Podstawy zarządzania kancelarią prawną od A do Z.
21 Marca 2022, 16:00-19:30 (Poniedziałek)

Na co dzień współpracujemy z kancelariami, w których obserwujemy wiele powtarzających się problemów dotyczących braku podstawowej wiedzy w dziedzinie zarządzania, sprzedaży i marketingu.
Brak wiedzy w tych obszarach przekłada się z kolei na nierentowne działanie, a co za tym idzie zaburzony zostaje work-life balance. Do tego często dochodzą niezadawalające wyniki finansowe. W odpowiedzi na powtarzające się problemy, z którymi mamy styczność powstało niniejsze szkolenie.
Program szkolenia:
Moduł I. Zarządzanie w kancelarii
- znaczenie kompetencji miękkich w działaniu kancelarii prawnej
- finanse w kancelarii, jak zadbać o lepszą rentowność
- zarządzanie sobą i zespołem w czasie
- zasady zarządzania sprawami i prawidłowego obiegu dokumentów
- jak budować procesy i lepiej wykorzystywać programy do zarządzania kancelarią
Moduł II. Sprzedaż i Marketing w branży prawnej
- pozycjonowanie strony SEO, zasady i przydatne wskazówki
- jak zwiększyć sprzedaż w dzisiejszych czasach
- jak budować lejki sprzedażowe, poznaj skuteczne narzędzia do marketingu
- jak tworzyć segmenty grup docelowych oraz gdzie szukać klientów
- jak budować markę osobistą w social mediach
- strategia sprzedaży, marketingu i contentu
Dla kogo szkolenie:
- właściciele kancelarii
- prawnicy na różnych poziomach kariery zawodowej
- aplikanci i studenci którzy rozważają otworzenie własnej kancelarii
- pracownicy administracji, sekretariatów, działów business development.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- poznasz podstawy niezbędne do prowadzenia rentowej kancelarii
- zdobędziesz pomysły na rozwój kancelarii prawnej
- odkryjesz nowe metody prowadzenia kancelarii jako przedsiębiorstwa
- dowiesz się jak pozyskiwać nowych klientów
Cena promocyjna szkolenia to 99 zł brutto, cena obowiązuje do 8 marca.
Cena regularna to 199 zł brutto.
W Rentownej Kancelarii pomagamy prawnikom działać efektywniej na rynku usług prawnych.
Wspieramy kancelarie w zakresie sprzedaży, zarządzania i marketingu.