Konferencja Lunch z e-commerce po raz trzeci!
Znam. Lubię. Kupuję!
Jak sprawić, żeby klienci pokochali Twój e-commerce i kupowali jeszcze więcej.
Jeśli:
- szukasz ciekawych prelekcji dotyczących promocji i rozwoju e-commerce w Polsce,
- chcesz poznać branżowych specjalistów - marketingowców i przedsiębiorców, którzy wiedzą jak radzić sobie na konkurencyjnym rynku,
- potrzebujesz źródła inspiracji, porad i pomysłów na rozpędzenie własnego e-commerce oraz chcesz dowiedzieć się, jak wykorzystywać biznesowe okazje,
- chcesz dowiedzieć się, jak marki radzą sobie z codziennymi trudnościami w prowadzeniu biznesu,
- lubisz spotkania networkingowe i towarzystwo profesjonalistów,
- znajdziesz 1 dzień wolny
ZAPRASZAMY na Konferencję Lunch z e-commerce - forum, na którym spotyka się biznes, marketing, praktyczna wiedza i pyszny lunch!
Tym razem Konferencja Lunch z e-commerce zagości w Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Warszawie.
Program Konferencji:
10:00 - Rejestracja uczestników i networking
10:20 - Uroczyste przywitanie Gości, rozpoczęcie
10:30 - 10:50 - I prelekcja - Bartosz Michalak z Senuto "Jak analizować konkurencję w organicznych wynikach wyszukiwania?"
10:55 - 11:15 - II prelekcja - Krzysztof Polewiak z Microsoft "Wykorzystanie nowych technologii w procesie zwiększania sprzedaży"
11:20 - 11:50 - Przerwa na kawę
11:50 - 12:10 - III prelekcja - Krzysztof Wójcik z Ideo Force "E-commerce hacking, czyli o wykorzystaniu narzędzi w generowaniu sprzedaży online"
12:15 - 12:35 - IV prelekcja - Adrian Kaczor z Ideo "Technologia w służbie sprzedaży, czyli case study wdrożenia sklepu internetowego profinfo.pl"
12:40 - 13:40 - Przerwa na lunch i networking
13:40 - 14:05 - V prelekcja - Jan Zając z Sotrender "Analizuj social media jak zawodowiec"
14:10 - 14:30 - VI prelekcja - Łukasz Kozłowski z Thulium "Nowe technologie, stare reguły - czyli jak wcielać odwieczne prawa handlu w cyfrową rzeczywistość"
14:35 - 15:05 - VII prelekcja - Piotr Konopka z InnoThink
"Jak optymalizować koszty w e-commerce?"
15:05 - 15:35 - Wojciech Szymański z Ideo Force - Premiera II wydania książki "Content marketing: Współczesny poradnik po marketingu treści" oraz prelekcja: "Metody content marketingu, które zwiększają sprzedaż i poprawiają pozycjonowanie w Google"
14:35 - 15:35 - Sebastian Skórski z Google Internetowe Rewolucje - Warsztat: "Jak sprzedawać globalnie? Narzędzia wspierające procesy eksportowe." Warsztat odbywa się równolegle z prelekcjami Piotra Konopki i Wojciecha Szymańskiego i obowiązuje dla wcześniej zarejestrowanych Uczestników.
15:35 - 16:15 - Networking i zakończenie
Szczegóły wydarzenia : https://www.ideoforce.pl/lunch-z-e-commerce/.
ZAPRASZAMY już 18 październka!
Partnerzy wydarzenia
|
|
|||
Biorąc udział w wydarzeniu, wyrażasz zgodę na dokumentację wydarzenia w formie zdjęć i wideo oraz wykorzystanie Twojego wizerunku przez firmę Ideo Force w celach promocyjnych w mediach społecznościowych i na stronie internetowej.
Regulamin konferencji:
Miejsce
ul. Jutrzenki 135, Warszawa