Krakdent 13.03.2020 - Wykład Skuteczne Zarządzanie Praktyką Stomatologiczną - Sala Lwów A - 15.15-16.00
13 Marca 2020, 15:15-16:00 (Piątek)
EXPO Kraków, Kraków Zobacz na mapie
SKUTECZNE ZARZĄDZANIE PRAKTYKĄ STOMATOLOGICZNĄ
Dla menedżerów i właścicieli praktyk stomatologicznych
POZNAJ NAJSKUTECZNIEJSZY, SPRAWDZONY W PRAKTYCE SYSTEM KLUCZOWYCH KOMPETENCJI MENEDŻERA
Wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie pogodzić funkcję lekarza pracującego przy fotelu z zarządzaniem swoją praktyką.
Jeżeli do tej pory Twoje zarządzanie praktyką i zespołem było intuicyjne... to najlepszy czas, aby nie popełniać już więcej błędów i profesjonalnie godzić funkcję lekarza i szefa.
Doszlifuj swoje kompetencje menedżerskie poznając poniższy system narzędzi profesjonalnego szefa i menedżera.
Poznaj bliżej kompletne systemy postępowania, które tworzą wzorcowy model Kluczowych Kompetencji Menedżerskich.
O kursie
Ten wykład znakomicie systematyzuje kluczowe kompetencje, które pomagają właścicielom i menedżerom skuteczniej zarządzać. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów delegowania zadań i motywowania personelu, niezbędnych do profesjonalnego kierowania firmą lub zespołem.
Profil Uczestnika
Wykład przeznaczone jest dla każdego właściciela praktyki stomatologicznej oraz menedżera personelu średniego/niezależnie od doświadczenia/, który chce zwiększyć swoją efektywność w zarządzaniu oraz otrzymać najlepsze na rynku narzędzia i modele menedżerskie.
Cele
- Poznanie systemu kluczowych kompetencji menedżera, który systemtyuje kwestie skutecznego zarządzania praktyką.
- Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie personelu do rozwoju kompetencji i/lub zaangażowania w pracy.
Korzyści dla uczestnika
- Poznanie modelu przywództwa sytuacyjnego, który pomaga w doborze odpowiedniego stylu kierowania zespołem, aby budować zespół zaangażowanych ekspertów.
- Wiedza o profesjonalnym dowartościowywaniu i docenianiu personelu.
REFERENCJE
O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.
DR MAGDALENA PAWELCZYK-MADALIŃSKA
Lekarz stomatolog, Specjalista periodontolog, Właściciel Fandent w Gdańsku
Uczestniczyłam w szkoleniu menadżerskim, które przerosło moje oczekiwania. Przekazano nam olbrzymią wiedzę merytoryczną w bardzo profesjonalny i ciekawy sposób. Cieszę się, że w listopadzie odbędą się szkolenia mojego personelu z Doskonałej obsługi Pacjenta. Z ogromną przyjemnością mogę polecić to szkolenie wszystkim lekarzom prowadzącym własną działalność, nie wątpię, że będzie w pełni satysfakcjonujące.
DR EWA DURAJ
Lekarz stomatolog Właściciel gabinetu Stomatologicznego w Białymstoku
Szkolenie bardzo profesjonalne, a przy tym przykłady prosto z naszych praktyk. To gotowe rozwiązania, tylko wprowadzać do życia. Polecam wszystkim bardzo gorąco. Sama jadę na następny etap kursu i nie mogę się doczekać.
Informacje ogólne
- PROWADZĄCY:
- Michał Katarzyński
- TERMIN
- 13.03.2020
- GODZINA:
- Sala Lwów A - 15.15 - 16.00
-
- ZAPEWNIAMY:
- Materiały dydaktyczne
MICHAŁ KATARZYŃSKI
Przez
3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w
Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów,
realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.
Jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska. W wieku 21 lat zarządzał swoim pierwszym zespołem, kilka lat później został dyrektorem zarządzającym i udziałowcem dużej firmy handlowej, którym jest nieprzerwanie od 14 lat.
Jest absolutnym ekspertem w zarządzaniu przez nieobecność, udowodnił to zarządzając i współzarządzając jednocześnie czterema różnymi firmami w jednym czasie.
Przez 4 lata podczas praktycznych kursów z profesjonalnej komunikacji z pacjentem, warsztatowo przeszkolił ponad 1000 lekarzy dentystów w tym około 200 właścicieli praktyk stomatologicznych, aby mogli skutecznie i profesjonalnie zarządzać swoimi zespołami.
Jest autorem systemu kluczowych kompetencji menedżera, który jest idealnym zbiorem narzędzi do zarządzania firmą i zespołem.
Wierzy, że kluczem do sukcesu zawodowego jest świadomy rozwój kompetencji, który daje gotowość do maksymalnego zaangażowania się w cokolwiek się robi.
Jest wielbicielem egzotycznych podróży, historii, antropologii i nowoczesnych technologii foto/video, dbając w tym wszystkim o bardzo ważny życiowy life-sport-work balans.
Zmotywowany i kompetentny zespół to prawdziwy skarb, dowiedz i naucz się jak go zbudować!
Nie czekaj!
Zarejestruj się na ten wykład!
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.
e-mail: [email protected]
tel.502 185 012
Miejsce
ul.Galicyjska 9, Kraków