
Konferencja Lunch z e-commerce po raz czwarty!
» Temat przewodni 4 edycji «
Sprzedaż na ostrzu noża.
Jak zwiększyć sprzedaż i wypromować e-commerce?
Jeśli:
- szukasz ciekawych prelekcji dotyczących promocji i rozwoju e-commerce w Polsce,
- chcesz poznać branżowych specjalistów - marketingowców i przedsiębiorców, którzy wiedzą jak radzić sobie na konkurencyjnym rynku,
- potrzebujesz źródła inspiracji, porad i pomysłów na rozpędzenie własnego e-commerce oraz chcesz dowiedzieć się, jak wykorzystywać biznesowe okazje,
- chcesz dowiedzieć się, jak marki radzą sobie z codziennymi trudnościami w prowadzeniu biznesu,
- lubisz spotkania networkingowe i towarzystwo profesjonalistów,
- znajdziesz 1 dzień wolny.
ZAPRASZAMY na Konferencję Lunch z e-commerce - forum, na którym spotyka się biznes, marketing, praktyczna wiedza i pyszny lunch!
Konferencja Lunch z e-commerce zagości w Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Warszawie.
Program Konferencji:
09:30 - Rejestracja uczestników i networking
10:00 - 10:20 - Przywitanie i wprowadzenie - Wojciech Szymański
10:20 - 10:40 - Wykład inspirujący - Michał Moneta "5 content marketingowych trendów dla e-commerce".
10:40 - 11:00 - Wykład inspirujący - Mateusz Pycia "Jak zwiększyć odporność łańcuchów dostaw?".
11:00 - 11:20 - Wykład specjalistyczny - Marcin Lipiec "Czym jest PIM i jak bardzo zwiększa sprzedaż w e-commerce?".
11:20 - 11:40 PRZERWA KAWOWA ORAZ NETWORKING
11:40 - 12:00 - Wykład specjalistyczny - Jan Zając oraz Aleksander Winciorek "Pan płaci, Pani płaci, społeczeństwo płaci… czyli ile tak naprawdę kosztują polskie firmy kampanie reklamowe Facebook Ads".
12:00 - 12:20 - Wykład specjalistyczny - Paweł Wyborski "(Re)search it yourself, czyli jak zmierzyć skuteczność wyszukiwarki w swojej witrynie".
12:20 - 12:40 - Wykład specjalistyczny - Robert Sosnowski "Jak mierzyć efektywność działań influencerów?".
12:40 - 13:00 - Wykład specjalistyczny - Piotr Kantorowski "Legalny cold mailing, czyli jak wysyłać maile bez zgody ich adresata".
13:00 - 14:00 LUNCH
14:00 - 14:20 - Case study - Magdalena Staszczyk "Konsument w czasie pandemii. Jak budować brand, sprzedawać i efektywnie docierać do klienta".
14:20 - 14:40 - Case study - Marek Oczkowski "Czy sklepy internetowe słuchają swoich klientów?".
14:40 - 15:00 - Case study - Łukasz Hardek "Multikanałowość w obsłudze klienta".
15:00 - 15:20 PRZERWA KAWOWA ORAZ NETWORKING
15:20 - 16:20 - Warsztat 1 - Paweł Szczyrek "Sprzedaj się... albo zgiń. O chatbotach w procesie wsparcia sprzedaży".
15:20 - 16:20 - Warsztat 2 - Sebastian Skórski "Jak usprawnić procesy eksportowe, by sprzedawać więcej?".
15:20 - 16:20 - Warsztat 3 - Milena Majchrzak "Tanio, a dobrze - czy da się zbudować widoczność sklepu w Google, nie wydając majątku na tworzenie treści?".
16:20 - 17:20 - NETWORKING I ZAKOŃCZENIE
Szczegóły wydarzenia : https://www.ideoforce.pl/lunch-z-e-commerce/
ZAPRASZAMY już 30 września!
Partnerzy wydarzenia
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||
Biorąc udział w wydarzeniu, wyrażasz zgodę na dokumentację wydarzenia w formie zdjęć i wideo oraz wykorzystanie Twojego wizerunku przez firmę Ideo Force w celach promocyjnych w mediach społecznościowych i na stronie internetowej.
Regulamin konferencji: https://bit.ly/regulamin-konferencji-lunch-z-e-commerce
Miejsce
ul. Jutrzenki 135, Warszawa