To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bilet na wydarzenie online
już niedostępne -
  Bilet na wydarzenie offline (w salonie Balamonte - Warszawa)
już niedostępne -

Inaczej niż zwykle o biznesie - "Psychologia wizerunku, w ujęciu analizy kontekstowej"

O czym informujesz swoim wyglądem, mową ciała I sposobem mówienia.


Jeśli chcesz podnieść kwalifikacje w zakresie Lepszego rozumienia swoich współpracowników, partnerów biznesowych bądź osób Ci bliskich, to dzięki spotkaniu z nami nam będziesz miał/a taką możliwość.


To czego doświadczysz na spotkaniu online pozwoli Ci:

1. Zobaczyć I Usłyszeć więcej

2. Zrozumieć znacznie więcej

3. Będziesz wyraźniej czuć potrzeby swoich klientów, współpracowników, partnerów biznesowych i życiowych.

4. Zrozumiesz zagrożenia i zapobiegniesz problemom, a codzienne wyzwania staną się łatwiejsze i szybsze do rozwiązania..


Analiza wyglądu I wypowiedzi to unikalne i wyjątkowo skuteczne techniki stosowane w komunikacji interpersonalnej, sprzedaży i negocjacjach biznesowych.


Czy zastanawiasz się :

Jak wychwycić sensy i znaczenia wypowiadane "między wierszami"?

Jak rozpoznać, kto jest sprzedawcą, a kto kupującym czy negocjatorem?


Rozmowa w naszym życiu odgrywa ważną rolę, czasem słyszymy jedno, a często chodzi o coś zupełnie innego.


Wolność wyboru naszego ubioru jest pozorna.


Nie zdajemy sobie sprawy, że w zwyczajnej bluzce, spodniach, paskach, guzikach przekazujemy innym informacje o sobie w sposób niezamierzony.

Kiedy poznajemy psychologie ubioru zupełnie inaczej zaczynamy widzieć, rozumieć siebie i innych ludzi.



Jeśli interesuje Cię taka tematyka i chcesz poznać wielopoziomowość wypowiedzi ,odkryć bogactwo znaczeń wypowiadanych na co dzień słów, bądź tego co I dlaczego w danym dniu ubieramy, zrozumieć słowa KLUCZE, oraz zacząć rozpoznawać sygnały I symbole z naszego otoczenia, zacząć słyszeć i rozumieć więcej

Zapraszamy Cię na spotkanie z nami.





dr DARIUSZ TARCZYŃSKI

Założyciel i dyrektor Instytutu Nieinwazyjnej Analizy Osobowości. Twórca oryginalnych metod analizy osobowości na podstawie interpretacji wyglądu i wypowiedzi. Autor książek: "Jak odczytać człowieka z wyglądu", "Zrozumieć człowieka z wyglądu",

"Psychografologia", "Słowa klucze" oraz wielu artykułów poświęconych komunikacji interpersonalnej i technikom nieinwazyjnej analizy osobowości oraz psychologii biznesu.

Ekspert w dziedzinie mowy ciała, komunikacji i autoprezentacji, wielokrotnie zapraszany do programów TVP 1, TVP 2, TV Polsat Biznes. Pomysłodawca, realizator i prowadzący cykl programów "BUSINESS MENU - BIZNESMENI" emitowanych w TV Polsat Biznes.

Od 2004 roku współpracuje z uczelniami wyższymi prowadząc wykłady i warsztaty z zakresu komunikacji, psychologii biznesu i zarządzania (Podyplomowe Studium Negocjacji przy UMSC w Lublinie (2004- 2006), Wyższa Szkoła Psychologii i Zarządzania w Łodzi (2006-2008), Podyplomowe Studium Doradztwa Personalnego przy SOP w Łodzi (2006- 2008), Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi (2006- 2010), Wyższa Szkoła Bankowości w Poznaniu (2008-2010), Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, Studia Podyplomowe NLP i Coachingu w Łodzi i w Krakowie (2013))

Wykładowca etatowy w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi (2015 - nadal)

Psycholog biznesu, trener, coach. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń wzmacniających kompetencje kadry kierowniczej i zarządzającej (np.. "Zarządzanie i kierowanie zespołem", "Budowanie efektywnego zespołu" "Pozafinansowe motywowanie" , "Zarządzanie przez cele i delegowanie", "Trening osiągania celów", "Zarządzanie zmianą", "Zarządzanie sytuacją kryzysową" oraz warsztaty wprowadzające do optymalizacji procesu LEAN , Kaizen.).

Szkoli zespoły sprzedażowe ("Techniki sprzedaży", "Skuteczne negocjacje", "Rozmowa handlowa i techniki wpływu"). Prowadzi warsztaty z zakresu komunikacji, autoprezentacji , wystąpień publicznych . Negocjator, doradca w kreowaniu wizerunku polityków, przedsiębiorców.

Prowadził szkolenia m in. dla: AXA , Bakalland S.A., Dell Sp. z o.o., Emmerson Direct Communication, Euler Hermes Polska, Good Food Products sp. z o.o., Kolporter S.A., Kongsberg Automotive, Kuratorium Oświaty w Kielcach Leroy Merlin Polska sp. z o.o., Ministerstwo Środowiska, Grupa Paradyż, PARP, Polfa S.A., PGE Energia Odnawialna S.A. Oddział w Solinie, Philips, Polskie Linie Lotnicze LOT, PZU, Słuchmed, Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Gdańsk, Urząd Miasta Łodzi, Volkswagen Polska, Volvo.

Instytut Nieinwazyjnej Analizy Osobowości



Katarzyna Niemiec

Międzynarodowy Trener biznesu, doświadczony manager i leader, kobieta biznesu.Twórca metody ośmiu kroków- EST w sprzedaży.Współtwórca Instytutu NAO Wielkiej Brytanii. Absolwentka Wydziału Ekonomii i Zarządzania Akademii Polonijnej w Częstochowie. Absolwentka Oxford University na wydziale biznesowym Executive Leadership.

Katarzyna Specjalizuje się w: różnicach kulturowych, sprzedaży, przywództwie I negocjacjach jak również w konsultacjach biznesowych.

Szczególną umiejętnością Kasi jest skuteczne rozwiązywanie problemów dostosowanych do specyfiki I możliwości organizacji maksymalizujące zyski I poprawiające jakość współpracy międzyludzkiej. Od 10 lat wspiera swoich klientów w budowaniu zespołów zarządzających I sprzedażowych. Współautorka 4 książek.

Prowadzi: szkolenia biznesowe w języku polskim i angielskim, szkolenia z rozwoju osobistego, webinary oraz cykl live'ów Talks with Experts.

W jej szkoleniach wzięło udział około 5000 osób. Motywuje, wspiera I rozwija swoich klientów w ich rozwoju umiejętności biznesowych.


Serdecznie zapraszamy!

Zobacz również:

konferencje