
WEBINAR: Jak pisać, by naturalnie sprzedawać i budować relacje?
Sprzedaż biletów na uczestnictwo na żywo zakończyła się 24 września o 16:00.
Jeśli chcesz zakupić nagranie (29 zł brutto), napisz na adres [email protected]
CO TO?
Webinar w formie 1,5-godzinnego wykładu online z indywidualnymi ćwiczeniami, gdzie poznasz najważniejsze techniki pisania skutecznych postów, ogłoszeń i opisów.
CZEMU TEN WEBINAR NIE JEST ZA DARMO?
Webinar jest odpłatny, bo zaprojektowany został z intencją edukacyjną i jest nastawiony na rozwój uczestników, a nie zrobienie osobistej reklamy. Dostępne jest tylko 100 miejsc na całą Polskę i życzymy sobie obecności osób, które planują przybyć i zaangażować sięw nauczenie tych technik.
CO ZYSKUJESZ?
Po tym webinarze:
- Obniżysz sobie opór i skrócisz odwlekanie w zabieraniu się za pisanie, bo dostaniesz gotowe szablony i wiedzę jak się nimi sprawnie posługiwać.
- Pisanie postów, opisów i innych tekstów stanie się dla Ciebie proste, bo poznasz 10 podstawowych technik copywritingu (czyli pisania sprzedażowego).
- Podniesiesz swoją skuteczność w przekonywaniu innych do swoich idei, podniesiesz sprzedaż i/lub będziesz budować głębsze relacje z odbiorcami.
- Zobaczysz najważniejszą różnicę komunikacji pisemnej i werbalnej i będziesz wiedzieć jak sobie z nią poradzić.
- Dostaniesz konkretne narzędzia do weryfikacji swoich tekstów.
PARTNEREM WYDARZENIA JEST EI POLSKA
JAKI JEST PROGRAM?
W programie poruszone zostaną następujące treści:
- 10 zasad copywritingu.
- Fundamenty pisania i różnice między mówieniem i pisaniem (nie takie oczywiste jak się wydają :)).
- Zasada wachlarza i drabina abstrakcji Hayakawy.
- Aksjomat umysłu i sposoby na jego wykorzystanie.
- Waga wartości, etyki i intencji.
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
Wystarczy zakupić bilet na Evenea, a na podany adres e-mail prześlemy odpowiednio wcześniej: 1) nazwę platformy (ZOOM)i instrukcję jak na nią wejść, 2) dokładny link do webinaru. Kupując bilet, upewnij się, że dochodzą do Ciebie maile od Evenea - w przeciwnym razie nie dostaniesz informacji o webinarze. :(
ILE KOSZTUJE UDZIAŁ?
Uczestnictwo kosztuje 29 zł brutto.
CZY WEBINAR BĘDZIE DOSTĘPNY PÓŹNIEJ?
EDIT: Dodany został bilet na otrzymanie nagrania dla osób, którym nie pasuje termin. Bycie live ma swój urok, więc jeśli możesz - przybądź. :)
KTO PROWADZI?
Arkadiusz Naruk, Gdańska Akademia Umiejętności Menedżerskich
- Uczy wszystkich komunikacji relacyjnej: od 13-letnich dzieci, przez pracowników firm i instytucji aż po organizacje typu NATO.
- Posiada certyfikat trenerski II stopnia Certified International Professional Trainer ® wg standardu American Certification Institute oraz certyfikat międzynarodowej organizacji Advanced Communicator Gold.
- Zdobywca licznych nagród, medali i wyróżnień (ostatnio: złoty medal na szczeblu rejonowym mistrzostw Polski i awans do półfinału - kwiecień 2020).
- Od 2013 zebrał doświadczenia w takich rolach jak: mówca konferencyjny, online i video, wykładowca, konferansjer, konsultant TEDx, trener wystąpień, podcaster i mentor. Komunikacja to jego wielka pasja i zainteresowanie, które stale rozwija.
- Od 2015 rozwija się w marketingu, komunikacji i promocji internetowej. Pracował, tworząc strategię komunikacji międzynarodowej dla jednej z publicznych uczelni oraz obecnie jako manager marketingu w Gdańskiej Akademii Umiejętności Menedżerskich.
Miejsce
ONLINE