Jak ustawić nowego pracownika na sukces? (HRowe Śniadanie #2 - #DobraOrganizacja2030)
26 Listopada 2021, 09:00-11:00 (Piątek)
Platforma Zoom,

Jak ustawić nowego pracownika na sukces?
TEORIA - DOŚWIADCZENIE - PRAKTYKA
Zapraszamy serdecznie na drugie śniadanie HR-owe w temacie #DobrychOrganizacji2030. Tym razem przyjrzymy się (r)ewolucyjnym usprawnieniom w procesie wdrażania nowych pracowników i opowiemy jak przekładają się one na lepsze zarządzanie zasobami i energią w miejscu pracy.
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SPOTKANIU:
- Poznasz podstawy przywództwa systemowego i myślenia systemowego w organizacji pracy (teoria).
- Doświadczysz efektu SPOCO® (mini warsztat, który da Ci pewność zrozumienia teorii).
- Zainspirujesz się studium przypadku (praktyka - 3 przykłady z procesów wdrożenia nowych pracowników w Wielkiej Brytanii).
- HR BP i managerom liniowym odpowiedzialnym za wspieranie procesów rekrutacyjnych, onboardingowych i wdrożenia nowych pracowników.
- Rekruterom, coachom, trenerom i konsultantom wspierających rekrutację i wdrożenie nowych pracowników.
- Dyrektorom HR odpowiedzialnym za sukces ludzi w organizacji
- Otwarcie spotkania.
- Wprowadzenie do przywództwa systemowego.
- Mini-warsztat (SPOCO® skan).
- Studium przypadku - 3 przykłady praktyczne z Wielkiej Brytanii.
- Podsumowanie spotkania.
- 243 zł netto (298,89 brutto).
- Spotkanie online (wirtualne) na platformie Zoom.
CZY SPOTKANIE BĘDZIE NAGRYWANE?
Do pracy offline przygotuj 3 kartki papieru i długopis / pisak.
GOSPODYNI SPOTKANIA HR-OWE ŚNIADANIE

Praktyk biznesowy z wieloletnim doświadczeniem w obszarze HR. Pasjonatka w projektowaniu programów rozwojowo-szkoleniowych dla kadry managerskiej oraz szkoleń miękkich dla pracowników. Wspiera działy HR w organizowaniu szkoleń oraz eventów. Pro-aktywnie szuka rozwiązań i ma dużo pozytywnej energii do działania. Chętnie dzieli się wiedzą i tworzy przestrzeń do wymiany doświadczeń.

Tomasz Dzida - coach, trener, audytor, lider i przedsiębiorca.społeczny.
Posiada 20 lat doświadczenia zawodowego w sektorze finansowym, w tym 15 lat w kierowaniu zespołami stałymi i projektowymi. Od 2008 roku pracuje w Wielkiej Brytanii. Zrealizował projekty na każdym kontynencie. Od 2010 zajmuje się rozwojem umiejętności przywódczych i zespołów, za co został wyróżniony na międzynarodowej konferencji w Londynie. Rozwija koncepcję Paradygmatu Etycznej Równowagi Systemowej, Dobrej Organizacji 2030 i metodykę SPOCO®. Pokazuje właścicielom firm, liderom i zespołom obraz obiegu zasobów i energii w organizacji, co umożliwia im podjęcie trafnych decyzji nawet w sytuacji dużej niepewności i zmienności. Uczy sprawczości i sprawności z zachowaniem odpowiedzialnej kultury pracy. Podpowiada, jak zrealizować strategie wydajniej i w komforcie. Szyje programy interwencji dla transformacji, sukcesji lub kryzysu.
Organizator: SEEK THE DEAL oraz EI Polska (przedsiębiorstwo społeczne z korzeniami w Wielkiej Brytanii).
O SPOCO®:
Sukces jest efektem inwestycji w Ludzi, Organizację, Społeczność i Ofertę.
Zintegrowaliśmy dobre praktyki prowadzenia działalności gospodarczej - zrównoważoną kartę wyników, zwinne metody zarządzania projektami, ekonomię behawioralną, myślenie systemowe i gospodarkę opartą o zasoby. Rozwijamy metodykę w kierunku standardu jak w oparciu o potrzeby człowieka wzmacniać odporność i bezpieczeństwo funkcjonowania organizacji i ekosystemów społeczno-gospodarczych.
Success is the outcome of investing in People, Organization, Community and Offer.
Zachęcamy do obejrzenia animacji wprowadzającej do metodyki: link do YouTube
Uwaga: organizatorzy mają prawo odwołać lub przesunąć spotkanie w przypadku małego zainteresowania proponowanym terminem.