Kurs Skutecznego Zarządzania Praktyką i zespołem stomatologicznym - 24-25 września 2020 r

24 Września 2020, 09:30 (Czwartek) - 25 Września 2020, 18:00 (Piątek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
300 zł taniej! Limitowana ilość miejsc! Kurs skutecznego zarządzania praktyką stomatologiczną - WCZESNA REJESTRACJA do 31 sierpnia

300 zł taniej! Limitowana ilość miejsc!

już niedostępne 3 697,00 zł -
Zostały ostatnie 2 miejsca! a ze względu na covid nie wiadomo kiedy następna edycja!
Unikatowy system zadań domowych w pakiecie!
Kurs Skutecznego Zarządzania Praktyką i zespołem stomatologicznym - 24-25 września 2020 r .

Zostały ostatnie 2 miejsca! a ze względu na covid nie wiadomo kiedy następna edycja!
Unikatowy system zadań domowych w pakiecie!

już niedostępne 3 997,00 zł -


SKUTECZNE ZARZĄDZANIE PRAKTYKĄ STOMATOLOGICZNĄ
Dla menedżerów i właścicieli praktyk stomatologicznych



POZNAJ NAJSKUTECZNIEJSZY, SPRAWDZONY W PRAKTYCE SYSTEM KLUCZOWYCH KOMPETENCJI POTRZEBNYCH DO PROFESJONALNEGO ZARZĄDZANIA


Wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie pogodzić funkcję lekarza pracującego przy fotelu z zarządzaniem swoją praktyką.

Jeżeli do tej pory Twoje zarządzanie praktyką i zespołem było intuicyjne... to najlepszy czas, aby nie popełniać już więcej błędów i profesjonalnie godzić funkcję lekarza i szefa.


Zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestnicy:




Doszlifuj swoje kompetencje menedżerskie poznając poniższy system narzędzi profesjonalnego szefa i menedżera.



Poznaj bliżej kompletne systemy postępowania, które tworzą wzorcowy model Kluczowych Kompetencji Menedżerskich.




O KURSIE

Ten kurs znakomicie systematyzuje kluczowe kompetencje, które pomagają właścicielom i menedżerom skuteczniej zarządzać. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów delegowania zadań i motywowania personelu. Praktyczna forma pozwala uczestnikom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do profesjonalnego kierowania firmą lub zespołem.


PROFIL UCZESTNIKA

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego właściciela praktyki stomatologicznej oraz menedżera personelu średniego/niezależnie od doświadczenia/, który chce zwiększyć swoją efektywność w zarządzaniu oraz otrzymać najlepsze na rynku narzędzia i modele menedżerskie.

CELE

Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie:

     Rozwój kompetencji menedżerskich oraz poznanie systemu skutecznego zarządzania.

     Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie personelu do rozwoju kompetencji i/lub 
     zaangażowania w pracy.

KORZYŚCI

Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:

     Delegować zadania w bardzo motywujący i skuteczny sposób.

     Profesjonalnie dowartościowywać personel budując maksymalną motywację.

     Budować zespół zaangażowanych ekspertów.

     Rozpoznawać 4 dominujące typy zachowania i dzięki temu idealniej dopasować komunikację i sposoby
     motywowania do stylu zachowania swoich współpracowników.

     Ustalać czytelne zasady współpracy i budować autorytet prawdziwego lidera.

     Stosować model przywództwa sytuacyjnego i kształtować umiejętność doboru odpowiedniego stylu
     kierowania zespołem.

METODOLOGIA

Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, 70% czasu to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, praktyczne narzędzia menedżerskie poparte licznymi przykładami z życia, wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami i trenerem, możliwość ustalenia własnego celu szkolenia oraz zadawania pytań.

REFERENCJE

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.



      
DR MAGDALENA PAWELCZYK-MADALIŃSKA
Lekarz stomatolog, Specjalista periodontolog, Właściciel Fandent w Gdańsku

Uczestniczyłam w szkoleniu menadżerskim, które przerosło moje oczekiwania. Przekazano nam olbrzymią wiedzę merytoryczną w bardzo profesjonalny i ciekawy sposób. Cieszę się, że w listopadzie odbędą się szkolenia mojego personelu z Doskonałej obsługi Pacjenta. Z ogromną przyjemnością mogę polecić to szkolenie wszystkim lekarzom prowadzącym własną działalność, nie wątpię, że będzie w pełni satysfakcjonujące.


DR EWA DURAJ
Lekarz stomatolog Właściciel gabinetu Stomatologicznego w Białymstoku

Szkolenie bardzo profesjonalne, a przy tym przykłady prosto z naszych praktyk.  To gotowe rozwiązania, tylko wprowadzać do życia. Polecam wszystkim bardzo gorąco. Sama jadę na następny etap kursu i nie mogę się doczekać.





Informacje ogólne

PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński


MIEJSCE:
Grand Hotel Rzeszów

ul. Ks. Feliksa Dymnickiego 1a

Bilety lotnicze do Rzeszowa z GDAŃSKA, WROCŁAWIA, POZNANIA, SZCZECINA lub WARSZAWY to koszt - 150-500 złotych. 

Godziny kursu dopasowane są pod godziny samolotów, dolot z w/w miast zajmuje 1-2,5 godziny.  

http://www.skyscanner.pl

Zapewniam transfer z lotniska i na lotnisko.



TERMIN:

24-25.09.2020


GODZINY:
Pierwszy dzień - 9:30 - 18:00 - o 8.30 zapewniony jest transfer z lotniska do hotelu gdzie odbywa się kurs.

Drugi dzień - 9:00 - 18:00 - od razu po zakończeniu zapewniony jest transfer na lotnisko na lot o godzinie 20.45 


ZAPEWNIAMY:


materiały szkoleniowe,
pyszne przerwy kawowe i lunch w restauracji

Catering - zapewniony /serwis kawowy, napoje, przekąski, lunch, kolacja/

Dodatkowo wieczorem pierwszego dnia dla wszystkich uczestników zorganizowana będzie uroczysta kolacja. 


MICHAŁ KATARZYŃSKI

Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów, realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.


Jest dyplomowanym trenerem biznesu, wykładowcą Dental Profit, Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska. W wieku 21 lat zarządzał swoim pierwszym zespołem, kilka lat później został dyrektorem zarządzającym dużej firmy handlowej, którym jest nieprzerwanie od 16 lat.

Jest absolutnym ekspertem w zarządzaniu przez nieobecność, udowodnił to zarządzając i współzarządzając jednocześnie czterema różnymi firmami w jednym czasie, w tym dwoma klinikami stomatologicznymi.

Przez 7 lat podczas praktycznych kursów z profesjonalnej komunikacji z pacjentem, warsztatowo przeszkolił ponad 1000 lekarzy dentystów w tym ponad 250 właścicieli praktyk stomatologicznych, aby mogli skutecznie i profesjonalnie zarządzać swoimi zespołami. 

Jest autorem systemu kluczowych kompetencji menedżera, który jest idealnym zbiorem narzędzi do zarządzania firmą i zespołem.

Wierzy, że kluczem do sukcesu zawodowego jest świadomy ciągły rozwój kompetencji, który daje satysfakcję i pełną gotowość do maksymalnego angażowania się w codzienne czynności.

Jest pasjonatem egzotycznych podróży, historii, antropologii i nowoczesnych technologii foto/video.


Zmotywowany i kompetentny zespół to prawdziwy skarb, dowiedz i naucz się jak go zbudować! 


Nie czekaj! TWOJE zarządzanie może być skuteczniejsze!


Zarejestruj się na ten kurs! 




Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Rzeszów