Kurs skutecznego zarządzania cz 2 - Systemy premiowe i rozmów indywidualnych 22-23.11.2018
22 Listopada 2018, 09:30 (Czwartek) - 23 Listopada 2018, 16:30 (Piątek)

Podczas pierwszej części kursu z zarządzania praktyką stomatologiczną poznałeś/aś podstawowe narzędzia i filozofię skutecznego zarządzania.
Druga część kursu to znakomita kontynuacja, aby otrzymać KOMPLET narzędzi do długofalowej budowy zaangażowanego i kompetentnego zespołu.
To sprawdzone w praktyce narzędzia maksymalnie ułatwiające zarządzanie zespołem.
- Otrzymasz kompletny program do długofalowego motywowania oraz rozwoju swojego personelu.
- Otrzymasz na własność wzory arkuszy oceniających oraz plik i zasady bardzo skutecznego i uczciwego systemu premiowego.
OPIS KURSU:
Celem drugiej części kursu jest dalszy rozwój umiejętności menedżerskich u Właścicieli praktyk stomatologicznych lub menedżerów personelu średniego w zakresie prowadzenia rozmów indywidualnych oraz wdrożenia i zarządzania skutecznym systemem premiowym.
PROFIL UCZESTNIKA
Szkolenie przeznaczone jest dla każdego uczestnika pierwszej części kursu, który chce utrwalić lub powtórzyć nabytą wiedzę i przećwiczyć narzędzia menedżerskie. Jeżeli dodatkowo nie masz skutecznego systemu premiowego oraz potrzebujesz wiedzy jak przeprowadzić rozmowę indywidualną z motywującym skutkiem - to ten kurs jest dla Ciebie.
Efektem dla Uczestnika szkolenia będzie zwiększenie efektywności w zarządzaniu swoją firmą lub zespołem. Projekt ma na celu omówienie i przećwiczenie czytelnego systemu rozmów indywidualnych, dopasowanego do wszystkich stanowisk praktyki stomatologicznej oraz poznaniu bardzo sprawiedliwego i motywującego systemu premiowego.
Efektem dla Praktyki lub zespołu będzie podniesienie poziomu zaangażowania, oraz wzrost motywacji w oparciu o ustandaryzowane i bardzo uczciwe oczekiwania.
Co nas czeka podczas intensywnych dwudniowych warsztatów:
• Praktyczne powtórzenie narzędzi menedżerskich z pierwszej części szkolenia.
• Poznanie założeń systemu rozmów indywidualnych oraz najlepszego sposobu jak go wdrożyć do praktyki - gotowiec :-)
• Poznanie założeń systemu premiowego oraz najlepszego sposobu jak do wdrożyć do praktyki - gotowiec :-)
• Poznanie i omówienie wzorów arkuszy do rozmów indywidualnych - dla każdego stanowiska - Lekarz, Asystentka, Personel Rejestracji. /autorski know how/
• Poznanie wzoru i omówienie tabelki do przydzielania premii. /j.w./
• Poznanie modelu angażującego "4 Jaki Czas" pomagającego budować zaangażowanie zespołu w rozwiązywanie problemów.
• Poznanie narzędzia komunikacyjnego "Klaryfikacja" pomocnego w wyjaśnianiu przyczyn obniżenia lub spadku zaangażowania pracownika.
• Praktyczne prowadzenie rozmów okresowych w oparciu o wzory arkuszy oraz z użyciem narzędzi menedżerskich z pierwszej części szkolenia.
Wzór jednego z arkuszy do rozmowy indywidualnej
Szkoda życia na popełnianie błędów, kiedy wiedza jest dostępna.
Weź udział w tym unikalnym kursie!
Informacje ogólne
PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
MIEJSCE:
Hotel Metropolitan
Rzeszów
TERMIN:
22-23.11.2018
GODZINY:
9:30 - 18:00 - pierwszy dzień
9:00 - 16:30 - drugi dzień
ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe,
catering, przekąski i lunch w restauracji,
przerwy kawowe i obiadowa
Dodatkowo wieczorem pierwszego dnia dla wszystkich uczestników zorganizowana będzie uroczysta kolacja oraz zwiedzanie trasy podziemnej pod Rynkiem w Rzeszowie.
MICHAŁ KATARZYŃSKI
Przez 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów, realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.
Jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska. W wieku 21 lat zarządzał swoim pierwszym zespołem, kilka lat później został dyrektorem zarządzającym dużej firmy handlowej, którym jest nieprzerwanie od 13 lat.
Jest absolutnym ekspertem w zarządzaniu przez nieobecność, udowodnił to w jednym czasie zarządzając i współzarządzając jednocześnie czterema różnymi firmami.
Przez 4 lata podczas praktycznych kursów z profesjonalnej komunikacji z pacjentem, warsztatowo przeszkolił ponad 1000 lekarzy dentystów w tym około 200 właścicieli praktyk stomatologicznych, aby mogli skutecznie i profesjonalnie zarządzać.
Wierzy, że kluczem do sukcesu zawodowego jest maksymalne zaangażowanie oraz świadomy rozwój kompetencji.
Miejsce
Słowackiego 16, Rzeszów