Kurs Skutecznego Zarządzania Praktyką i zespołem stomatologicznym - 24-25 kwietnia 2017
24 Kwietnia 2017, 09:30 (Poniedziałek) - 25 Kwietnia 2017, 16:30 (Wtorek)

Zostały tylko 3 miejsca i do 15 kwietnia jest niższa cena
SKUTECZNE ZARZĄDZANIE PRAKTYKĄ STOMATOLOGICZNĄ
Dla menedżerów i właścicieli praktyk stomatologicznych
POZNAJ NAJSKUTECZNIEJSZY, SPRAWDZONY W PRAKTYCE SYSTEM KLUCZOWYCH KOMPETENCJI MENEDŻERA
Wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie pogodzić funkcję lekarza pracującego przy fotelu z zarządzaniem swoją praktyką.
Jeżeli do tej pory Twoje zarządzanie praktyką i zespołem było intuicyjne... to najlepszy czas, aby nie popełniać już więcej błędów i profesjonalnie godzić funkcję lekarza i szefa.
Doszlifuj swoje kompetencje menedżerskie poznając poniższy system narzędzi profesjonalnego szefa i menedżera.
Poznaj bliżej kompletne systemy postępowania, które tworzą wzorcowy model Kluczowych Kompetencji Menedżerskich.
O KURSIE
Ten kurs znakomicie systematyzuje kluczowe kompetencje, które pomagają właścicielom i menedżerom skuteczniej zarządzać. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów delegowania zadań i motywowania personelu. Praktyczna forma pozwala uczestnikom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do profesjonalnego kierowania firmą lub zespołem.
PROFIL UCZESTNIKA
Szkolenie przeznaczone jest dla każdego właściciela praktyki stomatologicznej oraz menedżera personelu średniego/niezależnie od doświadczenia/, który chce zwiększyć swoją efektywność w zarządzaniu oraz otrzymać najlepsze na rynku narzędzia i modele menedżerskie.
CELE
Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie: Rozwój kompetencji menedżerskich oraz poznanie systemu skutecznego zarządzania.
Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie personelu do rozwoju kompetencji i/lub
zaangażowania w pracy.
KORZYŚCI
Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:
Delegować zadania w bardzo motywujący i skuteczny sposób.
Profesjonalnie dowartościowywać personel budując maksymalną motywację.
Budować zespół zaangażowanych ekspertów.
Rozpoznawać 4 dominujące typy zachowania i dzięki temu idealniej dopasować komunikację i sposoby
motywowania do stylu zachowania swoich współpracowników.
Ustalać czytelne zasady współpracy i budować autorytet prawdziwego lidera.
Stosować model przywództwa sytuacyjnego i kształtować umiejętność doboru odpowiedniego stylu
kierowania zespołem.
METODOLOGIA
Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, 70% czasu to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, praktyczne narzędzia menedżerskie poparte licznymi przykładami z życia, wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami i trenerem, możliwość ustalenia własnego celu szkolenia oraz zadawania pytań.
REFERENCJE
O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.
DR MAGDALENA PAWELCZYK-MADALIŃSKA
Lekarz stomatolog, Specjalista periodontolog, Właściciel Fandent w Gdańsku
Uczestniczyłam w szkoleniu menadżerskim, które przerosło moje oczekiwania. Przekazano nam olbrzymią wiedzę merytoryczną w bardzo profesjonalny i ciekawy sposób. Cieszę się, że w listopadzie odbędą się szkolenia mojego personelu z Doskonałej obsługi Pacjenta. Z ogromną przyjemnością mogę polecić to szkolenie wszystkim lekarzom prowadzącym własną działalność, nie wątpię, że będzie w pełni satysfakcjonujące.
DR EWA DURAJ
Lekarz stomatolog Właściciel gabinetu Stomatologicznego w Białymstoku
Szkolenie bardzo profesjonalne, a przy tym przykłady prosto z naszych praktyk. To gotowe rozwiązania, tylko wprowadzać do życia. Polecam wszystkim bardzo gorąco. Sama jadę na następny etap kursu i nie mogę się doczekać.
Informacje ogólne
PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
MIEJSCE:
Grand Hotel Rzeszów
ul. Ks. Feliksa Dymnickiego 1a
Bilety lotnicze do Rzeszowa z GDAŃSKA, WROCŁAWIA, POZNANIA, SZCZECINA lub WARSZAWY to koszt - 330-450 złotych.
Godziny kursu dopasowane są pod godziny samolotów, dolot z w/w miast zajmuje 2,5 godziny.
Zapewniam transfer z lotniska i na lotnisko.
TERMIN:
24 - 25.04.2017
GODZINY:
Pierwszy dzień - 9:30 - 18:00
Drugi dzień - 9:00 - 16:30 i od razu po zakończeniu zapewniony jest transfer na lotnisko na lot o godzinie 18.00.
ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe,
pyszne przerwy kawowe i lunch w restauracji
Catering - zapewniony /serwis kawowy, napoje, przekąski, lunch, kolacja/
Dodatkowo wieczorem pierwszego dnia dla wszystkich uczestników zorganizowana będzie uroczysta kolacja.
MICHAŁ KATARZYŃSKI
Przez
3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w
Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów,
realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.
Jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska. W wieku 21 lat zarządzał swoim pierwszym zespołem, kilka lat później został dyrektorem zarządzającym dużej firmy handlowej, którym jest nieprzerwanie od 13 lat.
Jest absolutnym ekspertem w zarządzaniu przez nieobecność, udowodnił to zarządzając i współzarządzając jednocześnie czterema różnymi firmami w jednym czasie, w tym dwoma klinikami stomatologicznymi.
Przez 4 lata podczas praktycznych kursów z profesjonalnej komunikacji z pacjentem, warsztatowo przeszkolił ponad 800 lekarzy dentystów w tym około 120 właścicieli praktyk stomatologicznych, aby mogli skutecznie i profesjonalnie zarządzać swoimi zespołami.
Jest autorem systemu kluczowych kompetencji menedżera, który jest idealnym zbiorem narzędzi do zarządzania firmą i zespołem.
Wierzy, że kluczem do sukcesu zawodowego jest świadomy ciągły rozwój kompetencji, który daje satysfakcję i pełną gotowość do maksymalnego angażowania się w codzienne czynności.
Jest pasjonatem egzotycznych podróży, historii, antropologii i nowoczesnych technologii foto/video.
Zmotywowany i kompetentny zespół to prawdziwy skarb, dowiedz i naucz się jak go zbudować!
Nie czekaj! TWOJE życie może być lepsze!
Zarejestruj się na ten kurs!
Miejsce
UL. Dymnickiego 1, Rzeszów