on-line:Kanban Management Professional I - po polsku

16 Lipca 2020, 09:00 (Czwartek) - 17 Lipca 2020, 17:30 (Piątek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Szkolenie KMP I - (3500 PLN + VAT)
już niedostępne 4 305,00 zł -
  Szkolenie KMP I (3000 PLN + VAT)
już niedostępne 3 690,00 zł -

Ważne: decydując się na udział i zakup biletu na szkolenie on-line, otrzymujesz możliwość udziału w warsztacie stacjonarnym 

(bez żadnych dodatkowych opłat). Wystarczy, że zgłosisz mailowo chęć udziału w takim warsztacie, a jak tylko będzie możliwość organizacji warsztatów stacjonarnych, poinformujemy Cię o dostępnych terminach.

Szczegółowe informacje organizacyjne szkolenia on-line prześlemy każdemu uczestnikowi indywidualnie na podany adres mailowy.

Korzyści z używania Metody Kanban: 

  • Szybciej dostarczana wartość (krótszy Lead Time)
  • Więcej dostarczanej wartości w jednostce czasu (zwiększony Throughput)
  • Lepsza przewidywalność
  • Bardziej zwinne zarządzanie wartością (Deferred Commitment)
  • Zwiększenie jakości
  • Zwiększenie motywacji pracowników
  • Lepsze dostosowanie się do potrzeb klienta (Fit for Purpose)
Program:
  • Praktyki Metody Kanban
  • Wizualizacja rożnych typów pracy oraz usług
  • Sposoby ograniczania Pracy w Toku
  • STATIK: Narzędzie do wprowadzania Kanbana
  • Klasy serwisów (Classes of Service)
  • Projektowanie tablic i elementów pracy w systemie Kanban
  • Systemy ciągnione (pull)
  • Metryki Kanban
  • Ewolucyjna droga w kierunku ulepszania organizacji
  • Praktyczna wiedza jak zapewnić ciągły przepływ pracy i wartości (flow)
  • Budowa systemu Kanban odzwierciedlającego obecny proces w Twojej organizacji
  • Zwiększanie efektywności przepływu

Forma:

  • 2 dni
  • Warsztaty on-line

Szkolenie Kanban Management Professional I nazywane również Kanban System Design to praktyczne wprowadzenie w Metodę Kanban i zarządzanie za jej pomocą wszelką pracą nienamacalną, intelektualną lub kreatywną.

Pozwala zrozumieć i ulepszać orientację usługową zespołu przez co staje się silnikiem zmian w rękach formalnych i nieformalnych liderów, Project Managerów, Scrum Masterów, Agile Coachów.

Aktywne ukończenie szkoleń KMP I oraz KMP II pozwala na uzyskanie tytułu Kanban Management Professional (KMP)

Co jest jeszcze w cenie:

  • Aktywne ukończenie szkoleń KMP I oraz KMP II pozwala na uzyskanie tytułu Kanban Management Professional (KMP)
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Oficjalne materiały szkoleniowe Lean Kanban University
  • Słynny "Blue Book" czyli książka "Kanban - Successfull Evolutionary Change" Davida J. Andersona (PDF, angielski)
  • 10 USD zniżki na książkę Mike'a Burrowsa "Kanban from the Inside
  • 14 punktów rozwoju personalnego (PDUs) dla członków PMI, którzy rejestrują punkty do certyfikatu Project Management Professional (PMP)

Pełny zakres - czego uczestnik się nauczy na szkoleniu

  • Kanban Lenses (serwis, przepływ pracy, sieć serwisów)
  • Praktyki Metody Kanban
  • Agendy Metody Kabnan (Sustainability, Service Orientation, Survivability)
  • Pryncypia Metody Kanban (Service delivery, Change, Scale)
  • Wartości Metody Kanban
  • STATIK - System Thinking Approach To Implementing Kanban - Narzędzie do wprowadzania Kanbana
  • Zatety używania Kanbana
  • Wyresy do śledzenie efektywności przepływu:
    • Histogram Lead Time
    • Skumulowany diagram przepływu (cumulative flow diagram)
    • Throughput Run Chart
  • Service Level Agrement & Service Level Expectations
  • Różnice pomiędzy: Metodą Kanban, Systemem Kanban, Tablicą Kanban i Kartą Kanban
  • Metryki:
    • Customer & System Lead Time
    • Delivery Rate (Throughput) - przepustowość
    • Flow Efficiency (efektywność przepływu)
    • WiP
  • Kadencje Kanban (Kanban Cadences)
  • Czym jest serwis?
  • Odroczone zobowiązanie i opcje (Deferred Commitment & Options)
  • System ciągniony (pull system)
  • Sposoby ustawiania limitów (jak technicznie to zrobić na tablicy)
  • Wielkości partii (batch sizes)
  • Zobowiązanie w dwóch fazach (2 phase commitment)
  • Prawo Little'a (Little's Law)
  • Klasy serwisów (Classes of Service):
    • Standard
    • Intangible
    • Fixed Date
    • Expedite
  • Projektowanie Tablic Kanban
  • Projektowanie Kart Kanban (Ticket Design)

Trener:

Od wielu lat pomagam organizacjom począwszy od startup'ów na korporacjach kończąc rozwiązywać najróżniejsze problemy z obszarów:

  • zarządzania procesem wytwarzania software'u,
  • zarządzania produktem,
  • ludzkich potrzeb pracowników,
  • budowania strategii całej firmy.

Gdy wymaga tego sytuacja dołączam do projektu i pomagam wyprowadzić go z krytycznej sytuacji.

Jestem praktykiem i nie akceptuję kosmetycznych zmian i podążania za projektowa modą. Jeżeli pomagam wdrażać w organizacji Kanbana albo Scruma to tylko po to, aby wytwarzano lepszy software spełniający oczekiwania i potrzeby użytkowników.

  • Accredited Kanban Trainer (Lean Kanban University)
  • Professional Scrum Trainer (Scrum.org)

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Internet