Konkurs Power of Content Marketing Awards 2019 - zgłoszenia
3 Lutego 2019, 19:00 (Niedziela) - 5 Maja 2019, 20:59 (Niedziela)
Power of Content Marketing Awards 2019
Power of Content Marketing Awards jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, wpisanym do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000279305, z siedzibą i adresem w Warszawie, ul. Puławska 118A. Celem konkursu jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich.
Szczegóły Konkursu, formularz zgłoszeniowy i regulamin znajdują się na stronie: http://contentmarketingpolska.pl/pocma/regulamin-2019/
UCZESTNICY I PROJEKTY
W konkursie mogą wziąć udział:
- firmy, które poprzez content marketing wspierają swój biznes,
- agencje zajmujące się tworzeniem projektów komunikacyjnych,
- jednostki administracji państwowej,
- przedstawicieli III sektora - organizacje pozarządowe
- osoby piszące teksty do mediów firmowych i konsumenckich, publikowanych w określonych kategoriach. Prace do konkursu mogą zgłaszać: autorzy tekstów, agencje contentowe oraz firmy, które są właścicielami danych mediów.
!Do konkursu mogą zostać zgłoszone projekty content marketingowe: konkretne narzędzia, strategie content marketingowe oraz projekty multikanałowe, które zostały zrealizowane pomiędzy 10 marca 2018 a 11 marca 2019. ! WAŻNE! W trosce o profesjonalizację polskiego rynku zwracamy szczególną uwagę na zgodność zgłoszonych projektów ze zdefiniowaną i wdrożoną strategią komunikacyjną/marketingową/content marketingową/sprzedażową. Dlatego niezależnie od tego, czy projekt jest zgłaszany w obszarze digital czy print Zgłaszający ma obowiązek opisać następujące elementy:- cel projektu
- zastosowane mierniki
- efekt projektu
ZGŁOSZENIE UDZIAŁU - TERMINY
Pierwszy termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu mija 25 lutego 2019 r. o godzinie 23:59.
Drugi termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu mija 11 marca 2019 r.* o godzinie 23:59.
*projekty zgłoszone w II terminie objęte są opłatą wyższą o 50% w stosunku do ceny początkowej (netto)
Nie ma limitu projektów zgłaszanych przez jedną organizację. Jeden projekt może być zgłoszony w kilku kategoriach, o ile spełnia jej warunki.
1) Najpierw opłać zgłoszenie na niniejszej stronie - po opłaceniu otrzymasz na podany adres e-mail potwierdzenie zapłaty.
2) Następnie wypełnij formularz (dostępny od 2 lutego!), załączając do niego potwierdzenie zapłaty
3) Wyślij na adres Stowarzyszenia materiały do projektów zgłaszanych jako print.
Szczegóły w Regulaminie
KATEGORIE
Projekty można zgłaszać w kategoriach, których wymagania projekt spełnia oraz w których, zdaniem Zgłaszającego, najlepiej będzie konkurować.
! Jeden projekt może być zgłoszony w kilku kategoriach, o ile spełnia ich wymogi. W takim przypadku każde zgłoszenie w kolejnej kategorii traktowane jest oddzielnie - każde trzeba osobno opłacić i zgłosić.
W kategoriach 1 - 19 obowiązuje podział branżowy - można zgłosić w nich projekty zarówno digital, jak i print. W tych kategoriach oceniane będzie czy i w jaki sposób wdrożenie projektu przełożyło się na konkretne wyniki firmy w postaci zwiększenia: liczby klientów/UU, ich zaangażowania, sprzedaży.
Kategorie 23 i 24 to zgłoszenia strategii - tutaj bardzo ważne jest przedstawienie kontekstu biznesowego, planu strategicznego realizacji, założonych KPI i osiągniętych wyników.
W kategoriach 25 - 42 oceniane będą konkretne narzędzia jako element często szerszych działań contentowych pod kątem odpowiedzi tworzonym narzędziem na potrzeby grupy docelowej, postawione cele biznesowe oraz w oparciu o osiągnięte wyniki w postaci zwiększenia: liczby klientów/UU, ich zaangażowania, sprzedaży.
W kategoriach 43-48 oceniane są konkretne artykuły. Jurorzy oceniają trafność języka oraz formy pod kątem celów publikacji. W tych kategoriach prace mogą zgłaszać również sami autorzy artykułów.
- Content marketing - motoryzacja
- Content marketing - finanse i ubezpieczenia
- Content marketing - zdrowie
- Content marketing - parenting
- Content marketing - edukacja
- Content marketing - uroda
- Content marketing - FMCG
- Content marketing - moda
- Content marketing - branża budowlana/home&garden
- Content marketing - nieruchomości
- Content marketing - rolnictwo i pokrewne
- Content marketing - turystyka
- Content marketing - handel
- Content marketing - galerie handlowe
- Content marketing - kultura i nauka
- Content marketing - łączność
- Content marketing - logistyka
- Content marketing - energetyka
- Content marketing - sport
- Content marketing - e-commerce
- Content marketing - projekt non profit*
- Content marketing - start-up*
- Strategia content marketing dla klientów
- Strategia content marketing dla pracowników
- Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie)
- Magazyn dla pracowników, nakład do 1 000 egz.
- Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1 000 egz.
- Magazyn dla klientów B2C
- Magazyn dla klientów B2B
- Magazyn elektroniczny dla pracowników
- Newsletter dla pracowników
- Portal dla pracowników
- Aplikacja mobilna dla pracowników
- Magazyn elektroniczny dla klientów
- Newsletter dla klientów
- Portal tematyczny dla klientów
- Aplikacja mobilna dla klientów
- Komunikacja VR/AR
- Kampania social mediowa jako autonomiczny projekt
- Korporacyjna komunikacja video
- Marketingowa komunikacja video
- Infografika jako narzędzie komunikacji
- Publikacja dla pracowników - człowiek - artykuły o ludziach w firmach
- Publikacja dla pracowników - firma - artykuły o firmie/produkcie/usłudze
- Publikacja dla pracowników - wydarzenie - relacje z firmowych eventów
- Publikacja dla klientów: Firma - artykuły o firmie
- Publikacja dla klientów: Marka - artykuły wspierające markę
- Publikacja (artykuł) promująca lub edukująca o content marketingu
KOSZTY ZGŁOSZENIA
Uwaga! Dla projektów non-profit, start-up (kategorie 21 i 22) oraz artykułów (kategorie 43-48) koszt zgłoszenia wynosi 100 zł/netto za każde zgłoszenia w pierwszym terminie. W drugim terminie cena wynosi 200 zł, po terminie 300 zł za jedno zgłoszenie.
Opłata za zgłoszenie pojedynczego projektu do jednej kategorii konkursowej w I terminie (do 25 lutego 2019) wynosi:
Dla członków SCMP | Dla pozostałych uczestników | |
Przy 1 zgłoszeniu | 550 zł netto/1 zgłoszenie | 650 zł netto/1 zgłoszenie |
Do 5 zgłoszeń (2-5) | 400 zł netto/1 zgłoszenie | 500 zł netto/1 zgłoszenie |
Do 10 zgłoszeń (6-10) | 350 zł netto/1 zgłoszenie | 450 zł netto/1 zgłoszenie |
Powyżej 10 zgłoszeń | 250 zł netto/1 zgłoszenie | 350 zł netto/1 zgłoszenie |
Opłata za zgłoszenie pojedynczego projektu do jednej kategorii konkursowej w II terminie (do 11 marca 2019) wynosi:
Dla członków SCMP | Dla pozostałych uczestników | |
Przy 1 zgłoszeniu | 760 zł netto/ 1 zgłoszenie | 910 zł netto/1 zgłoszenie |
Do 5 zgłoszeń (2-5) | 535 zł netto/1 zgłoszenie | 685 zł netto/1 zgłoszenie |
Do 10 zgłoszeń (6-10) | 460 zł netto/1 zgłoszenie | 610 zł netto/1 zgłoszenie |
Powyżej 10 zgłoszeń | 290 zł netto/1 zgłoszenie | 440 zł netto/1 zgłoszenie |
Opłata za zgłoszenie po terminie (w trakcie prac przygotowawczych dla jurorów między 12 a 22 marca)
Dla członków SCMP | Dla pozostałych uczestników | |
Przy 1 zgłoszeniu | 1060 zł netto/ 1 zgłoszenie | 1110 zł netto/1 zgłoszenie |
Do 5 zgłoszeń (2-5) | 835 zł netto/1 zgłoszenie | 985 zł netto/1 zgłoszenie |
Do 10 zgłoszeń (6-10) | 760 zł netto/1 zgłoszenie | 910 zł netto/1 zgłoszenie |
Powyżej 10 zgłoszeń | 590 zł netto/1 zgłoszenie | 740 zł netto/1 zgłoszenie |
Dla projektów non-profit, start-up (kategorie 21 i 22) oraz artykułów (kategorie 43-48) koszt zgłoszenia wynosi 100 zł/netto za każde zgłoszenia w pierwszym terminie. W drugim terminie cena wynosi 200 zł, po terminie 300 zł za jedno zgłoszenie.
OGŁOSZENIE LAUREATÓW - UROCZYSTA GALA
W drugiej turze Jury wybiera laureatów, którzy ogłoszeni zostaną podczas uroczystej Gali 29 maja 2019 r. w Centrum Naukowym Kopernik w Warszawie.
Szczegóły wydarzenia zostaną podane na stronie www.contentmarketingpolska.pl/pocma/gala oraz w mediach społecznościowych: fanpage Stowarzyszenia Content Marketing Polska.
Każdy zgłaszający ma zagwarantowane 1 bezpłatne wejście na Galę. Liczba wejściówek zależy od liczby zgłoszonych projektów (1 projekt = 1 wejściówka). Dodatkowe bilety na Galę można kupić on-line - link podamy wkrótce.
Niezbędne jest wcześniejsze potwierdzenie obecności na Gali do 20 maja 2019 roku, rezerwując wejściówkę na stronie (link xxxxxx)
Miejsce
Wybrzeże Kościuszkowskie 20, Warszawa