To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Kurs skutecznego zarządzania cz 2 - Systemy premiowe i rozmów okresowych 25-26.05.2017
już niedostępne 3 697,00 zł -
Cena za udział w kursie 3697 pln + 1230 pln za przekazanie /na dysku pendrive/ na własność każdej praktyki licencji wzorów arkuszy oceniających oraz założeń i wzoru pliku do rozliczania systemu premiowego.
1 praktyka = 1 licencja
Udział w kursie + licencja na komplet arkuszy do rozmów indywidualnych i optymalny system premiowy.

Cena za udział w kursie 3697 pln + 1230 pln za przekazanie /na dysku pendrive/ na własność każdej praktyki licencji wzorów arkuszy oceniających oraz założeń i wzoru pliku do rozliczania systemu premiowego.
1 praktyka = 1 licencja

już niedostępne 4 927,00 zł -
Cena za udział w kursie 2 x 3497 pln + 1230 pln za przekazanie /na dysku pendrive/ na własność każdej praktyki licencji wzorów arkuszy oceniających oraz założeń i wzoru pliku do rozliczania systemu premiowego.
1 praktyka = 1 licencja
Udział w kursie dwie osoby + jedna licencja na komplet arkuszy oceniających i optymalny system premiowy.

Cena za udział w kursie 2 x 3497 pln + 1230 pln za przekazanie /na dysku pendrive/ na własność każdej praktyki licencji wzorów arkuszy oceniających oraz założeń i wzoru pliku do rozliczania systemu premiowego.
1 praktyka = 1 licencja

już niedostępne 8 224,00 zł -
Podczas pierwszej części kursu z zarządzania praktyką stomatologiczną poznałeś podstawowe narzędzia i filozofię skutecznego zarządzania. 


Druga część kursu to znakomita kontynuacja, aby otrzymać KOMPLET narzędzi do długofalowej budowy zaangażowanego i kompetentnego zespołu.

To sprawdzone w praktyce narzędzia maksymalnie ułatwiające zarządzanie zespołem.


CO ZYSKASZ:

  • Otrzymasz kompletny program do długofalowego motywowania oraz rozwoju swojego personelu.
  • Otrzymasz na własność wzory arkuszy oceniających oraz plik i zasady bardzo skutecznego i uczciwego systemu premiowego.


OPIS KURSU:

Celem drugiej części kursu jest dalszy rozwój umiejętności menedżerskich u Właścicieli praktyk stomatologicznych lub menedżerów personelu średniego w zakresie prowadzenia rozmów indywidualnych oraz wdrożenia i zarządzania skutecznym systemem premiowym. 

PROFIL UCZESTNIKA

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego uczestnika pierwszej części kursu, który chce utrwalić lub powtórzyć nabytą  wiedzę i przećwiczyć narzędzia menedżerskie. Jeżeli dodatkowo nie masz skutecznego systemu premiowego oraz potrzebujesz wiedzy jak  przeprowadzić rozmowę indywidualną z motywującym skutkiem - to ten kurs jest dla Ciebie.


Efektem dla Uczestnika szkolenia będzie zwiększenie efektywności w zarządzaniu swoją firmą lub zespołem. Projekt ma na celu omówienie i przećwiczenie czytelnego systemu rozmów indywidualnych, dopasowanego do wszystkich stanowisk praktyki stomatologicznej oraz poznaniu bardzo sprawiedliwego i motywującego systemu premiowego.

Efektem dla Praktyki lub zespołu będzie podniesienie poziomu zaangażowania, oraz wzrost motywacji w oparciu o ustandaryzowane i bardzo uczciwe oczekiwania.



Co nas czeka podczas intensywnych dwudniowych warsztatów:


• Praktyczne powtórzenie narzędzi menedżerskich z pierwszej części szkolenia. 

• Poznanie założeń systemu rozmów indywidualnych oraz najlepszego sposobu jak go wdrożyć do praktyki - gotowiec :-)

• Poznanie założeń systemu premiowego oraz najlepszego sposobu jak do wdrożyć do praktyki - gotowiec :-) 

• Poznanie i omówienie wzorów arkuszy do rozmów indywidualnych  - dla każdego stanowiska - Lekarz, Asystentka, Personel Rejestracji. /autorski know how/ 

• Poznanie wzoru i omówienie tabelki do przydzielania premii. /j.w./

• Poznanie modelu angażującego "4 Jaki Czas" pomagającego budować zaangażowanie zespołu w rozwiązywanie problemów.

• Poznanie narzędzia komunikacyjnego "Klaryfikacja" pomocnego w wyjaśnianiu przyczyn obniżenia lub spadku zaangażowania pracownika. 

• Praktyczne prowadzenie rozmów okresowych w oparciu o wzory arkuszy oraz z użyciem narzędzi menedżerskich z pierwszej części szkolenia.




Wzór jednego z arkuszy oceniających



Szkoda życia na popełnianie błędów, kiedy wiedza jest dostępna.

Weź udział w tym unikalnym kursie!


Informacje ogólne

PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński

MIEJSCE:
Sala szkoleniowa Grand Hotel Boutique w Rzeszowie

ul. Dymnickiego

TERMIN:
25-26.05.2016

GODZINY:
9:30 - 18:00 - pierwszy dzień

9:00 - 16:30 - drugi dzień

ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe,
catering, przekąski i lunch w restauracji,
przerwy kawowe i obiadowa

Dodatkowo wieczorem pierwszego dnia dla wszystkich uczestników zorganizowana będzie uroczysta kolacja oraz zwiedzanie trasy podziemnej pod Rynkiem w Rzeszowie.


MICHAŁ KATARZYŃSKI
Przez 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów, realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.


Jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska. W wieku 21 lat zarządzał swoim pierwszym zespołem, kilka lat później został dyrektorem zarządzającym dużej firmy handlowej, którym jest nieprzerwanie od 13 lat.

Jest absolutnym ekspertem w zarządzaniu przez nieobecność, udowodnił to w jednym czasie zarządzając i współzarządzając jednocześnie czterema różnymi firmami.

Przez 4 lata podczas praktycznych kursów z profesjonalnej komunikacji z pacjentem, warsztatowo przeszkolił ponad 800 lekarzy dentystów w tym około 120 właścicieli praktyk stomatologicznych, aby mogli skutecznie i profesjonalnie zarządzać.

Wierzy, że kluczem do sukcesu zawodowego jest maksymalne zaangażowanie oraz świadomy rozwój kompetencji.



Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Rzeszów