Jak LinkedIn wzmacnia sprzedaż? Rola social media w tworzeniu strategii i zarządzaniu procesem sprzedaży.
13 Marca 2020, 09:00-13:00 (Piątek)
Plus Jeden Poznań, Poznań Zobacz na mapie
Jak LinkedIn wzmacnia sprzedaż?
Rola social media w tworzeniu strategii i zarządzaniu procesem sprzedaży.
Tematem szkolenia będzie przybliżenie pojęć strategii sprzedaży, procesu sprzedaży i pokazanie roli mediów społecznościowych,
ze szczególnym uwzględnieniem miejsca platformy LinkedIn w tych procesach.
Uczestnicy dowiedzą się, że strategia sprzedaży nie jest zarezerwowana tylko dla wielkich korporacji i przedsiębiorstw,
ale jest nieodzownym elementem efektywnej sprzedaży każdej firmy, też, a przede wszystkim, małej i średniej.
Pokażemy jak umiejscowić działania marketingowe w procesie sprzedaży, jak osiągnąć synergię między marketingiem a sprzedażą.
W części warsztatowej przedstawimy strategię sprzedaży w sposób jasny i zrozumiały dla wszystkich.
Uczestnicy dowiedzą się jak wykorzystać media społecznościowe w każdym elemencie strategii sprzedaży, zgodnie z następującym planem zagadnień:
- 1.DLACZEGO funkcjonujemy na rynku?
- 2.GDZIE jesteśmy w kontekście dojrzałości sprzedaży
- 3.CO sprzedajemy?
- 4.KOMU sprzedajemy?
- 5.JAK będziemy sprzedawać?
W szczególny sposób uwzględnimy platformę LinkedIn. Pokażemy jak wykorzystać LinkedIn do pozyskiwania klientów. LinkedIn to potężne narzędzie do nawiązywania kontaktów w sieci social media. Sama obecność w tym medium nie wystarczy, warto być aktywnym użytkownikiem, tworzącym i angażującym się w treści, które wpływają na grupę docelową klientów. Powiemy o tym, jak skutecznie być obecnym jako handlowiec na LinkedIn i pozyskiwać tam klientów, jednocześnie budując markę firmy.
Wyjaśnimy, jak profesjonalnie korzystać z LinkedIn i jak docierać do klientów z segmentu B2B. Wskażemy wpływ content marketing na sprzedaż i wizerunek marki.
Pokażemy:
- Jak uporządkować działania związane z marketingiem B2B
- Jak wygląda marketing w branży przemysłowej
- Jak wdrożyć Social Selling
- Jak wykorzystać narzędzie Sales Navigator
- Jak tworzyć eksperckie treści, które przyciągają uwagę
- Jakimi działaniami generować leady sprzedażowe
- Jak skutecznie wyszukiwać kontakty na LinkedIn
Prowadzący:
Agnieszka Wnuk Zajmuje się marketingiem B2B, na co dzień współpracuje z firmami przemysłowymi w zakresie doradztwa planowania działań marketingowych i projektów marketingowych. Specjalizuje się w profesjonalnym wdrażaniu Social Selling. Projektuje procesy marketingowo-sprzedażowe uwzględniając LinkedIn, kładąc duży nacisk na współpracę działów sprzedaży i marketingu. Prowadzi szkolenia, konsultacje odnośnie LinkedIn i Sales Navigator. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w sprzedaży i w marketingu B2B. Od kilku lat zajmuje się online i offline marketingiem. Przeprowadziła niezliczoną liczbę warsztatów związanych z wdrożeniem Social Selling oraz Employee Advocacy. Doradza firmom jak wykorzystywać LinkedIn do działań budowania marki dobrego pracodawcy. Prelegentka na różnych konferencjach związanych z marketingiem B2B i nie tylko. Organizatorka spotkań LinkedIn Local w Poznaniu.
Paweł Farfał - lider, konsultant, Interim Manager. Ma ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą w największych światowych korporacjach informatycznych. Zarządzał zespołami sprzedaży w międzynarodowych organizacjach, odpowiedzialny za rynki Europy Centralnej i Wschodniej, Afryki i Indii. Związany z markami: IBM, Xerox, ACS, wprowadzał nowoczesne strategie zarządzania w Polsce, współtwórca Instytutu Outsourcingu.
www.know4share.plMiejsce
Za Bramką 1, Poznań