Listopadowe spotkanie edukacyjne ISC2 Poland Chapter| 7.11.2024 | NTT Data lub Online
7 Listopada 2024, 17:30-21:00 (Czwartek)

Zapraszamy na listopadowe spotkanie Grupy ISC2 Poland Chapter, które odbędzie się w dniu 7.11.2024 w godz. 17:30-21:00 w firmie NTT Data. Jeśli nie możesz uczestniczyć osobiście, to dołącz online.
AGENDA WYDARZENIA:
17:30 - 17:45 Welcome Coffee
17:45 - 19:30 Paweł Piekutowski, Paweł Sikorski, Łukasz Bogucki: "Dyskusja o regulacji DORA"
19:30 - 20:00 Networking
20:00 - 20:45 Jakub Strykowski: "Reinforcement Learning can play D00M and will hack your network"
Paweł Piekutowski: "Kierownik Departamentu Cyberbezpieczeństwa, Urząd Komisji Nadzoru Finansowego"
Ekspert ds. cyberbezpieczeństwa posiadający ponad 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu bezpieczeństwem IT. Kierownik pierwszego w Polsce, utworzonego w strukturze Urzędu KNF sektorowego zespołu CSIRT KNF dedykowanego sektorowi finansowemu. Uzyskał szereg certyfikatów branżowych takich jak OSCP, OSWP, CEH. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe związane z realizacji audytów bezpieczeństwa i testów penetracyjnych w sektorze finansowym oraz zarządzaniem bezpieczeństwem IT w organizacji.

Paweł Sikorski:Dyrektor Departamentu Technicznego w NTT DATA, odpowiedzialny za dostarczanie usług profesjonalnych na rynku polskim oraz w ramach Grupy NTT DATA, w tym kompetencje techniczne, zarządzanie projektami oraz świadczenie usług utrzymaniowych i zarządzanych. Wraz ze swoim zespołem realizuje projekty z obszarów: Networking, Cybersecurity, Data Center & Cloud, Unified Communication oraz Customer Experience.
Łukasz Bogucki: Ekspert ds. infrastruktury cyfrowej, odpowiada w NTT za zespół architektów zajmujących się rozwiązaniami sieciowymi, bezpieczeństwem oraz data center. Może pochwalić się ponad 10-letnim stażem pracy w organizacji. Zaczynał jako inżynier wsparcia sprzedaży, współpracując z wieloma klientami w zakresie rozwiązań tzw. infrastruktury cyfrowej. Stawia na praktyczny aspekt realizacji projektów, szczególnie pod kątem spełnienia wymagań biznesowych klienta oraz bardzo dobrej adaptacji rozwiązań technicznych. Zależy mu na długookresowej relacji i współpracy z klientami, w ramach której razem podejmujemy wyzwania i szukamy ich rozwiązań.