
Save the date!
To już pewne - 5.09.2025 organizujemy kolejną - 9. edycję Konferencji Lunch z e-commerce, która w tym roku odbędzie się pod hasłem TRUST Edition!
O czym będziemy rozmawiać tym razem?
Nie da się go kupić, ale samo w sobie jest walutą…
Zaufanie, bo o nim mowa ma ogromne znaczenie w e-handlu, a jego poziom i sposób budowania wpływa na ostateczne decyzje zakupowe klientów Twojego e-commerce. Budowa zaufania do marki powinna być więc fundamentem działań związanych z rozwojem sprzedaży.
To m.in. o tym będziemy rozmawiać, podczas 9. edycji Konferencji Lunch z e-commerce. Pod jej hasłem przewodnim ukryliśmy wieloetapową ideę działań, mających wpływ na budowę zaufania w e-sklepie...
- (T) Twórz relacje
- (R) Rozwijaj komunikację
- (U) Utrzymuj zaangażowanie
- (S) Satysfakcjonuj klientów
- (T) Transformuj w ambasadorów
A jeśli jeszcze nie wiesz, czy chcesz do nas dołączyć - zobacz jak było, podczas 8. edycji wydarzenia!
Galeria: https://drive.google.com/drive/folders/11Ie9TOChqMnTRw2ppC21_82vFNdrlJyB?usp=sharing
- Mateusz Kusznierewicz - Sportowiec, żeglarz, mistrz olimpijski i mistrz świata.
Temat prelekcji: Jak wygrywać w sporcie i w biznesie. Leadership i efektywność w działaniu
- Robert Leksiński - Dyrektor Departamentu Relacji z Klientami, Totalizator Sportowy.
Temat prelekcji: Zaklinacze Szczęścia: marzenia jako paliwo relacji z klientem. Jak transformacja CRM i lojalności w Totalizatorze zwiększyła retencję w świecie natychmiastowej gratyfikacji
- Olaf Furmanek - Dyrektor Marketingu i Komunikacji, ORLEN Paczka.
Temat prelekcji: "Hit and run" czy "buduj i zarabiaj" - dwie drogi rozwoju e-sklepu
- Mike Korba - CCO & Co-founder, User.com.
Temat prelekcji: 10 mechanizmów marketing automation wspierających procesy lojalnościowe
- Monika Sałek - Digital Marketing Manager, Gabriella.
Temat prelekcji: Czasem to kalkulacja, czasem impuls, ale zawsze zaczyna się od zaufania klienta. Naucz się budować relacje, które działają w świecie B2B i B2C
- Marcin Lipiec - E-commerce Manager, Ideo.
Temat prelekcji: Zaufanie zaczyna się od ceny: Pricing, jako fundament lojalności klientów w e-commerce
- Wojciech Szymański - Prezes Zarządu, Ideo Force.
Temat prelekcji: Kod lojalności. Jak branding odblokowuje serce (i portfel) klienta e-commerce?
- Sławomir Spyra - Head of Communications, merce.com S.A.
Temat prelekcji: Od pierwszego tapnięcia do lojalności - jak aplikacja mobilna wspiera każdy etap relacji z klientem w eCommerce!
- Adam Jastrowicz - Head Of Strategic Group Partnerships, Empik
Temat prelekcji: Partnerstwo to nie Tinder. Match to dopiero początek
- Mateusz Kurowski - Menedżer ds. sprzedaży produktów e-commerce, mBank.
Temat prelekcji: Poszukiwanie zaginionej marży
- Magdalena Stranz-Sobalkowska - Chief Commercial Officer (CCO), Tpay.
Temat prelekcji: Jak płatności budują zaufanie w e-commerce
- Małgorzata Wierzbicka - Chief Marketing Officer, ERLI.
Temat prelekcji: Lojalność to za mało: jak skalować przychody nie wypalając bazy obecnych klientów
- Łukasz Kocan - Channel Manager OFF, Kompania Piwowarska.
Temat prelekcji: Czy piwo w e-commerce ma sens? Wpływ widoczności on-line na efektywność marketingową i sprzedaż w porównaniu do tradycyjnych kanałów
Miejsce
Jutrzenki 135, Warszawa