IMPACT DAY #CONTENTMARKETING "FEEL THE CHEMISTRY"
15 Marca 2017, 09:30-16:30 (środa)
Media tworzą treści. Marketerzy produkują content. Każdy z nas indywidualnie bloguje, twittuje, snapuje, szeruje czy instagramuje. Choć już teraz jesteśmy otoczeni contentem z każdej strony, chcemy nadal być dostarczycielem unikalnych i angażujących treści.
Jak zatem w obliczu tak przeciwstawnych zjawisk jak ad block i content blindness wytworzyć chemię, czyli efektywną komunikację ze swoimi widzami, followersami czy czytelnikami?
W ramach 5. edycji konferencji Impact Day do laboratorium content marketingowych związków chemicznych zabiorą Cię eksperci m.in. z Performics Berlin, Mercedesa, Red Bulla, L'Oréal, Onetu, Havas Media czy Native Advertising Institute.
15 marca na PGE Narodowym poznasz nowe segmentacje konsumentów treści, usłyszysz o trendach w native advertising, zweryfikujesz wiedzę dotyczącą strategii dystrybucji treści, posłuchasz inspirujących case studies czy rozwiążesz problem wyznaczania ROI w content marketingu.
Zarejestruj się już dziś! Bądź częścią najważniejszej tej wiosny konferencji nt. content marketingu w regionie CEE. Bilety w cenie 499 zł netto - tylko do 8 marca!
15 marca - PGE Narodowy
A dla wszystkich zainteresowanych - krótki online'owy samouczek o content marketingu przez pryzmat naszej konferencji: Impact Day #contentmarketing "Feel the chemistry". Więcej: www.impactday.pl
__________
Media create content. Marketers produce content. Each and every one of us writes blogs, twitts, snaps, shares, or posts on Instragram. Although we are surrounded by content, we still aim to deliver unique and engaging productions.
Having in mind such opposite phenomena as ad blocks or content blindness, how can we create the chemistry - meaning effective communication with audience, followers or readers?
Within the 5th Impact Day conference, you will dive in the laboratory of content marketing chemistry with the experts from Performics Berlin, Mercedes, Red Bull, L'Oréal, Onet, Havas Media or Native Advertising Institute.
On March 15th, in PGE Narodowy you will find out about new content consumer segmentation, you will hear about trends in native advertising, you will check your knowledge about content distribution strategies, listen to inspiring case studies or solve the problem of ROI in content marketing.
Register now! Become part of the most important conference on content marketing of this Spring in CEE. Ticket's price is 499 PLN net - only till March 8th!
March 15th - PGE Narodowy
For all who seek extra knowledge - online handbook on content marketing seen from the perspective of our conference: "Feel the chemistry". More: www.impactday.pl
Miejsce
Al. Poniatowskiego 1, Warszawa