Let's Manage IT Night #60 Wrocław + warsztaty Gear Up Day
8 Października 2019, 14:15-21:00 (Wtorek)

Cześć Wrocław! Organizujemy dla Was specjalną edycję Let's Manage IT Night! Standardową agendę poprzedzimy 2 praktycznymi warsztatami prowadzonymi na wzór tych z Gear Up Day, organizowanego przed konferencją IT Manager of Tomorrow. Forma łącząca solidną dawkę wiedzy z możliwością jej praktycznego wykorzystania cieszy się zawsze dużym zainteresowaniem. Sprawdź, co przygotowaliśmy dla Ciebie na 8 października.
Jeśli chcesz przyjść tylko na spotkanie Let's Manage IT Night #60 (nie chcesz uczestniczyć w płatnych warsztatach) to zapisz się przez ten link.
Czym jest Let's Manage IT?
Let's Manage IT Nights to cykl spotkań, które są dedykowane wszystkim, którzy szukają inspiracji i wiedzy dotyczącej zarządzania IT. Naszym celem jest ułatwienie lokalnej społeczności Managerów IT wymiany doświadczeń, poznawania siebie oraz swoich organizacji. Spotkania Lets' Manage IT Nights są otwarte i bezpłatne dla wszystkich osób, które na co dzień zarządzają zespołami, procesami, usługami, architekturą, bezpieczeństwem czy innym obszarem działania organizacji.
Czym są warsztaty Gear Up Day?
Gear Up Day to niepowtarzalna okazja do wzięcia udziału w profesjonalnych warsztatach i rozwinięcia przydatnych umiejętności. To dwa równoległe, trwające 3 godziny warsztaty, które koncentrują się na praktycznym i natychmiastowym zastosowaniu umiejętności w życiu zawodowym.
Warsztaty dostarcza Conlea!
Warsztaty odbywają się równolegle, więc można wziąć udział tylko w jednym warsztacie!
Warsztat 1: ITSM Wizard - sprawdzone metody na usprawnianie organizacji i usług
Dzisiaj bez skutecznego wykorzystania technologii tworzenie i dostarczanie wartościowych usług jest praktycznie niemożliwe. Zarządzanie usługami to kluczowa kompetencja, która może być źródłem trwałej przewagi konkurencyjnej. Działy IT muszę nie tylko sprawnie dostarczać usługi, ale również szybko reagować na zmiany technologiczne i rynkowe. Ich zadaniem jest utrzymanie równowagi między stabilnością i bezpieczeństwem, a rosnącymi potrzebami biznesu w zakresie zwinności operacyjnej i szybkości dostarczania rozwiązań (operational agility and increased velocity).
ITIL to stosowany przez organizacje na całym świecie zbiór dobrych praktyk zarządzania usługami IT. Jego najnowsza wersja, ITIL4, jest dostosowana do potrzeb współczesnych organizacji, które w centrum uwagi stawiają klienta i budują procesy wokół dostarczania mu wartości. Podczas warsztatów poznasz najważniejsze koncepcje wprowadzone w tej wersji ITIL-a. Od trenera znającego z własnego doświadczenia świat dostarczania usług IT dowiesz się, co w praktyce oznaczają Guiding Principles (7 nadrzędnych zasad dostarczania usług) i na rzeczywistej inicjatywie ITSM przećwiczysz ich zastosowanie.
Nasz trener, bazując na doświadczeniu swoim i innych ekspertów ITSM, pokaże Ci jak wprowadzić temat ITIL4 do organizacji w sposób, który zwiększy szansę na uzyskanie akceptacji Senior Management-u.
Warsztat poprowadzi: Krzysztof Nowacki (Akredytowany Trener ITIL @ Conlea)
Warsztat 2: Why and how to become a good problem solver?
Dlaczego umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów jest kluczowa w organizacji IT? Rośnie złożoność infrastruktury, liczba systemów oraz aplikacji. Zespoły odpowiedzialne za ich sprawne działanie są rozproszone geograficznie. Biznes wymaga skracania "Time to fiexed", a pracy nie ułatwia jakość dokumentacji. W takich warunkach niezbędne są umiejętności sprawnego analizowania sytuacji i wprowadzania usprawnień, które nie tylko rozwiązują problem, ale także ulepszają proces. Menedżerowie posiadający takie kompetencje są na wagę złota!
Jeżeli wyzwania takie jak:
- Fix first, ask questions later
- Niespójność tworzonej dokumentacji
- Słaba komunikacja w zespole oraz z użytkownikami
- Spadek satysfakcji klienta
brzmią znajomo, to weź udział w warsztacie SOLVE i naucz się jak szybko i w kontrolowany sposób przywrócić poprawne działanie usługi lub procesu produkcyjnego.
Pod okiem doświadczonego trenera Conlea weźmiesz udział w symulacji realnego procesu i poznasz 3 kluczowe kroki dla sukcesu:
- Understand: zapoznasz się ze środowiskiem pracy, mając dostęp do opisu i video przedstawiającego proces biznesowy, konfiguracje robota, logów systemowych oraz historii zmian i przeglądów.
- Analyze: w momencie pojawienia się incydentu/problemu będziesz mieć za zadanie odpowiednio go zidentyfikować, zebrać niezbędne fakty oraz przeprowadzić analizę.
- Improve/Solve: ostatni etap to podjęcie decyzji i rozwiązanie problemu.
Trening czyni mistrza! Rozwiązywanie problemów to umiejętność, która wymaga ćwiczeń i wyciągania wniosków - także z porażek. Dzięki symulacji można zrobić to skutecznie i w bezpiecznym środowisku.
Teaser warsztatu: https://www.youtube.com/watch?v=yiXOut-3ltU
Warsztat poprowadzi: Krzysztof Kozakiewicz (Vice President @ Conlea, CEO @ Let's Manage IT)
Agenda spotkania
14:15 - 14:30 Rejestracja na warsztat
14:30 - 17:30
Warsztat
17:30 - 18:00 Przerwa dla uczestników warsztatu
18:00 - 18:15 Otwarcie Let's Manage IT Night
18:15 - 18:45
Organizacje zabijają talenty. Przebudzenie mocy IT - moja droga
(Barbara Walensa, Head of IT Strategy Office @ Credit-Agricole Bank Polska S.A.)
18:45 - 19:15
Jak utrzymać pracowników w firmie IT?
(Wojciech Paździor, Coaching & Team Management @ Active Strategy Sp. z o.o.)
19:15 - 19:40
Transforming an IT Organization: Do we really need Software Asset Management?
(Cesar Garcia, IT Service Delivery Manager @ Smith & Nephew)
19:40 - 19:50 Networking
19:50 - 20:35 AMA - Ask Me Anything
20:35 - 21:00 Networking
Sprawdź zakładkę Agenda, by prześledzić plan dnia
oraz zakładki Prelegenci i Organizatorzy, aby poznać się lepiej!
Do zobaczenia 8 października we Wrocławiu!
![]() |
![]() |
Miejsce
Curie-Skłodowskiej 12, Wrocław