To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

Prelegenci


Nina Kowalewska-Motlik, Prezes Zarządu, New Communicatons

Prezes New Communications, firmy którą założyła w 1995  roku i która jest wyłącznym  przedstawicielem biznesowym grupy Financial Times, grupy The Economist, G+J, NIKKEI  i telewizji CNN. New Communications jest także partnerem organizacji Superbrands w Polsce. To firma doradztwa strategicznego, marketingowego i PR.

Nina Kowalewska -Motlik jest absolwentką japonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę zawodową rozpoczęła w 1981 r. jako dziennikarka w Polskim Radio. W 1991 roku założyła i wypromowała wydawnictwo Harlequin Book. W 1992 stworzyła agencję Communication Unlimited - agencję reklamową o czysto polskim kapitale. W 2000 roku objęła stanowisko dyrektora generalnego i prezesa Young & Rubicam Poland.

Nina Kowalewska - Motlik jest ekspertką od brandingu i marketingu narodowego. Członkini Rady Programowej Kongresu Kobiet.

Prywatnie mama dwóch córek i żona.

joanna-h-k

Joanna Hirsz-Kropińska, Założyciel, GoodCustomerExperience.pl

Doradca biznesowy w zakresie zarządzania, marketingu i Customer Experience Management. Prawnik. Certyfikowany Marketer (CIM). Doświadczony manager w obszarze zarządzania rozwojem produktów i rozwojem biznesu w obszarze nowych technologii; formułowania i realizacji strategii firmy; marketingu strategicznego i badań rynku; zarządzania P&L firmy i produktów; budowania pozytywnych doświadczeń klientów z firmą; innowacyjności; mediów społecznościowych; SEO; obsługi klienta.

Odpowiedzialna za wiele strategicznych projektów związanych z optymalnym rozwojem firmy, wzrostem przychodów oraz zyskownością, jak również za profilowanie kierunku rozwoju oferty, w tym rozwój serwisów internetowych LexPolonica.pl, Lexis.pl.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowej korporacji, w ciągu ostatnich lat jako Dyrektor Marketingu & Business Development oraz Członek Zarządu LexisNexis Polska. Założyciel Customer Experience Management Poland, doradztwa w zakresie zarządzania doświadczeniami klientów. Autorka bloga www.GoodCustomerExperience.pl

Absolwentka Dziennego Wydziału Prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz Studiów Podyplomowych: w Instytucie Wynalazczości i Ochrony Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej. Ukończyła również Professional Postgraduate study in Strategic Marketing w brytyjskim Chartered Institute of Marketing (akredytacja członkowska DipM ACIM) oraz Babson College w Bostonie (USA) - Babson Executive Education, Leading Customer-Centric Growth Program.

Dorota Mikołajczyk

dr Dorota Mikołajczyk, Dyrektor Zarządzający Akademii Wiedzy i Umiejętności

Doradca biznesu, grupowy i personalny trener biznesu.

Obszary specjalizacji: nowoczesne systemy zarządzania, optymalizacja kosztów w organizacji i zachodzących w niej procesach, dobre praktyki biznesowe oparte o standardy międzynarodowe, przywództwo, komunikacja w organizacji, negocjacje, sprzedaż, zarządzanie - organizacją, sobą, zespołem, zmianą, projektem.
Autorka wielu opracowań zawodowych i publikacji naukowych. Współautorka książki z dziedziny nauk o zarządzaniu.

Doświadczenie zawodowe: od roku 2009 przedsiębiorca, ponad 20-letnie, menedżerskie doświadczenie zawodowe w międzynarodowych korporacjach (Bosch Siemens, Grupa METRO) oraz polskich firmach (MERATEH S.A., Śnieżka S.A.; GDD).

Wykształcenie/Absolwentka:
•    Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego (studia magisterskie).;
•    Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (studia podyplomowe).;
•    Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (studia doktoranckie).;
•    Wydziału Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (doktor nauk ekonomicznych w dziedzinie nauk o zarządzaniu - specjalizacja: zarządzanie organizacjami).

Wolne chwile: spędza z Rodziną - mężem Wiktorem Seniorem i 9-letnim synem Wiktorem Juniorem oraz przyjaciółmi. Dużo podróżuje, czyta, pisze, słucha dobrej muzyki.

Maciej Ossowski_Implix

Maciej Ossowski, Dyrektor działu edukacji oraz rozwoju rynku CEE, Implix

Maciej Ossowski - Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych na kierunku Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Obecnie pełni funkcję Dyrektora działu Edukacji oraz rozwoju rynku w regionie CEE w firmie Implix (http://www.implix.com), dostawcy GetResponse (http://www.getresponse.pl), wiodącej platformy do email marketingu obecnej na międzynarodowym rynku od ponad 12 lat.

