To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet na webinar
już niedostępne 300,00 zł -

Jak promować instytucję kultury przy niskim budżecie?

Kurs online z marketingu dla sektora kultury: 
  • 240 min kursu online i live, czyli 4 godziny praktycznego kursu online na żywo z możliwością zadawania pytań i wykorzystaniem aplikacji ułatwiających uczenie się.
  • Sprawdzona wiedza.  Uczymy tylko tego, co sami wypróbowaliśmy i co sprawdza się w naszej pracy. To lata prób, błędów, doczytywania i testowania rozwiązań.
  • Rozwiązania dla kultury. Rozwiązania gotowe do wprowadzenia w Waszych instytucjach i uwzględniające specyfikę sektora kultury.

Podczas kursu omówimy podstawy, którymi można się kierować, gdy budżet na promocję nie jest duży, a nasze wydarzenia się nieuchronnie zbliżają. Kurs pomoże Ci skupić się na najważniejszych działaniach, wyeliminować lub ograniczyć te zbędne i w najlepszy możliwy sposób wykorzystać ograniczone środki na promocję. Skupia się na sektorze kultury, a wykorzystać zgromadzoną w nim wiedzę mogą zarówno osoby pracujące w instytucjach kultury i edukacji, jak również działające w fundacjach czy stowarzyszeniach.

Kurs odbędzie się w godzinach 10:00 - 14:00 w dniu 15 września 2022 za pośrednictwem platformy ZOOM.
Program kursu obejmuje następujące zagadnienia:

  • Jak wypromować pojedyncze wydarzenie, gdy nie mamy dużego budżetu?
  • Jakim językiem opowiadać o swoim wydarzeniu?
  • Jak połączyć ze sobą promocję kilku wydarzeń, gdy zaczyna brakować czasu?
  • Jak uczyć się z wydarzenia na wydarzenie i poprawiać wyniki?
  • Jak regularnie pracować ze swoją publicznością?
  • Jak zacząć zmiany?


Spotkania będą odbywały się na platformie ZOOM.


Prowadzący:

Grzegorz Jędrek, autor bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl 

Na swoim koncie ma m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka "Brama Grodzka - Teatr NN", współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie marek lokalnych.

Prowadzi warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkolił m. in. na zlecenie NCK, IKM, ŁDK, PIK.


Zobacz również:

szkolenia Kultura Media Social Media Webinar