To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Limitowana liczba miejsc! Wykład skuteczne zarządzanie praktyką stomatologiczną - Sala Lwów A - KRAKDENT

Limitowana liczba miejsc!

już niedostępne 47,00 zł -


SKUTECZNE ZARZĄDZANIE PRAKTYKĄ STOMATOLOGICZNĄ
Dla menedżerów i właścicieli praktyk stomatologicznych



POZNAJ NAJSKUTECZNIEJSZY, SPRAWDZONY W PRAKTYCE SYSTEM KLUCZOWYCH KOMPETENCJI MENEDŻERA


Wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie pogodzić funkcję lekarza pracującego przy fotelu z zarządzaniem swoją praktyką.

Jeżeli do tej pory Twoje zarządzanie praktyką i zespołem było intuicyjne... to najlepszy czas, aby nie popełniać już więcej błędów i profesjonalnie godzić funkcję lekarza i szefa.


Doszlifuj swoje kompetencje menedżerskie poznając poniższy system narzędzi profesjonalnego szefa i menedżera.



Poznaj bliżej kompletne systemy postępowania, które tworzą wzorcowy model Kluczowych Kompetencji Menedżerskich.



O kursie

Ten wykład znakomicie systematyzuje kluczowe kompetencje, które pomagają właścicielom i menedżerom skuteczniej zarządzać. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów delegowania zadań i motywowania personelu, niezbędnych do profesjonalnego kierowania firmą lub zespołem.

Profil Uczestnika

Wykład przeznaczone jest dla każdego właściciela praktyki stomatologicznej oraz menedżera personelu średniego/niezależnie od doświadczenia/, który chce zwiększyć swoją efektywność w zarządzaniu oraz otrzymać najlepsze na rynku narzędzia i modele menedżerskie.

Cele

  • Poznanie systemu kluczowych kompetencji menedżera, który systemtyuje kwestie skutecznego zarządzania praktyką.
  • Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie personelu do rozwoju kompetencji i/lub zaangażowania w pracy.

Korzyści dla uczestnika

  • Poznanie modelu przywództwa sytuacyjnego, który pomaga w doborze odpowiedniego stylu kierowania zespołem, aby budować zespół zaangażowanych ekspertów.
  • Wiedza o profesjonalnym dowartościowywaniu i docenianiu personelu.

REFERENCJE

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.


      
DR MAGDALENA PAWELCZYK-MADALIŃSKA
Lekarz stomatolog, Specjalista periodontolog, Właściciel Fandent w Gdańsku

Uczestniczyłam w szkoleniu menadżerskim, które przerosło moje oczekiwania. Przekazano nam olbrzymią wiedzę merytoryczną w bardzo profesjonalny i ciekawy sposób. Cieszę się, że w listopadzie odbędą się szkolenia mojego personelu z Doskonałej obsługi Pacjenta. Z ogromną przyjemnością mogę polecić to szkolenie wszystkim lekarzom prowadzącym własną działalność, nie wątpię, że będzie w pełni satysfakcjonujące.


DR EWA DURAJ
Lekarz stomatolog Właściciel gabinetu Stomatologicznego w Białymstoku

Szkolenie bardzo profesjonalne, a przy tym przykłady prosto z naszych praktyk.  To gotowe rozwiązania, tylko wprowadzać do życia. Polecam wszystkim bardzo gorąco. Sama jadę na następny etap kursu i nie mogę się doczekać.





Informacje ogólne

PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński

TERMIN
08.04.2022

GODZINA:
Sala Lwów A - 15.15 - 16.00

ZAPEWNIAMY:
Materiały dydaktyczne


MICHAŁ KATARZYŃSKI

Od 9 lat specjalizuje się w rozwoju rentownych praktyk stomatologicznych.

Przeprowadził ponad 60 audytów doradczych, różnych praktyk od 2 do 14 foteli, każdy z nich przyniósł od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy wzrostu zysku.

Jest autorem i wykładowcą Akademii Rentownej Praktyki Stomatologicznej, Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska.

Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów.

Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz rozwoju rentownych praktyk stomatologicznych.

Zrealizował ponad 120 zamkniętych projektów szkoleniowych a podczas uroczystej gali uhonorował prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta" wiodące praktyki stomatologiczne z całej Polski.

W jego wykładach i kursach z zarządzania oraz komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 3 000 uczestników.

Jest jednym z pomysłodawców i twórców IQ DENTAL - innowacyjnego programu do obsługi gabinetów stomatologicznych.


Zmotywowany i kompetentny zespół to prawdziwy skarb, dowiedz i naucz się jak go zbudować! 

Nie czekaj!

Zarejestruj się na ten wykład! 


W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.
e-mail: [email protected]
tel.502 185 012


Zobacz również:

szkolenia Medycyna Stomatologia wydarzenia Kraków