Redaktor naczelny EmailMarketing.pl oraz publicysta wiodących blogów email marketingowych, tj. Deliverability.com czy EmailExpert.org. Aktywny działacz w polskich i międzynarodowych organizacjach branżowych: MAAWG (http://www.maawg.org), EEC (http://www.emailexperience.org/), ESPC (http://www.espcoalition.org/) czy IAB Polska (grupa robocza Email Marketing).

W GetResponse odpowiedzialny jest za współpracę z kluczowymi klientami na rynku polskim jak i amerykańskim, reprezentowanie firmy na eventach branżowych również w roli prelegenta oraz monitorowanie dostarczalności emaili.

justyna

Justyna Piesiewicz, Prezes Zarządu, Założycielka, IABC/Poland

Justyna Piesiewicz, trener, niezależny doradca i praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie komunikacji w biznesie. Obecnie Prezes Zarządu IABC/Poland, a także Wydawca magazynu Communicaton World® Polska (CWP) Była. Dyrektor Marketingu i PR jednej z wiodących firm doradztwa podatkowego i europejskiego - Accreo Taxand.

Jej doświadczenie związane jest także z branżą nowoczesnych technologii, które zdobyła w IDC, gdzie jako PR & Conference Manager Poland and Balic States, była odpowiedzialna za kontakty z mediami w Polsce i w krajach nadbałtyckich oraz za organizowanie konferencji i wydarzeń.

Swoje doświadczenie zawodowe zdobyła także pracując między innymi w Nestlè Holding, Lucent Technologies, Hyatt International, Prime Property. Justyna ukończyła Akademię L. Koźmińskiego w Warszawie na kierunku zarządzanie arketingiem oraz Komunikację Społeczną i Public Relations w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania.

Obecnie jest doktorantką na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Jest autorką artykułów m.in. do Communications World, CFO, Twój Biznes, Rzeczpospolita a także współautorką książki: “Problemy zarządzania współczesną firmą" pod redakcją Prof. Barbary Iwankiewicz-Rak. Prowadzi także bloga dedykowanego komunikacji w biznesie: www.justynapiesiewicz.pl, który odwiedziło już ponad 6,000 osób.

Justyna była także prelegentem podczas GE Woman’s Network Event 2013, IABC/Poland Business Communication Forum 2013, Europe Middle East Leadership Institute 2011, VII Kongresu PR w Rzeszowie oraz konferencji Netvision.
Justyna jest członkiem International Association of Business Communicators (IABC) oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR).

W 2011 r. znalazła się na liście 50 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce, która została opracowana przez redakcję tygodnika Gazeta Finansowa.

Katarzyna_Kandefer-Winter małe

dr Katarzyna Kandefer-Winter, Współzałożycielka, GetFound

Katarzyna Kandefer-Winter, doktor nauk ekonomicznych w zakresie dyscypliny nauki o zarządzaniu w SGH, łączy doświadczenie i umiejętności z zakresu marketingu strategicznego z zarządzaniem projektami, co zapewnia skuteczną realizację kampanii marketingowych. Z marketingiem związana już od ponad 8 lat, pracując dla branży konsultingowej, FMCG oraz internetowej.

Do jej głównych obszarów specjalizacji należą: budowa strategii marketingowych w internecie i jej wdrażanie oraz strategie generowania ruchu, w tym inbound i content marketing. Certyfikowana przez PMI, a także HubSpot, lidera inbound marketingu na świecie.

Tomasz_Winter małe

Tomasz Winter, Współzałożyciel, GetFound

Tomasz Winter, absolwent studiów magisterskich w SGH na kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne ze specjalizacją Informatyka Gospodarcza, pasjonat marketingu internetowego, growth hackingu i sposobów zwiększania konwersji.

Do jego głównych obszarów specjalizacji należą: analiza, optymalizacja i automatyzacja działań marketingowych w celu osiągnięcia najwyższych zwrotów z inwestycji. Certyfikowany przez Google, a także HubSpot, lidera inbound marketingu na świecie.

Anna Szubert

Anna Szubert, Prezes Zarządu, Consellier

Anna Szubert jest  Strategiem Personal Branding’u. Zafascynowana korzyściami i wartościami jakie niesie budowanie własnej marki w życiu, zarówno osobistym jak i profesjonalnym, podjęła wyzwanie i z sukcesem zakończyła certyfikację w USA.

Łącząc kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z ludźmi, będąc aktywnym doradcą z zakresu HR oraz wykładowcą akademickim posiada wysoko cenione umiejętności wspierania Klientów w ich dążeniu do osiągnięcia sukcesu.

Prowadzi szkolenia z zakresu budowania marki osobistej dla klientów indywidualnych, małych i średnich firm, dla których wizerunek ich właściciela jest podstawowym elementem rozwoju zarówno osobistego jak i firmy.

