To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Jak LinkedIn wzmacnia sprzedaż?
już niedostępne -

Jak LinkedIn wzmacnia sprzedaż?

Rola social media w tworzeniu strategii i zarządzaniu procesem sprzedaży.

Tematem szkolenia będzie przybliżenie pojęć strategii sprzedaży, procesu sprzedaży i pokazanie roli mediów społecznościowych,
ze szczególnym uwzględnieniem miejsca platformy LinkedIn w tych procesach.

Uczestnicy dowiedzą się, że strategia sprzedaży nie jest zarezerwowana tylko dla wielkich korporacji i przedsiębiorstw,
ale jest nieodzownym elementem efektywnej sprzedaży każdej firmy, też, a przede wszystkim, małej i średniej.

Pokażemy jak umiejscowić działania marketingowe w procesie sprzedaży, jak osiągnąć synergię między marketingiem a sprzedażą.

W części warsztatowej przedstawimy strategię sprzedaży w sposób jasny i zrozumiały dla wszystkich.

Uczestnicy dowiedzą się jak wykorzystać media społecznościowe w każdym elemencie strategii sprzedaży, zgodnie z następującym planem zagadnień:

  • 1.DLACZEGO funkcjonujemy na rynku?
  • 2.GDZIE jesteśmy w kontekście dojrzałości sprzedaży
  • 3.CO sprzedajemy?
  • 4.KOMU sprzedajemy?
  • 5.JAK będziemy sprzedawać?

W szczególny sposób uwzględnimy platformę LinkedIn. Pokażemy jak wykorzystać LinkedIn do pozyskiwania klientów. LinkedIn to potężne narzędzie do nawiązywania kontaktów w sieci social media. Sama obecność w tym medium nie wystarczy, warto być aktywnym użytkownikiem, tworzącym i angażującym się w treści, które wpływają na grupę docelową klientów. Powiemy o tym, jak skutecznie być obecnym jako handlowiec na LinkedIn i pozyskiwać tam klientów, jednocześnie budując markę firmy.

Wyjaśnimy, jak profesjonalnie korzystać z LinkedIn i jak docierać do klientów z segmentu B2B. Wskażemy wpływ content marketing na sprzedaż i wizerunek marki.

Pokażemy:

  • Jak uporządkować działania związane z marketingiem B2B
  • Jak wygląda marketing w branży przemysłowej
  • Jak wdrożyć Social Selling
  • Jak wykorzystać narzędzie Sales Navigator
  • Jak tworzyć eksperckie treści, które przyciągają uwagę
  • Jakimi działaniami generować leady sprzedażowe
  • Jak skutecznie wyszukiwać kontakty na LinkedIn

Prowadzący:

Agnieszka Wnuk Zajmuje się marketingiem B2B, na co dzień współpracuje z firmami przemysłowymi w zakresie doradztwa planowania działań marketingowych i projektów marketingowych. Specjalizuje się w profesjonalnym wdrażaniu Social Selling. Projektuje procesy marketingowo-sprzedażowe uwzględniając LinkedIn, kładąc duży nacisk na współpracę działów sprzedaży i marketingu. Prowadzi szkolenia, konsultacje odnośnie LinkedIn i Sales Navigator. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w sprzedaży i w marketingu B2B. Od kilku lat zajmuje się online i offline marketingiem. Przeprowadziła niezliczoną liczbę warsztatów związanych z wdrożeniem Social Selling oraz Employee Advocacy. Doradza firmom jak wykorzystywać LinkedIn do działań budowania marki dobrego pracodawcy. Prelegentka na różnych konferencjach związanych z marketingiem B2B i nie tylko. Organizatorka spotkań LinkedIn Local w Poznaniu.

www.agnieszkawnuk.com 

Paweł Farfał - lider, konsultant, Interim Manager. Ma ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą w największych światowych korporacjach informatycznych. Zarządzał zespołami sprzedaży w międzynarodowych organizacjach, odpowiedzialny za rynki Europy Centralnej i Wschodniej, Afryki i Indii. Związany z markami: IBM, Xerox, ACS, wprowadzał nowoczesne strategie zarządzania w Polsce, współtwórca Instytutu Outsourcingu.

www.know4share.pl


Zobacz również:

konferencje LinkedIn Marketing Social Selling Sprzedaż B2B wydarzenia Poznań