Konferencja dla dyrektorów - od szkoły uczącej wiedzy, do szkoły tworzącej kulturę myślenia w klasie
7 Października 2022, 10:00-13:00 (Piątek)
Wydarzenie ONLINE,

Konferencja dla dyrektorów 🟣
7 października 2022 r. 10.00 - 13.00 🟣
Dyrektor szkoły dziś stoi przed ogromną ilością wyzwań, problemów - prawdopodobnie nigdy nie było ich tak dużo.
Rolą myśliciela krytycznego jest baczne, obiektywne obserwowanie otaczającej nas rzeczywistości. W naszej pracy ze szkołami dostrzegamy pewne wzorce, pewnie tendencje - zatrzymaj się na chwilę i zastanów się:
- Czy w Twojej szkole nauczyciele nie czują się bezpiecznie, stracili serce do pracy, stali się oporni na zmianę, rozwój, poszukiwanie nowych metod?
- Czy Twoi uczniowie są coraz bardziej wycofani, apatyczni, niezaangażowani?
- Czy wyniki nauczania, pomimo ogromnych wysiłków, są praktycznie niezmienne, a może nawet się pogorszyły?
- Czy brakuje współpracy pomiędzy nauczycielami?
- Czy nauczyciel nadal chce głównie nauczać, zabiera całą przestrzeń, głównie koncentruje się na kontroli, ocenianiu, zagaduje cały czas lekcyjny?
- Czy dostrzegasz, że pomimo wysiłków nadal króluje 3Z, brakuje rozwoju kompetencji, uczniowie nie potrafią ze sobą współpracować, komunikować się, nie są kreatywni?
Jeśli spora część z tych problemów dotyczy Twojej szkoły, Twojego zespołu, Twoich uczniów to przede wszystkim chcemy Cię uspokoić,
że jest to problem powszechny, ale co najważniejsze - to problemy, na które są rozwiązania!
W kulturze myślenia, z odpowiednimi narzędziami, z odpowiednią, dobrze wdrożoną metodyką pracy wszystkie te problemy zanikają, stają się tylko historią. Jak to możliwe?
Chcemy Ci o tym opowiedzieć, podzielić się z Tobą naszymi doświadczeniami.
Zapraszamy Cię na unikalną konferencję skierowaną do Dyrektorów Szkół, którym myślenie krytyczne i nasz Instytut Krytycznego Myślenia nie są już obce. Znacie naszą wizję i nasze podejście do edukacji, ale jeszcze poszukujecie głębszego zrozumienia.
Zebraliśmy najlepszych praktyków, dyrektorów, którzy zastosowali myślenie krytyczne w swojej szkole i już teraz widzą pozytywne, a w niektórych obszarach ogromne zmiany. Każda z tych osób opowie, przedstawi 1-2 problemy, które w ich szkole już znikają (lub zniknęły) po wprowadzeniu metodyki myślenia krytycznego. Będziecie mieli szanse zapytać ich bezpośrednio, dopytać o szczegóły.