Jesienny reStart Rozwoju: HR i L&D w Akcji

15 Października 2024, 10:30-13:30 (Wtorek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
W chwili obecnej zgłoszenia na to wydarzenie nie są przyjmowane.

UWAGA! Nowy termin - 25 października, godz. 17-20 - link do wydarzenia

Niestety na ten termin nie zebrała nam się grupa. Zapraszamy serdecznie na drugi termin. :)

"Jesienny reStart Rozwoju: HR i L&D w Akcji" to praktyczne wydarzenie dla profesjonalistów HR, specjalistów Learning & Development i liderów, którzy chcą:

  • skuteczniej poznawać potrzeby rozwojowe swoich współpracowników
  • udoskonalać współpracę i wdrażanie działań w zespołach poprzez komunikację i właściwe pytania
  • identyfikować realne potrzeby rozwojowe w organizacji
  • zyskać wgląd we własne potrzeby rozwojowe (pracujemy na przykładach osób uczestniczących)

Uczestnicy przećwiczą umiejętności, które będą mogli zastosować w swojej pracy i dalej je rozwijać.


Program:

1. Wprowadzenie do potrzeby rozwoju i jej znaczenia w kontekście osobistym i zawodowym z perspektywy NVC w biznesie (Nonviolent Communication)

  • Co znaczy dla nas rozwój i jak go realizujemy w życiu zawodowym i poza nim.
  • Przyjrzenie się własnej potrzebie rozwoju, pomysłom i strategiom jej realizacji.
  • Praktyczne podejście do rozpoznawania i adresowania potrzeb rozwojowych zespołu poprzez empatyczną komunikację (NVC).

2. Action Learning: Narzędzie do aktywnego działania i rozwoju

  • Czym jest Action Learning i dlaczego jest skuteczne?
  • Przykłady zastosowania Action Learningu w codziennej pracy HR, L&D oraz menadżerów.
  • Warsztat praktyczny: Rozwiązywanie realnych problemów biznesowych z użyciem metody Action Learning.

3. Integracja: Tworzenie planu rozwoju dla siebie i swojego zespołu

  • Tworzenie wstępnego spersonalizowanego indywidualnego planu rozwoju, który stanie się początkiem restartu rozwoju i działania.
  • Podsumowanie wykorzystania komunikacji empatycznej (w oparciu NVC) i Action Learning do wsparcia rozwoju pracowników i zespołów w codziennej pracy.


Mierzysz się z:

  • brakiem zaangażowania pracowników w planowanie własnego rozwoju
  • nieumiejętnością ludzi nazwania tego, czego potrzebują od organizacji, firmy, Ciebie
  • nieudanymi rozmowami dotyczącymi rozwoju
  • niezadowoleniem zespołów co do oferowanych przez firmę czy organizację możliwości rozwojowych
  • niezaplanowaną własną ścieżką rozwoju kariery

Wyjdziesz z:

  • Doświadczeniem narzędzi opartych o NVC i Action Learning - gotowe pomysły, umożliwiające skuteczne i praktyczne wspieranie (nie tylko) rozwoju pracowników.
  • Rozwiniesz umiejętności empatycznej komunikacji, co pozwoli Ci na efektywniejszą współpracę w zespole.
  • Nauczysz się identyfikować realne potrzeby rozwojowe w organizacji.
  • Wymienisz wiedzę i doświadczenia o tworzeniu planów rozwojowych i wyzwaniach z innymi profesjonalistami z branży HR, L&D oraz menadżerami i liderkami.
  • Inspiracją na siebie i swój rozwój czy karierę.

Dołącz do nas, aby zainspirować się nowymi możliwościami i narzędziami, które nie tylko wspierają rozwój talentów w Twojej firmie, ale także bezpośrednio wpływają na Twoją skuteczność we wspieraniu pracowników i organizacji w planowaniu rozwoju, mającego służyć osiąganiu długoterminowych celów biznesowych.


+++

Komunikacja empatyczna NVC to taki model komunikacji, który przez docieranie do sedna potrzeb drugiej osoby i słuchania tego, na czym ważnym jej zależy, pozwala znajdywać rozwiązania win-win. Model składa się z czterech kroków i jest bazą do budowania bezpiecznego psychologicznie, kreatywnego, pełnego działań środowiska pracy.

Action learning to proces, służący niewielkim grupom i zespołom do dostarczania rozwiązań na ważne i złożone problemy biznesowe oraz jednoczesnego zwiększania jakości współpracy i indywidualnej sprawności zawodowej. Używany w organizacjach również do rozwoju menadżerów i kluczowych talentów, a także do zwinnego wdrażania zmian.


O prowadzących:

Kamila Lachowicz Empatia w Biznesie - Trenerka biznesu, trenerka komunikacji empatycznej, współprowadząca podcast "Kwadrans z Empatią w biznesie", mediatorka w oparciu o NVC, specjalistka ds. szkoleń i rozwoju specjalizująca się we wspieraniu ludzi w komunikacji, informacji zwrotnej, zarządzaniu zespołem i rozwoju, wykładowczyni akademicka.Towarzyszka trudniejszych momentów w relacjach zawodowych. Pracuje w oparciu o NVC, kreatywność i coaching. Jako trenerka wspiera organizacje i zespoły w niej pracujące w usprawnianiu komunikacji, wdrażaniu komunikacji opartej o potrzeby, feedforward, budowanie bezpieczeństwa psychologicznego. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako liderka zespołów (branża finansowa), jak trenerka (branża IT) oraz trenerka kreatywności (Odyseja Umysłu). Uczy zespoły programistów współpracy ze sobą.

Katarzyna Toczek - wspiera firmy w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych w procesie Action Learning i pomaga zwiększać efektywność, rozwijając mocne strony pracowników i zespołów w oparciu o badanie CliftonStrengths ("test Gallupa"). Przeprowadziła kilkadziesiąt indywidualnych konsultacji talentowych, zespołowe warsztaty o talentach oraz grupy mastermind. Przez kilka lat organizowała spotkania, warsztaty i popularne grupy mastermind w ramach społeczności Utalentowani Wrocław, wspierając innych w zrozumieniu i produktywnym wykorzystaniu swoich talentów. Zawodowo już od 16 lat związana z małymi firmami, skupia się na usprawnieniach procesów, głównie w HR i sprzedaży.

+++

Wystawiamy faktury VAT.

Masz pytania? Napisz: empatiawbiznesie (@) gmail.com lub kasia (@) toczek.info :)

Do zobaczenia!

Zobacz również:

szkolenia Branża szkoleniowa HR Warsztaty wydarzenia Wrocław