To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
Limitowana ilość miejsc! Wykład skuteczne zarządzanie praktyką stomatologiczną - Sala Lwów C - KRAKDENT

Limitowana ilość miejsc!

już niedostępne 47,00 zł -


SKUTECZNE ZARZĄDZANIE PRAKTYKĄ STOMATOLOGICZNĄ
Dla menedżerów i właścicieli praktyk stomatologicznych



POZNAJ NAJSKUTECZNIEJSZY, SPRAWDZONY W PRAKTYCE SYSTEM KLUCZOWYCH KOMPETENCJI MENEDŻERA


Wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie pogodzić funkcję lekarza pracującego przy fotelu z zarządzaniem swoją praktyką.

Jeżeli do tej pory Twoje zarządzanie praktyką i zespołem było intuicyjne... to najlepszy czas, aby nie popełniać już więcej błędów i profesjonalnie godzić funkcję lekarza i szefa.


Doszlifuj swoje kompetencje menedżerskie poznając poniższy system narzędzi profesjonalnego szefa i menedżera.



Poznaj bliżej kompletne systemy postępowania, które tworzą wzorcowy model Kluczowych Kompetencji Menedżerskich.



O kursie

Ten wykład znakomicie systematyzuje kluczowe kompetencje, które pomagają właścicielom i menedżerom skuteczniej zarządzać. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów delegowania zadań i motywowania personelu, niezbędnych do profesjonalnego kierowania firmą lub zespołem.

Profil Uczestnika

Wykład przeznaczone jest dla każdego właściciela praktyki stomatologicznej oraz menedżera personelu średniego/niezależnie od doświadczenia/, który chce zwiększyć swoją efektywność w zarządzaniu oraz otrzymać najlepsze na rynku narzędzia i modele menedżerskie.

Cele

  • Poznanie systemu kluczowych kompetencji menedżera, który systemtyuje kwestie skutecznego zarządzania praktyką.
  • Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie personelu do rozwoju kompetencji i/lub zaangażowania w pracy.

Korzyści dla uczestnika

  • Poznanie modelu przywództwa sytuacyjnego, który pomaga w doborze odpowiedniego stylu kierowania zespołem, aby budować zespół zaangażowanych ekspertów.
  • Wiedza o profesjonalnym dowartościowywaniu i docenianiu personelu.

REFERENCJE

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.


      
DR MAGDALENA PAWELCZYK-MADALIŃSKA
Lekarz stomatolog, Specjalista periodontolog, Właściciel Fandent w Gdańsku

Uczestniczyłam w szkoleniu menadżerskim, które przerosło moje oczekiwania. Przekazano nam olbrzymią wiedzę merytoryczną w bardzo profesjonalny i ciekawy sposób. Cieszę się, że w listopadzie odbędą się szkolenia mojego personelu z Doskonałej obsługi Pacjenta. Z ogromną przyjemnością mogę polecić to szkolenie wszystkim lekarzom prowadzącym własną działalność, nie wątpię, że będzie w pełni satysfakcjonujące.


DR EWA DURAJ
Lekarz stomatolog Właściciel gabinetu Stomatologicznego w Białymstoku

Szkolenie bardzo profesjonalne, a przy tym przykłady prosto z naszych praktyk.  To gotowe rozwiązania, tylko wprowadzać do życia. Polecam wszystkim bardzo gorąco. Sama jadę na następny etap kursu i nie mogę się doczekać.





Informacje ogólne

PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński

TERMIN
13.03.2020

GODZINA:
Sala Lwów A - 15.15 - 16.00

ZAPEWNIAMY:
Materiały dydaktyczne


MICHAŁ KATARZYŃSKI

Przez 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów, realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.


Jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska. W wieku 21 lat zarządzał swoim pierwszym zespołem, kilka lat później został dyrektorem zarządzającym i udziałowcem dużej firmy handlowej, którym jest nieprzerwanie od 14 lat.

Jest absolutnym ekspertem w zarządzaniu przez nieobecność, udowodnił to zarządzając i współzarządzając jednocześnie czterema różnymi firmami w jednym czasie. 

Przez 4 lata podczas praktycznych kursów z profesjonalnej komunikacji z pacjentem, warsztatowo przeszkolił ponad 1000 lekarzy dentystów w tym około 200 właścicieli praktyk stomatologicznych, aby mogli skutecznie i profesjonalnie zarządzać swoimi zespołami. 

Jest autorem systemu kluczowych kompetencji menedżera, który jest idealnym zbiorem narzędzi do zarządzania firmą i zespołem.

Wierzy, że kluczem do sukcesu zawodowego jest świadomy rozwój kompetencji, który daje gotowość do maksymalnego zaangażowania się w cokolwiek się robi.

Jest wielbicielem egzotycznych podróży, historii, antropologii i nowoczesnych technologii foto/video, dbając w tym wszystkim o bardzo ważny życiowy life-sport-work balans.



Zmotywowany i kompetentny zespół to prawdziwy skarb, dowiedz i naucz się jak go zbudować! 

Nie czekaj!

Zarejestruj się na ten wykład! 


W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.
e-mail: michal@doskonalaobslugapacjenta.pl
tel.502 185 012


Zobacz również:

szkolenia Medycyna Stomatologia wydarzenia Kraków