To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet wstępu
już niedostępne 298,89 zł -

Jak ustawić nowego pracownika na sukces?

TEORIA - DOŚWIADCZENIE - PRAKTYKA 

Zapraszamy serdecznie na drugie śniadanie HR-owe w temacie #DobrychOrganizacji2030. Tym razem przyjrzymy się (r)ewolucyjnym usprawnieniom w procesie wdrażania nowych pracowników i opowiemy jak przekładają się one na lepsze zarządzanie zasobami i energią w miejscu pracy.

DZIĘKI UDZIAŁOWI W SPOTKANIU

  • Poznasz podstawy przywództwa systemowego i myślenia systemowego w organizacji pracy (teoria). 
  • Doświadczysz efektu SPOCO® (mini warsztat, który da Ci pewność zrozumienia teorii). 
  • Zainspirujesz się studium przypadku (praktyka - 3 przykłady z procesów wdrożenia nowych pracowników w Wielkiej Brytanii).

SPOTKANIE DEDYKOWANE:
  • HR BP i managerom liniowym odpowiedzialnym za wspieranie procesów rekrutacyjnych, onboardingowych i wdrożenia nowych pracowników.
  • Rekruterom, coachom, trenerom i konsultantom wspierających rekrutację i wdrożenie nowych pracowników. 
  • Dyrektorom HR odpowiedzialnym za sukces ludzi w organizacji

JAKI JEST TERMIN?
26 listopada 2021 (piątek), 09:00-11:00 

JAKI JEST PROGRAM?
  • Otwarcie spotkania. 
  • Wprowadzenie do przywództwa systemowego. 
  • Mini-warsztat (SPOCO® skan).
  • Studium przypadku - 3 przykłady praktyczne z Wielkiej Brytanii. 
  • Podsumowanie spotkania.

ILE KOSZTUJE UDZIAŁ?
  • 243 zł netto (298,89 brutto). 
Uwaga: kody rabatowe dostępne u partnerów wydarzenia i ambasadorów SPOCO®.   

GDZIE?
  • Spotkanie online (wirtualne) na platformie Zoom. 
Uwaga: link do wydarzenia otrzymasz na trzy dni przed spotkaniem. 

JAK SIĘ ZAPISAĆ?
Zapisy i zgłoszenia przez serwis Evenea.

CZY SPOTKANIE BĘDZIE NAGRYWANE?

Tak - zapisując się na spotkanie wyrażasz zgodę na nagranie wydarzenia. Nagranie będzie dostępne w bazie wiedzy EI Polska.  

CZEGO POTRZEBUJĘ DO PRACY WARSZTATOWEJ?

Do pracy offline przygotuj 3 kartki papieru i długopis / pisak.


GOSPODYNI SPOTKANIA HR-OWE ŚNIADANIE


Monika Walat - Project Manager, Konsultankta HR

Praktyk biznesowy z wieloletnim doświadczeniem w obszarze HR. Pasjonatka w projektowaniu programów rozwojowo-szkoleniowych dla kadry managerskiej oraz szkoleń miękkich dla pracowników. Wspiera działy HR w organizowaniu szkoleń oraz eventów. Pro-aktywnie szuka rozwiązań i ma dużo pozytywnej energii do działania. Chętnie dzieli się wiedzą i tworzy przestrzeń do wymiany doświadczeń.


PREZENTER

Tomasz Dzida - coach, trener, audytor, lider i przedsiębiorca.społeczny. 

Posiada 20 lat doświadczenia zawodowego w sektorze finansowym, w tym 15 lat w kierowaniu zespołami stałymi i projektowymi. Od 2008 roku pracuje w Wielkiej Brytanii. Zrealizował projekty na każdym kontynencie. Od 2010 zajmuje się rozwojem umiejętności przywódczych i zespołów, za co został wyróżniony na międzynarodowej konferencji w Londynie. Rozwija koncepcję Paradygmatu Etycznej Równowagi Systemowej, Dobrej Organizacji 2030 i metodykę SPOCO®. Pokazuje właścicielom firm, liderom i zespołom obraz obiegu zasobów i energii w organizacji, co umożliwia im podjęcie trafnych decyzji nawet w sytuacji dużej niepewności i zmienności. Uczy sprawczości i sprawności z zachowaniem odpowiedzialnej kultury pracy. Podpowiada, jak zrealizować strategie wydajniej i w komforcie. Szyje programy interwencji dla transformacji, sukcesji lub kryzysu.


Organizator: SEEK THE DEAL oraz EI Polska (przedsiębiorstwo społeczne z korzeniami w Wielkiej Brytanii). 


O SPOCO®


Sukces jest efektem inwestycji w Ludzi, Organizację, Społeczność i Ofertę.

Zintegrowaliśmy dobre praktyki prowadzenia działalności gospodarczej - zrównoważoną kartę wyników, zwinne metody zarządzania projektami, ekonomię behawioralną, myślenie systemowe i gospodarkę opartą o zasoby. Rozwijamy metodykę w kierunku standardu jak w oparciu o potrzeby człowieka wzmacniać odporność i bezpieczeństwo funkcjonowania organizacji i ekosystemów społeczno-gospodarczych. 

Success is the outcome of investing in People, Organization, Community and Offer.

Zachęcamy do obejrzenia animacji wprowadzającej do metodyki: link do YouTube 

Uwaga: organizatorzy mają prawo odwołać lub przesunąć spotkanie w przypadku małego zainteresowania proponowanym terminem. 

Zobacz również:

szkolenia Coaching Coaching biznesowy