To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet Early Birds
już niedostępne 725,70 zł -
  Bilet Normalny
Wyprzedane 971,70 zł Wyprzedane

Nie masz czasu na MBA, ale chcesz pogłębić i uporządkować wiedzę o strategii, żeby tworzyć silne marki? 

Chcesz nauczyć się budować marki, które ludzie kochają, a nie tylko lubią?

Zapraszam na szkolenie stworzone i prowadzone przez stratega odpowiedzialnego za strategie najważniejszych marek polskich i globalnych.

Czym jest marka i jak się ją tworzy?

Od czego zaczyna się budowanie silnej marki - od insight'u, od misji, czy od tego, co unikalne w ofercie?

Na jakie pytania trzeba znać odpowiedź, gdy buduje się markę?

Co należy wiedzieć o grupie docelowej?

Jak opowiedzieć o tym, po co moja marka pojawiła się na świecie, gdy nie mam innych celów niż wzrost sprzedaży?

Co to jest strategia marki i jak to się ma do pozycjonowania?

Czym różni się strategia marki od strategii marketingowej i strategii komunikacji?

Jak odróżnić tożsamość marki od wizerunku i pozycjonowania?

Te pozornie proste pytania budzą więcej wątpliwości niż odpowiedzi nawet u osób z 20-letnim doświadczeniem w komunikacji. A są to przecież podstawy w strategii, bo strategia to nic innego jak umiejętne odpowiadanie na dobrze zadane pytania.
Nauczysz się odpowiadać na wszystkie powyższe i wiele innych, kluczowych dla sukcesu marki pytań. I bardzo ważne - Twoja wiedza o marce będzie spójna, klarowna i uporządkowana. Szkolenie połączone jest z warsztatem, przećwiczysz więc cały proces strategiczny i poznasz cenne techniki warsztatu strategicznego.


Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla osób, które:

- zajmują się marketingiem

- zarządzają firmą lub marką

- tworzą komunikację marki lub prezentacje ofertowe

- chcą zbudować swoją markę osobistą

- zajmują się pracą kreatywną.


Agenda szkolenia:

- MARKA: czym jest i jak się ją tworzy? "Marka jest tym, co myślą o niej ludzie, a nie tym, co ty o niej mówisz". Od nazwy i logotypu, przez doświadczenie we wszystkich punktach styku, aż po emocje klientów - proces budowania marki jest w gruncie rzeczy bardzo prosty, jeśli wiesz, jak to robić

- STRATEGIA MARKI: czym różni się od strategii marketingowej i strategii komunikacji? Co trzeba wiedzieć, żeby je budować? Definicje, narzędzia i przykłady

- KLUCZOWE PYTANIA: od jakich pytań zaczyna się dobra strategia? "Strategia polega na zadawaniu odpowiednich pytań w odpowiedniej kolejności" - budowanie marki w praktyce na najważniejszych narzędziach strategicznych

- MODEL POZYCJONOWANIA MARKI: modele ułatwiają pracę nad marką, ale tylko wtedy, gdy umiesz z nich efektywnie korzystać. "Narzędzia są po to, aby ułatwiać nam pracę" - Budowa marki z wykorzystaniem mapy uniwersalnych potrzeb ludzkich i zasad storytellingu

- SPÓJNOŚĆ, A ZASKAKIWANIE ODBIORCÓW: synergia wizerunkowa, czyli jak budować markę efektywnie i efektownie? "Naucz się budować opowieść marki w spójny sposób, we wszystkich punktach styku"


Korzyści:

Kompleksowa wiedza na temat budowania marki i kluczowych pojęć marketingowych

Umiejętność budowania silnych marek

Znajomość najważniejszych narzędzi marketingowych

Umiejętność budowania skutecznej i spójnej komunikacji marki


Opinie o szkoleniu:

"To było jedno z najbardziej poukładanych i wartościowych szkoleń na jakim byłam" Marta Boryń, Managing Director POS MEDIA

"Marta, jesteś wielkim nieskończonym polem mądrości, wiedzy, doświadczenia i pozytywnej energii. Na końcu głowa dymi ledwo widać na oczy, ale chyba o to chodzi, gdy z tak doświadczonym mentorem zagłębia się tak precyzyjnie w konstrukcję budowy marki. Brawo!" Przemek Makowiecki, właściciel Bombilla

"Wiedza w pigułce, podana profesjonalnie i z pasją. Polecam! " Ewa Łęska, Kierownik Zespołu Komunikacji Marketingowej Hipp


O prowadzącej szkolenie:

Marta Jaskulska jest strategiem odpowiedzialnym za sukces licznych polskich i zagranicznych marek i właścicielką firmy konsultingowej Brand Logic. Pracuje w oparciu o autorski proces Brand Logic®, łącząc wiedzę z zakresu społecznej psychologii klinicznej z 20-letnim doświadczeniem w komunikacji marketingowej.

Specjalizuje się w doradztwie strategicznym i biznesowym, prowadzi szkolenia i warsztaty dla agencji reklamowych i dla działów marketingu.

"Praca ze mną jest wyjątkowa, bo u podstaw mojej metody leży głębokie zrozumienie człowieka, jego emocji i motywacji oraz upraszczanie tego, co niepotrzebnie skomplikowane. Podczas szkolenia udowodnię ci, że strategia może być prosta."

Jej najbardziej aktualne portfolio strategiczne to projekty dla: CCC ("Idę po więcej"), Prudential (Młody Bóg i odkładanie w czasie"), Vision Express ("Ekspert dbający o wzrok Polaków"), Inka ("Przyjemne z pożytecznym"), gazeta.pl ("Tylko to, co wartościowe"), Piątnica ("To z Piątnicy, to naturalne"), a także wiele innych strategii dla polskich i międzynarodowych marek. Pracowała w agencjach reklamowych (Young&Rubicam, Gruppa66 Ogilvy), a od 10 lat prowadzi firmę konsultingową, współpracując z agencjami reklamowymi i bezpośrednio z klientami. Wszechstronne doświadczenie w branży reklamowej i wykształcenie psychologiczne pozwalają jej budować sukces marek na dogłębnym rozumieniu zmieniającego się rynku oraz potrzeb i motywacji człowieka, które ten rynek napędzają. Więcej o prowadzącej można przeczytać tu: www.brandlogic.pl


Koszt szkolenia to 790 zł netto (+23% VAT).

W cenę wliczone są:

- materiały do pracy,

- obszerna prezentacja w formie pliku pdf, zawierająca kluczowe narzędzia strategiczne

- certyfikat imienny,

- kawa, herbata, napoje i przekąski, lunch

Szkolenie w formule jednodniowej (7,5 godz, w tym przerwa na lunch + przerwy kawowe).


TERMIN: 

15. marca 2019

Godziny: 9:30 - 17:00.

Maksymalna liczba uczestników: 12.

Miejsce: Warszawa, i-view Meetings, ul. Mazowiecka 9 (III piętro)



Zobacz również:

szkolenia Marka osobista Rozwój biznesu Strategia w biznesie Zarządzanie karierą wydarzenia Warszawa