Duże sukcesy odnosi w pracy indywidualnej z klientami poszukującymi wsparcia w rozwoju kariery. Wyznacza z klientami cele i czas ich realizacji począwszy od znalezienia lepszej pracy po długofalową współpracę planowania drogi zawodowej. Pracuje z doświadczonymi menedżerami jak i osobami na początku drogi zawodowej. Prawdziwym wyróżnieniem była akceptacja indywidualnego planu personal brandingu przez m.in. profesora psychologii, dyrektora HR w międzynarodowej spółce czy kilkunastu właścicieli firm.

Występuje jako prelegentka na konferencjach, pisze artykuły do gazet kobiecych i biznesowych.

Jest doradcą- praktykiem, współudziałowcem kilku spółek, aktywnie wdraża i sprawdza w realnym życiu własne rozwiązania.

Wraz z Witoldem Moszyńskim prowadzi ogólnopolskie badania dotyczące przedsiębiorczości - Polski Przedsiębiorca http://badanie.polskiprzedsiebiorca.pl/


Grzegorz Turniak 2

Grzegorz Turniak, Założyciel, Executive Director, BNI Polska

Grzegorz Turniak niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą. W lutym 2006 roku założył i do grudnia 2012 był prezesem firmy BNI Polska.  Założył i prowadził z partnerami The Top Careers Club. Poprzednio w swojej karierze pełnił m.in. funkcje Prezesa jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager - SAP Polska, Managing Director - Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania.

Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio), nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College), oraz certyfikowany coach ICC ( International Coaching Community). W latach 2002-204 Członek Zarządu PSZK, założyciel i Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Grzegorz jest współautorem książek: z Jackiem Santorskim “Alchemia Kariery", z Romanem Wendtem “Profesjonalny networking czyli kontakty które procentują" i z Witoldem Antosiewiczem “Praktyczny poradnik networkingu"

Jerzy Zientkowski

Jerzy Zientkowski, Założyciel,Speakerslair oraz Trener, Spectacular Speaking

Mówca inspiracyjny, coach, mentor i trener. Z blisko 20letnim doświadczeniem, jest jednym z niewielu mówców-informatyków, którzy potrafią jednocześnie być skuteczni - i zrozumiali.

Nastawiony na skuteczność, jasność i unikalność przekazu dąży do kontaktu z widownią jako jednego z najważniejszych narzędzi mówcy publicznych. Prowadzi kilkanaście szkoleń, wykładów i prezentacji rocznie, dodatkowo coachując wybranych klientów wyższego szczebla zarządzania lub pomagając w przygotowaniu prezentacji w sytuacjach “podbramkowych".

Z ponad 17-letnim doświadczeniem w IT, na styku biznesu, sprzedaży i obsługi klienta wypracował unikatowy zestaw narzędzi komunikacyjnych, pozwalający na współpracę z róznymi branżami, różnymi potrzebami klientów, w wielonarodowych środowiskach.

Praktykując to, co głosi, w 2012/2013 mówił do ponad 2000 osób i przemawiał podczas tak różnych eventów jak Spectacular Speaking, Toastmasters Leaderhip Institute i Toastmasters District Conference w Bonn/Cologne, VI Kongres Business Intelligence, V Forum Dyrektorów Działów Prawnych, Festiwal Inspiracji w Warszawie, Edutainment w Krakowie, Katowicach, Łodzi i Poznaniu, GEM CEE i CFO Forum w Pradze, Wyzwania IT, Kariera IT, Akademia Mentoringu UAM Poznań, Techworld, Contman Forum i Forum Wsparcia IT.

Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce od 2011 roku. Wiceprezes stowarzyszenia, odpowiedzialny za członkostwo, strategię działań i partnerów, organizację konferencji i eventów szkoleniowych. Organizator konferencji Festiwal Inspiracji w 2012 roku w Warszawie i Spectacular Speaking w Poznaniu.

W latach 2006-2012 manager działu IT w Raben Polska, ponad sześć lat dbał o ciągłość operacji informatycznych dla blisko 2000 komputerów, 1200 terminali RF i kilkunastu tysięcy przesyłek dziennie w 30 lokalizacjach i trzech spółkach Raben Group na terenie Polski. Kierował i zarządzał pracą blisko 30 specjalistów IT, odpowiedzialnych za stanowiska pracy, sieci lokalne, telekomunikację, systemy CCTV i sieci bezprzewodowe, systemy bezpieczeństwa, aplikacje niekrytyczne, integracje systemów informatycznych z Klientami. Wcześniej przez blisko dwa lata pracy w Comarch S.A., od 2004 do 2005 zarządzał zespołem programistów i wdrożeniowców na Ukrainie i w Iranie, w telekomunikacji, systemach bilingowych, Revenue Assurance i Fraud/Fault Detection. Od 1998 pracował pisząc oprogramowanie do systemów telewizji przemysłowej w firmie Delta Poznań.