROGRAM SZKOLENIA:
- Instalacja i konfiguracja konta Google Analytics.
- Konfiguracja źródeł ruchu.
- Konfiguracja celów, które pomogą nam wyszczególnić wartościowy ruch i wartościowych użytkowników.
- Omówienie i wyjaśnienie najważniejszych zmiennych w interfejsie.
- Tworzenie własnych zmiennych.
- Analiza użytkowników Twojej witryny: kim są i skąd pochodzą.
- Tworzenie segmentów i budowanie person.
- Analiza ruchu na stronie: analiza kanałów, źródeł i kampanii reklamowych (w tym także Google AdGrants) pod kątem konwersji i wspomagania konwersji.
- Analiza zachowań użytkowników: co przeglądają i czego szukają na stronie. Które strony są najlepsze, a które są do poprawy.
- Raportowanie: tworzenie własnego dashboardu, raportów standardowych i niestandardowych oraz wyświetlanie raportów w Google Data Studio.
TRENER:
Krzysztof Wroński
Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji. Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę - sprzedawały produkty lub usługi. Prowadzi szkolenia z AdWords i z Analytics, m.in. na Akademii Google Partners. Pisze artykuły i występuje jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongresie Online Marketing, czy semKRK.
CENA SZKOLENIA:
Cena rynkowa*: | Cena w Fundacji TechSoup: |
1000-1400 zł | 349 zł |
*podobne szkolenia dla osób indywidualnych lub biznesu
Skąd ta różnica?
W Fundacji TechSoup nie organizujemy szkoleń dla zysku. Cena szkolenia pokrywa koszty związane z organizacją szkolenia (wynagrodzenie trenera, przygotowanie materiałów, organizacja.)
DODATKOWE INFORMACJE:
- Każda osoba uczestnicząca otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.
ORGANIZATOR:
- Jesteśmy Fundacją TechSoup.
- Wspieramy organizacje pozarządowe w rozwoju poprzez oferowanie tańszego lub bezpłatnego oprogramowania, sprzętu komputerowego i szkoleń.
- Więcej szkoleń na: www.techsoup.pl/szkolenia
Decyduje kolejność wnoszenia opłat za szkolenie.
Fundacja TechSoup wspiera: organizacje pożytku publicznego, organizacje non-profit, które mają status organizacji charytatywnych i nie kierują się osiągnięciem zysku, organizacje pozarządowe, które mają status organizacji charytatywnych i nie kierują się osiągnięciem zysku, organizacje charytatywne i inne społecznie użyteczne organizacje. Tylko przedstawiciele powyższych organizacji mogą wziąć udział w szkoleniach i warsztatach organizowanych w ramach odpłatnej działalności statutowej Fundacji TechSoup.
Zamówienie i opłacenie biletu na szkolenie oznacza zaakceptowanie przez uczestnika Regulaminu Szkoleń Fundacji TechSoup.
Zapraszamy i do zobaczenia!