Konferencja Lunch z e-commerce #9

5 Września 2025, 09:00-17:00 (Piątek)

Zobacz na mapie

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet "preorder" na 9. edycję Konferencji Lunch z e-commerce
Wyprzedane 99,00 zł Wyprzedane
  Bilet "early birds" na 9. edycję Konferencji Lunch z e-commerce
Wyprzedane 349,00 zł Wyprzedane
  Bilet "standard" na 9. edycję Konferencji Lunch z e-commerce
Wyprzedane 399,00 zł Wyprzedane
  Bilet "last call" na 9. edycję Konferencji Lunch z e-commerce
5 Września 2025, 09:59 499,00 zł

Save the date! 

To już pewne - 5.09.2025 organizujemy kolejną - 9. edycję Konferencji Lunch z e-commerce, która w tym roku odbędzie się pod hasłem TRUST Edition! 

O czym będziemy rozmawiać tym razem?

Nie da się go kupić, ale samo w sobie jest walutą…

Zaufanie, bo o nim mowa ma ogromne znaczenie w e-handlu, a jego poziom i sposób budowania wpływa na ostateczne decyzje zakupowe klientów Twojego e-commerce. Budowa zaufania do marki powinna być więc fundamentem działań związanych z rozwojem sprzedaży.

To m.in. o tym będziemy rozmawiać, podczas 9. edycji Konferencji Lunch z e-commerce. Pod jej hasłem przewodnim ukryliśmy wieloetapową ideę działań, mających wpływ na budowę zaufania w e-sklepie...

  • (T) Twórz relacje
  • (R) Rozwijaj komunikację
  • (U) Utrzymuj zaangażowanie
  • (S) Satysfakcjonuj klientów
  • (T) Transformuj w ambasadorów

A jeśli jeszcze nie wiesz, czy chcesz do nas dołączyć - zobacz jak było, podczas 8. edycji wydarzenia!

Galeria: https://drive.google.com/drive/folders/11Ie9TOChqMnTRw2ppC21_82vFNdrlJyB?usp=sharing

  • Mateusz Kusznierewicz - Sportowiec, żeglarz, mistrz olimpijski i mistrz świata.

Temat prelekcji: Jak wygrywać w sporcie i w biznesie. Leadership i efektywność w działaniu


  • Robert Leksiński - Dyrektor Departamentu Relacji z Klientami, Totalizator Sportowy.

Temat prelekcji: Zaklinacze Szczęścia: marzenia jako paliwo relacji z klientem. Jak transformacja CRM i lojalności w Totalizatorze zwiększyła retencję w świecie natychmiastowej gratyfikacji


  • Olaf Furmanek - Dyrektor Marketingu i Komunikacji, ORLEN Paczka.

Temat prelekcji: "Hit and run" czy "buduj i zarabiaj" - dwie drogi rozwoju e-sklepu


  • Mike Korba - CCO & Co-founder, User.com.

Temat prelekcji: 10 mechanizmów marketing automation wspierających procesy lojalnościowe


  • Monika Sałek - Digital Marketing Manager, Gabriella.

Temat prelekcji: Czasem to kalkulacja, czasem impuls, ale zawsze zaczyna się od zaufania klienta. Naucz się budować relacje, które działają w świecie B2B i B2C


  • Marcin Lipiec - E-commerce Manager, Ideo.

Temat prelekcji: Zaufanie zaczyna się od ceny: Pricing, jako fundament lojalności klientów w e-commerce


  • Wojciech Szymański - Prezes Zarządu, Ideo Force.

Temat prelekcji: Kod lojalności. Jak branding odblokowuje serce (i portfel) klienta e-commerce?


  • Sławomir Spyra - Head of Communications, merce.com S.A.

Temat prelekcji: Od pierwszego tapnięcia do lojalności - jak aplikacja mobilna wspiera każdy etap relacji z klientem w eCommerce!


  • Adam Jastrowicz - Head Of Strategic Group Partnerships, Empik

Temat prelekcji: Partnerstwo to nie Tinder. Match to dopiero początek


  • Mateusz Kurowski - Menedżer ds. sprzedaży produktów e-commerce, mBank.

Temat prelekcji: Poszukiwanie zaginionej marży


  • Magdalena Stranz-Sobalkowska - Chief Commercial Officer (CCO), Tpay.

Temat prelekcji: Jak płatności budują zaufanie w e-commerce


  • Małgorzata Wierzbicka - Chief Marketing Officer, ERLI.

Temat prelekcji: Lojalność to za mało: jak skalować przychody nie wypalając bazy obecnych klientów


  • Łukasz Kocan - Channel Manager OFF, Kompania Piwowarska.

Temat prelekcji: Czy piwo w e-commerce ma sens? Wpływ widoczności on-line na efektywność marketingową i sprzedaż w porównaniu do tradycyjnych kanałów


Szczegółowy i aktualny program wraz z godzinami rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych części Konferencji znajdziesz na stronie: https://www.lunchzecommerce.pl/#discover 
Do zobaczenia już 5 września w Warszawie! 


Zobacz również:

konferencje wydarzenia Warszawa