Kurs Skutecznego Zarządzania Praktyką i zespołem stomatologicznym cz.1
9 Maja 2024, 09:00 (Czwartek) - 10 Maja 2024, 18:00 (Piątek)

POZNAJ BARDZO SKUTECZNY, SPRAWDZONY PRZEZ WIELU WŁAŚCICIELI GABINETÓW, SYSTEM KLUCZOWYCH KOMPETENCJI POTRZEBNYCH DO PROFESJONALNEGO ZARZĄDZANIA PRAKTYKĄ
To BARDZO PRAKTYCZNY model postępowania, który pozwoli Tobie pogodzić funkcję lekarza pracującego przy fotelu z zarządzaniem swoją praktyką.
Jeżeli do tej pory Twoje zarządzanie PRAKTYKĄ lub zespołem było tylko intuicyjne... to najwyższy czas, abyś nie popełniał już więcej błędów i profesjonalnie motywował oraz delegował zadania i uprawnienia.
Zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestnicy:
Doszlifuj swoje kompetencje menedżerskie poznając poniższy system narzędzi profesjonalnego szefa i menedżera.
Poznaj bliżej kompletne systemy postępowania, które tworzą wzorcowy model Kluczowych Kompetencji Menedżerskich.
O KURSIE
Ten kurs znakomicie systematyzuje kluczowe kompetencje, które pomagają właścicielom i menedżerom skuteczniej zarządzać. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów delegowania zadań i motywowania personelu. Praktyczna forma pozwala uczestnikom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do profesjonalnego zarządzania praktyką lub zespołem.
PROFIL UCZESTNIKA
Szkolenie przeznaczone jest dla każdego lekarza/właściciela firmy lub menedżera /niezależnie od doświadczenia/, który chce zwiększyć swoją efektywność w zarządzaniu oraz otrzymać praktyczne narzędzia i modele menedżerskie.
CELE
Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie: Rozwój kompetencji menedżerskich oraz poznanie systemu skutecznego zarządzania.
Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie personelu do lepszej pracy
KORZYŚCI
Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:
Delegować zadania w bardzo motywujący i skuteczny sposób.
Profesjonalnie dowartościowywać personel budując maksymalną motywację.
Budować zespół zaangażowanych ekspertów.
Rozpoznawać 4 dominujące typy zachowania i dzięki temu idealniej dopasować komunikację i sposoby
motywowania do stylu zachowania swoich współpracowników.
Ustalać czytelne zasady współpracy i budować autorytet prawdziwego lidera.
Stosować model przywództwa sytuacyjnego i kształtować umiejętność doboru odpowiedniego stylu
kierowania zespołem.
METODOLOGIA
Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, 70% czasu to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, praktyczne narzędzia menedżerskie poparte licznymi przykładami z życia, wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami i trenerem, możliwość ustalenia własnego celu szkolenia oraz zadawania pytań.
REFERENCJE
O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.
DR MAGDALENA PAWELCZYK-MADALIŃSKA
Lekarz stomatolog, Specjalista periodontolog, Właściciel Fandent w Gdańsku
Uczestniczyłam w szkoleniu menadżerskim, które przerosło moje oczekiwania. Przekazano nam olbrzymią wiedzę merytoryczną w bardzo profesjonalny i ciekawy sposób. Cieszę się, że w listopadzie odbędą się szkolenia mojego personelu z Doskonałej obsługi Pacjenta. Z ogromną przyjemnością mogę polecić to szkolenie wszystkim lekarzom prowadzącym własną działalność, nie wątpię, że będzie w pełni satysfakcjonujące.
DR EWA DURAJ
Lekarz stomatolog Właściciel gabinetu Stomatologicznego w Białymstoku
Szkolenie bardzo profesjonalne, a przy tym przykłady prosto z naszych praktyk. To gotowe rozwiązania, tylko wprowadzać do życia. Polecam wszystkim bardzo gorąco. Sama jadę na następny etap kursu i nie mogę się doczekać.
Informacje ogólne
PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
MIEJSCE:
Centrum konferencyjne Golden Floor
Al. Jerozolimskie 65/79
Warszawa
(budynek Centrum LIM; lokalizacja Hotelu Marriott)
TERMIN:
9-10 maja 2024
czwartek i piątek
GODZINY:
Pierwszy dzień - 9:00 - 18:00
Drugi dzień - 9:00 - 18:00
ZAPEWNIAMY:
Materiały szkoleniowe,
Pyszne przerwy kawowe i lunch w restauracji
Catering - zapewniony /serwis kawowy, napoje, przekąski, lunch, kolacja/
Dodatkowo wieczorem pierwszego dnia dla wszystkich uczestników zorganizowana będzie uroczysta kolacja.
MICHAŁ KATARZYŃSKI
Jest dyplomowanym trenerem biznesu, wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska.
W wieku 21 lat zarządzał swoim pierwszym zespołem, przez kolejne lata popełnił wiele błędów w zarządzaniu, dzięki czemu stał się absolutnym ekspertem w zarządzaniu przez nieobecność, udowodnił to zarządzając i współzarządzając jednocześnie czterema różnymi firmami w jednym czasie, w tym dwoma klinikami stomatologicznymi.
Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów. Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.
Przez 10 lat podczas praktycznych kursów z profesjonalnej komunikacji z pacjentem, warsztatowo przeszkolił ponad 5000 uczestników - lekarzy dentystów, rejestratorek, asystentek, higienistek oraz właścicieli praktyk stomatologicznych, aby mogli skutecznie i profesjonalnie zarządzać swoimi zespołami.
Jest autorem systemu kluczowych kompetencji menedżera, który jest idealnym zbiorem narzędzi do zarządzania firmą i zespołem.
Wierzy, że kluczem do sukcesu zawodowego jest świadomy ciągły rozwój kompetencji, który daje satysfakcję i pełną gotowość do maksymalnego angażowania się w codzienne czynności.
Jest pasjonatem egzotycznych podróży, historii, antropologii i nowoczesnych technologii foto/video.
Zmotywowany i kompetentny zespół to prawdziwy skarb, dowiedz i naucz się jak go zbudować!
Nie czekaj! TWOJE zarządzanie może być skuteczniejsze!
Zarejestruj się na ten kurs!
Jak masz pytania czy ten kurs może Ci pomóc zadzwoń
tel. 502 185 012
Miejsce
Al. Jerozolimskie 65/79, Warszawa