MARKA I STRATEGIA. SZKOLENIE "JAK BUDOWAĆ MARKĘ KROK PO KROKU"
15 Marca 2019, 09:30-17:00 (Piątek)

Nie masz czasu na MBA, ale chcesz pogłębić i uporządkować wiedzę o strategii, żeby tworzyć silne marki?
Chcesz nauczyć się budować marki, które ludzie kochają, a nie tylko lubią?
Zapraszam na szkolenie stworzone i prowadzone przez stratega odpowiedzialnego za strategie najważniejszych marek polskich i globalnych.
Czym jest marka i jak się ją tworzy?
Od czego zaczyna się budowanie silnej marki - od insight'u, od misji, czy od tego, co unikalne w ofercie?
Na jakie pytania trzeba znać odpowiedź, gdy buduje się markę?
Co należy wiedzieć o grupie docelowej?
Jak opowiedzieć o tym, po co moja marka pojawiła się na świecie, gdy nie mam innych celów niż wzrost sprzedaży?
Co to jest strategia marki i jak to się ma do pozycjonowania?
Czym różni się strategia marki od strategii marketingowej i strategii komunikacji?
Jak odróżnić tożsamość marki od wizerunku i pozycjonowania?
Te pozornie proste pytania budzą więcej wątpliwości niż odpowiedzi nawet u osób z 20-letnim doświadczeniem w komunikacji. A są to przecież podstawy w strategii, bo strategia to nic innego jak umiejętne odpowiadanie na dobrze zadane pytania.
Nauczysz się odpowiadać na wszystkie powyższe i wiele innych, kluczowych dla sukcesu marki pytań. I bardzo ważne - Twoja wiedza o marce będzie spójna, klarowna i uporządkowana. Szkolenie połączone jest z warsztatem, przećwiczysz więc cały proces strategiczny i poznasz cenne techniki warsztatu strategicznego.
Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla osób, które:
- zajmują się marketingiem
- zarządzają firmą lub marką
- tworzą komunikację marki lub prezentacje ofertowe
- chcą zbudować swoją markę osobistą
- zajmują się pracą kreatywną.
Agenda szkolenia:
- MARKA: czym jest i jak się ją tworzy? "Marka jest tym, co myślą o niej ludzie, a nie tym, co ty o niej mówisz". Od nazwy i logotypu, przez doświadczenie we wszystkich punktach styku, aż po emocje klientów - proces budowania marki jest w gruncie rzeczy bardzo prosty, jeśli wiesz, jak to robić
- STRATEGIA MARKI: czym różni się od strategii marketingowej i strategii komunikacji? Co trzeba wiedzieć, żeby je budować? Definicje, narzędzia i przykłady
- KLUCZOWE PYTANIA: od jakich pytań zaczyna się dobra strategia? "Strategia polega na zadawaniu odpowiednich pytań w odpowiedniej kolejności" - budowanie marki w praktyce na najważniejszych narzędziach strategicznych
- MODEL POZYCJONOWANIA MARKI: modele ułatwiają pracę nad marką, ale tylko wtedy, gdy umiesz z nich efektywnie korzystać. "Narzędzia są po to, aby ułatwiać nam pracę" - Budowa marki z wykorzystaniem mapy uniwersalnych potrzeb ludzkich i zasad storytellingu
- SPÓJNOŚĆ, A ZASKAKIWANIE ODBIORCÓW: synergia wizerunkowa, czyli jak budować markę efektywnie i efektownie? "Naucz się budować opowieść marki w spójny sposób, we wszystkich punktach styku"
Korzyści:
Kompleksowa wiedza na temat budowania marki i kluczowych pojęć marketingowych
Umiejętność budowania silnych marek
Znajomość najważniejszych narzędzi marketingowych
Umiejętność budowania skutecznej i spójnej komunikacji marki
Opinie o szkoleniu:
"To było jedno z najbardziej poukładanych i wartościowych szkoleń na jakim byłam" Marta Boryń, Managing Director POS MEDIA
"Marta, jesteś wielkim nieskończonym polem mądrości, wiedzy, doświadczenia i pozytywnej energii. Na końcu głowa dymi ledwo widać na oczy, ale chyba o to chodzi, gdy z tak doświadczonym mentorem zagłębia się tak precyzyjnie w konstrukcję budowy marki. Brawo!" Przemek Makowiecki, właściciel Bombilla
"Wiedza w pigułce, podana profesjonalnie i z pasją. Polecam! " Ewa Łęska, Kierownik Zespołu Komunikacji Marketingowej Hipp
O prowadzącej szkolenie:
Marta Jaskulska jest strategiem odpowiedzialnym za sukces licznych polskich i zagranicznych marek i właścicielką firmy konsultingowej Brand Logic. Pracuje w oparciu o autorski proces Brand Logic®, łącząc wiedzę z zakresu społecznej psychologii klinicznej z 20-letnim doświadczeniem w komunikacji marketingowej.
Specjalizuje się w doradztwie strategicznym i biznesowym, prowadzi szkolenia i warsztaty dla agencji reklamowych i dla działów marketingu.
"Praca ze mną jest wyjątkowa, bo u podstaw mojej metody leży głębokie zrozumienie człowieka, jego emocji i motywacji oraz upraszczanie tego, co niepotrzebnie skomplikowane. Podczas szkolenia udowodnię ci, że strategia może być prosta."
Jej najbardziej aktualne portfolio strategiczne to projekty dla: CCC ("Idę po więcej"), Prudential (Młody Bóg i odkładanie w czasie"), Vision Express ("Ekspert dbający o wzrok Polaków"), Inka ("Przyjemne z pożytecznym"), gazeta.pl ("Tylko to, co wartościowe"), Piątnica ("To z Piątnicy, to naturalne"), a także wiele innych strategii dla polskich i międzynarodowych marek. Pracowała w agencjach reklamowych (Young&Rubicam, Gruppa66 Ogilvy), a od 10 lat prowadzi firmę konsultingową, współpracując z agencjami reklamowymi i bezpośrednio z klientami. Wszechstronne doświadczenie w branży reklamowej i wykształcenie psychologiczne pozwalają jej budować sukces marek na dogłębnym rozumieniu zmieniającego się rynku oraz potrzeb i motywacji człowieka, które ten rynek napędzają. Więcej o prowadzącej można przeczytać tu: www.brandlogic.pl
Koszt szkolenia to 790 zł netto (+23% VAT).
W cenę wliczone są:
- materiały do pracy,
- obszerna prezentacja w formie pliku pdf, zawierająca kluczowe narzędzia strategiczne
- certyfikat imienny,
- kawa, herbata, napoje i przekąski, lunch
Szkolenie w formule jednodniowej (7,5 godz, w tym przerwa na lunch + przerwy kawowe).
TERMIN:
15. marca 2019
Godziny: 9:30 - 17:00.
Maksymalna liczba uczestników: 12.
Miejsce: Warszawa, i-view Meetings, ul. Mazowiecka 9 (III piętro)
Miejsce
Mazowiecka 9, III piętro, Warszawa